قیمت سفره یکبار مصرف عمده

سفره‌های یکبار مصرف به دلیل کاربردهای گسترده‌ای که دارند، توانسته‌اند به محبوبیت بسیار بالایی دست پیدا کنند؛ به همین علت صنایع و مکان‌های بسیاری به دنبال خرید سفره یکبار مصرف عمده هستند. خرید عمده همراه با خود مزیت‌های گوناگونی دارد که یکی از آن‌ها مقرون‌به‌صرفه بودن قیمت‌ها است. قیمت سفره یکبار مصرف عمده باتوجه‌به عوامل مختلفی تعیین می‌شود که هر خریداری باید نسبت به آن‌ها اطلاعات کافی داشته باشد. این سفره‌ها در طرح‌ها و انواع مختلفی وجود دارند که آشنایی با آن‌ها اهمیت دارد. اگر در رابطه با این موضوع سؤالات زیادی ذهن شما را درگیر کرده‌اند، می‌توانید تا انتهای این مطلب دنبال‌کننده ما باشید. تهیه سفره یکبار مصرف با برترین کیفیت - سفره یکبار مصرف کیلویی

سفره یکبار مصرف چه انواعی دارد؟

سفره یکبار مصرف به عنوان یکی از محصولات یکبارمصرف مصرفی خانوار انواع مختلفی دارد و از آن‌ها در مکان‌های متفاوتی بهره برده می‌شود. هر کدام از این محصولات می‌توانند ویژگی‌های گوناگونی از خود به نمایش بگذارند و از این طریق برای مصارف گسترده آماده شوند. در ادامه به معرفی انواع این سفره‌ها خواهیم پرداخت تا تصمیم‌گیری برای خرید عمده برای شما راحت‌تر شود.

سفره یکبار مصرف پلاستیکی

یکی از محبوب‌ترین محصولات، سفره پلاستیکی یکبار مصرف است. برای تولید این محصول به پلی‌اتیلن نیاز است. عرضه این سفره به دو شکل ضخیم و نازک صورت می‌گیرد. همین موضوع می‌تواند بر قیمت سفره یکبار مصرف عمده تأثیرگذار باشد. ازآنجایی‌که نوع نازک این سفره‌ها دارای ضخامت کمی هستند، استفاده از آن‌ها در خانه، سفر و گردش به‌صورت روزانه پیشنهاد می‌شود. نوع ضخیم همان‌طور که از نامش مشخص است، ضخامت بالایی دارد؛ به همین علت می‌توان از آن در مراسم‌های رسمی و مجالس بهره برد. همچنین طرح‌هایی که سفره‌های یکبار مصرف دارند، بسیار شکیل‌تر هستند و این خود می‌تواند یک مزیت بسیار بزرگ باشد.

سفره یکبار مصرف کاغذی

نوع دیگر سفره یکبار مصرف، کاغذی است. همان‌طور که از نام این محصول پیدا بوده، برای تولید آن به کاغذ نیاز است. در این سفره‌ها یک لایه زیرین وجود دارد که از جنس پلی‌اتیلن است. این لایه مایعات را به خود جذب می‌کند و اجازه نمی‌دهد رطوبت به سطوحی همچون فرش و میز برسد. سفره‌های کاغذی نیز توانسته‌اند از ظاهر شکیل و زیبا بهره ببرند؛ به همین علت پیشنهاد می‌کنیم از آن‌ها در مراسم‌ها و مهمانی‌ها بهره ببرید. آشنایی با سفره یکبار مصرف کاغذی

سفره یکبار مصرف شیشه‌ای

سفره‌ شیشه‌ای نوع دیگری از سفره یکبار مصرف است. از ویژگی‌های این سفره می‌توانیم به ظاهری شفاف و براق اشاره داشته باشیم. استفاده از این سفره به‌عنوان رومیزی در مکان‌هایی همچون رستوران‌ها، منازل و تالارها بسیار رایج است. این محصول در مقایسه با سایر سفره‌ها توانسته است مقاومت و ضخامت بالایی داشته باشد. همچنین خاصیت ضد آب نقطه قوتی به‌حساب می‌آید که می‌توانیم از آن یاد کنیم. قبل از اینکه نسبت به خرید این محصول اقدام کنید، حتماً از به‌روزترین قیمت سفره یکبار مصرف عمده اطلاعات لازم را کسب کنید.

سفره یکبار مصرف مجلسی

از دیگر انواع این محصول می‌توانیم به سفره یکبار مصرف مجلسی اشاره کنیم. این سفره را بر اساس تم و دکوراسیون می‌توان در انواع طرح‌ها و رنگ‌ها سفارش داد. همین قابلیت باعث شده است سفره‌های یکبار مصرف مجلسی به محبوبیت بالایی دست پیدا کنند. به‌عنوان‌مثال اگر برای مجلس ختم نیازمند سفره‌های یکبار مصرف هستید، می‌توانید از سفره‌هایی با رنگ مشکی استفاده کنید. همچنین اگر مجالس شاد در پیش دارید، به شما سفره‌هایی با رنگ روشن را پیشنهاد می‌کنیم. سفره یکبار مصرف مجلسی

سفره یکبار مصرف پلی‌استر

پلی‌استر در رده الیاف مصنوعی جای می‌گیرد و حالتی مشابه با کاغذ و پارچه دارد. کیفیت سفره‌های یکبار مصرف پلی‌استر بسیار بالا است؛ اما بااین‌وجود با قیمت مناسبی به فروش می‌رسند. هر چند این سفره‌ها شبیه به پارچه هستند؛ اما حالت آن‌ها براق‌تر و ابریشمی‌تر است. تمامی این ویژگی‌ها در کنار هم جمع شده‌اند تا سفره‌های یکبار مصرف پلی‌استر را برای مجالس رسمی قابل‌استفاده کنند.

سفره یکبار مصرف طلاکوب یا نقره‌کوب

از دیگر انواع سفره یکبار مصرف می‌توانیم به طلاکوب یا نقره‌کوب اشاره داشته باشیم. از این سفره‌ها می‌توان در مجالس رسمی نهایت بهره و استفاده را برد. این سفره‌ها توانسته‌اند جذابیت بسیار زیادی از خود به نمایش بگذارند؛ به همین علت افراد زیادی سعی در تهیه آن‌ها دارند. برای به چاپ رساندن طرح‌های این سفره‌ها از دستگاه چاپ هلیو استفاده می‌شود و همان‌طور که از نام این دست از سفره‌ها مشخص است، به رنگ طلایی یا نقره‌ای هستند.

ویژگی‌ها و مزایای استفاده از سفره‌های یکبار مصرف شامل چه مواردی می‌شوند؟

حتماً سؤالاتی درباره قیمت سفره یکبار مصرف عمده به ذهن شما خطور کرده‌اند. آیا خرید این سفره‌ها به‌صرفه است یا خیر؟ برای اینکه بتوانید به جواب این سؤال دست پیدا کنید، نیاز است تا ویژگی‌ها و مزایای سفره‌های یکبار مصرف را مورد بررسی قرار دهید. این سفره‌ها از مزایا و ویژگی‌های متعددی بهره می‌برند که باعث استفاده گسترده در مکان‌های مختلف شده‌اند. در ادامه فهرستی از این مزایا را با شما به اشتراک می‌گذاریم. مزایای استفاده از سفره‌های یکبار مصرف

سفره‌های یکبار مصرف می‌توانند در زمان صرفه‌جویی کنند

یکی از مهم‌ترین مزایای استفاده از سفره‌ یکبار مصرف این است که می‌تواند باعث صرفه‌جویی در زمان شود. همان‌طور که می‌دانید در زمان‌های گذشته استفاده از سفره‌های پلاستیکی و چند بار مصرف بسیار رایج بود. بعد از استفاده نیاز است تا این نوع از سفره‌ها را با کمک یک دستمال تمیز کنید. این امر زمان زیادی را از شما می‌گیرد؛ اما امروزه با کمک سفره‌های یکبار مصرف می‌توان به شکل قابل‌توجهی در زمان صرفه‌جویی کرد. هر بار که از این سفره‌ها استفاده می‌کنید، دیگر نیازی نیست زمانی را برای تمیز کردن کنار بگذارید؛ پس دیگر با چالش‌های سخت و زمان‌بر روبه‌رو نخواهید شد.

قیمت سفره یکبار مصرف عمده مقرون‌به‌صرفه است

سفره‌های پارچه‌ای و… در مقایسه با سفره یکبار مصرف قیمت بیشتری دارند. همچنین ممکن است تحت عوامل مختلفی آسیب ببینند و دیگر قابل‌استفاده نباشند. در این شرایط تنها چیزی که عایدتان شده، ضرر است. با تهیه سفره‌های یکبار مصرف دیگر با این دست از مشکلات روبه‌رو نخواهید بود؛ زیرا بعد از هر بار استفاده، باید آن‌ها را دور بیندازید. اگر جزو افرادی هستید که روزانه با سفره سر و کار دارید، برای کاهش دادن هزینه‌های خود پیشنهاد می‌کنیم از نوع یکبار مصرف سفره‌ها استفاده کنید. البته برخی از این سفره‌ها نیز قیمت بالایی دارند. به‌طورکلی پارامترهای گوناگونی وجود دارند که می‌توانند تأثیرگذاری خود را بر قیمت نهایی این سفره‌ها اعمال کنند که نوع بسته‌بندی، مدل سفره، کیفیت و… در بین این موارد جای داده می‌شوند. در همین مطلب این پارامترها را تشریح خواهیم کرد. قیمت این سفره‌ها بسیار مناسب است

سفره‌های یکبار مصرف در مقایسه با سایر مدل‌ها بهداشتی‌تر هستند

اگر از سفره‌های پارچه‌ای استفاده می‌کنید، قابلیت شستشو برای شما وجود دارد؛ اما سؤالی که مطرح می‌شود این است آیا این سفره‌ها بعد از شستشو از هر گونه میکروب یا باکتری عاری می‌شوند؟ قطعاً به این صورت نیست. برای اینکه بتوانید بهداشت و ایمنی را رعایت کنید، سفره‌های یکبار مصرف گزینه‌های مناسب‌تری برای انتخاب هستند. البته لازم به ذکر است اگر این سفره‌ها با مواد نامرغوب تولید شوند، در آن صورت خطرات بسیاری را برای سلامتی مصرف‌کنندگان به همراه خواهند داشت؛ به همین دلیل پیدا کردن یک محل معتبر برای خرید اهمیت بالایی دارد. پخش عمده باباسلمان می‌تواند در این زمینه به کمک شما بیاید و بهترین سفره‌های یکبار مصرف را با قیمتی مناسب به شما عرضه کند.

سفره‌های یکبار مصرف توانسته‌اند تنوع بالایی را به خود اختصاص دهند

از دیگر مزیت‌هایی که سفره یکبار مصرف به خود اختصاص داده، تنوع بسیار بالا است. مشتریان می‌توانند بر اساس نیاز خود طرح‌ها و مدل‌های مختلفی را خریداری کنند. به‌عنوان‌مثال در مراسم‌ ختم و تولد به سفره‌های متفاوتی نیاز است. در این شرایط باید از طرح‌ها و رنگ‌های مختلف بهره برد. سفره‌های یکبار مصرف به دلیل تنوع بالایی که دارند، این قابلیت را برای شما به وجود آورده‌اند تا بتوانید در زمان دلخواه نسبت به انتخاب و خرید اقدام کنید. همچنین جنس‌های مختلفی از این محصول در دسترس هستند که در این مطلب سعی کردیم آن‌ها را با شما به اشتراک بگذاریم.

چه عواملی بر قیمت سفره یکبار مصرف عمده تأثیرگذار هستند؟

به یکی از مهم‌ترین مباحث، یعنی قیمت سفره یکبار مصرف عمده، رسیدیم. همان‌طور که اشاره کردیم عوامل مختلفی وجود دارند که می‌توانند بر قیمت نهایی این سفره‌ها تأثیر خود را بگذارند. افرادی که قصد خرید به‌صورت عمده را دارند، باید به‌صورت کامل با این دست از عوامل آشنا شوند. در ادامه مهم‌ترین پارامترها را معرفی خواهیم کرد و به چگونگی تأثیرگذاری آن‌ها روی قیمت خواهیم پرداخت؛ پس ما را همراهی کنید.

کیفیتی که محصول دارد

اولین عامل تأثیرگذار بر قیمت سفره یکبار مصرف عمده کیفیت است. درصورتی‌که هنگام تولید این سفره‌ها از مواد اولیه باکیفیت و مرغوب استفاده شود، کیفیت نهایی نیز بالاتر خواهد بود. البته اگر مواد اولیه مرغوب نباشند، علاوه بر کیفیت پایین باعث خواهند شد بهداشت محصول نیز به‌شدت افت پیدا کند. در این صورت سلامت مصرف‌کنندگان به خطر خواهد افتاد؛ به همین علت اگر قصد دارید محصول شما در بالاترین سطح از کیفیت باشد، حتماً از یک فروشنده معتبر خرید خود را انجام دهید. فروشگاه باباسلمان همان مرجعی است که می‌تواند شما را به سمت یک خرید موفقیت‌آمیز هدایت کند.

نوع سفره‌ یکبار مصرف نیز روی قیمت تأثیرگذار است

از دیگر پارامترهایی که می‌تواند باعث افزایش یا کاهش قیمت سفره‌های یکبار مصرف شود، نوع سفره است. همان‌طور که متوجه شدید سفره‌های یکبار مصرف انواع گوناگونی دارند و هر یک می‌توانند قابلیت‌ها و ویژگی‌های مختلفی از خود به نمایش بگذارند. از بین مدل‌های موجود، سفره یکبار مصرف شیشه‌ای قیمت بالاتری را به خود اختصاص داده است. از این سفره‌ها در مراسم‌های خاص استفاده می‌شود؛ به همین علت اگر قصد خرید دارید، باید به نیاز خودتان توجه داشته باشید.

جنسی که محصول دارد

سفره یکبار مصرف در جنس‌های مختلفی به تولید می‌رسد که از جمله آن‌ها می‌توانیم به پلی‌استر، کاغذ و… اشاره کنیم. هر یک از این جنس‌ها می‌توانند دوام و ویژگی‌های گوناگونی داشته باشند؛ به همین علت قیمت نهایی نیز با تغییر روبه‌رو خواهد شد. در کل هنگام خرید به نوع مصرف خود توجه کنید. به‌عنوان‌مثال اگر قصد دارید از سفره به‌صورت روزانه و یا در گردش استفاده کنید، تهیه جنس شیشه‌ای انتخاب عاقلانه‌ای نیست. در حال حاضر از گران‌ترین جنس‌های سفره‌های یکبار مصرف می‌توانیم به شیشه‌ای اشاره کنیم که مقاومت و ضخامت بالایی دارند.

ضخامت و ابعادی که سفره‌های یکبار مصرف دارند

ضخامت و ابعاد سفره‌ها نیز می‌توانند بر قیمت نهایی محصول تأثیرگذار باشند. برخی از افراد به دنبال تهیه سفره‌هایی هستند که ضخامت بالایی دارند. این سفره‌ها می‌توانند مقاومت بیشتری از خود به نمایش بگذارند؛ در نتیجه شاهد قیمت بالاتری نیز از آن‌ها خواهید بود. همچنین این سفره‌ها در ابعاد مختلفی نیز تولید می‌شوند. مشتریان بر اساس نیاز خود می‌توانند ابعاد مورد نظر خود را تعیین و ثبت کنند؛ پس در یک نگاه کلی می‌توانیم این‌طور بگوییم هر چقدر ضخامت و ابعاد سفره‌های یکبار مصرف بیشتر باشند، به همان اندازه نیز شاهد قیمت بالاتری خواهید بود. ابعاد و ضخامت گوناگون سفره‌های یکبار مصرف

تولیدکننده و فروشنده سفره‌های یکبار مصرف

آخرین پارامتری که روی قیمت سفره یکبار مصرف عمده تأثیر خود را می‌گذارد، تولیدکننده است. امروزه به دلیل کاربردهای گسترده این سفره‌ها تولیدکنندگان زیادی در کشور وجود دارند که دست به ساخت این محصولات زده‌اند. هر کدام از این تولیدکنندگان بر اساس مرغوب بودن یا نبودن مواد اولیه خود، قیمت‌های متفاوتی را در نظر می‌گیرند؛ به همین علت شما باید از تولیدکنندگان و فروشندگان مختلف قیمت‌ها را جویا شوید. در حال حاضر باباسلمان محصولات بسیار باکیفیتی را به بازار عرضه می‌کند. نقطه قوتی که سفره‌های یکبار مصرف این مجموعه دارند این است که در کنار کیفیت بسیار بالا، از قیمت مناسبی نیز برخوردار هستند؛ به همین دلیل شما می‌توانید با خیالی راحت نسبت به خرید و ثبت سفارش اقدامات لازم را انجام دهید.

هنگام خرید سفره یکبار مصرف به چه نکاتی توجه کنیم؟

اگر قصد خرید سفره یکبار مصرف را دارید، باید به نکات گوناگونی توجه کنید. این نکات به شما کمک می‌کنند یک خرید موفقیت‌آمیز را رقم بزنید؛ پس اگر می‌خواهید ضرری نبینید، توجه به نکات زیر را به شما پیشنهاد می‌کنیم:
  • ضخامت مناسب: انتخاب ضخامت بستگی به کاربرد مورد نظر شما دارد. به‌عنوان‌مثال اگر می‌خواهید در گردش و یا کارهای روزمره از سفره‌های یکبار مصرف استفاده کنید، می‌توانید ضخامت‌های کمتر را انتخاب کنید؛ اما برای مجالس رسمی و… به شما پیشنهاد می‌کنیم نسبت به تهیه سفره‌های یکبار مصرف با ضخامت بالا اقدام کنید.
  • ابعاد مناسب: هنگام خرید توجه به ابعاد را نیز نباید فراموش کنید. انتخاب ابعاد مناسب به سطح مورد نظر شما بستگی دارد؛ به همین دلیل قبل از خرید باید سطح و محدوده را با دقت بالا اندازه‌گیری کنید.
  • کیفیت چاپ: گزینه دیگری که توجه به آن اهمیت دارد، کیفیت چاپ است. کیفیت چاپ باید به نحوی باشد که رنگ و طرح‌ شفافیت و وضوح کافی را داشته باشند.
  • قیمت: قیمت سفره یکبار مصرف عمده از دیگر نکاتی به‌حساب می‌آید که نباید از توجه به آن غافل شوید. همواره به دنبال فروشگاه‌هایی باشید که در کنار کیفیت بالا، قیمت مناسبی را نیز برای محصولات خود در نظر می‌گیرند. باباسلمان یکی از برترین پیشنهادهای موجود است.
سفره یکبار مصرف عمده را از کجا بخریم

کاربرد سفره‌های یکبار مصرف چیست؟

یکی از مهم‌ترین مسائلی که در این مقاله قصد داریم به آن بپردازیم کاربردهای سفره یکبار مصرف است. از این سفره‌ها می‌توان در مکان‌های گوناگون بهره برد. در واقع شرایط خاصی وجود دارند که افراد را مجاب به استفاده از این محصول می‌کنند. از مهم‌ترین کاربردهای این محصول می‌توانیم به لیست زیر اشاره کنیم:
  • آن دسته از افرادی که قصد دارند بعد از خوردن غذا در زمان صرفه‌جویی کنند، می‌توانند از این سفره‌ها استفاده کنند. کارمندان، دانشجویان و افراد شاغل سفره‌های یکبار مصرف را به سفره‌های دائمی ترجیح می‌دهند.
  • اگر زنان خانه‌دار قصد برگزاری مهمانی‌های شلوغ را دارند، می‌توانند برای راحتی کار خود در فرایند تمیزکاری از این سفره‌ها استفاده کنند.
  • استفاده از این سفره‌ها در پیک‌نیک و گردش بسیار رایج است. استفاده از این سفره‌ها می‌تواند بهداشت را تا حد بسیار زیادی افزایش دهد.
  • در رستوران‌ها و مراکز صنعتی بزرگ که باید سرویس‌ها مدام تعویض شوند، می‌توان از این سفره‌ها استفاده کرد.
  • همچنین در برخی از کارخانجات برای کارکنان غذاها را به‌صورت گروهی سرو می‌کنند. در این شرایط استفاده از سفره‌های یکبار مصرف می‌تواند بسیار مقرون‌به‌صرفه باشد.
همان‌طور که مشاهده کردید، کاربردهای این محصول بسیار گسترده هستند. لازم به ذکر است این مراکز باید به‌صورت عمده محصولات خود را خریداری کنند؛ زیرا قیمت سفره یکبار مصرف عمده بسیار مقرون‌به‌صرفه خواهد بود. حالا شاید از خود بپرسید از کجا می‌توانیم این محصول را تهیه کنیم؟ در ادامه به معرفی بهترین مجموعه خواهیم پرداخت.

باباسلمان؛ ارائه‌دهنده باکیفیت‌ترین سفره یکبار مصرف

اگر قصد خرید محصولات یکبارمصرف مانند لیوان کاغذی عمده، شلنگ قلیان یکبارمصرف و یا سفره یکبار مصرف عمده را دارید، فروشگاه باباسلمان می‌تواند به‌خوبی تأمین‌کننده نیازهای شما باشد. این مجموعه ارائه‌دهنده انواع سفره‌ها است. تمامی محصولات از بالاترین سطح کیفیت برخوردار هستند؛ به همین علت می‌توانید بدون هیچ‌گونه دغدغه‌ای نسبت به تهیه آن‌ها اقدام کنید. همچنین اگر به دنبال قیمت سفره یکبار مصرف عمده هستید، باید بگوییم نمی‌توان یک قیمت ثابت و مشخص‌شده‌ای را بیان کرد. در واقع قیمت تحت عوامل مختلفی بالا و پایین می‌شود؛ به همین علت تماس با کارشناسان می‌تواند شما را از آخرین و به‌روزترین قیمت‌ها مطلع کند. باباسلمان می‌تواند بهترین سفره‌های یکبار مصرف را با مناسب‌ترین قیمت برای شما فراهم کند. خرید سفره یکبار مصرف عمده با بالاترین کیفیت

سخن آخر

امروزه استفاده از سفره یکبارمصرف عمده بسیار افزایش داشته است. این سفره‌ها به دلیل اینکه تنها یک بار مورد استفاده قرار می‌گیرند، نیازی به شستشو ندارند؛ به همین علت باعث صرفه‌جویی در زمان خواهند شد. سفره‌های یکبار مصرف در انواع گوناگونی به بازار عرضه می‌شوند و هر یک باتوجه‌به جنسی که دارند، می‌توانند ویژگی‌های مختلفی به نمایش بگذارند. اگر قصد خرید این دست از محصولات را دارید، حتماً از به‌روزترین قیمت سفره یکبار مصرف عمده مطلع شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + 15 =