پودر لباسشویی فله ای درجه 1

17,500 تومان

امتیاز کاربران:
(1 customer review)

پودر لباسشویی فله ای بسیار پرکاربرد است و طرفداران خاص خود را دارد و در برخی مشاغل بهترین نوع تامین این اله محسوب می شود. به همین دلیل است که باباسلمان امکان فروش پودر لباسشویی را به صورت فله ای فراهم کرده است.

کیفیت فوق العاده بالا 

منظور از پودر فله ای فروش به اندازه ی دلخواه است اما به هرحال برای ارسال بار نیاز به نوعی بسته بند وجود دارد.

16 نفر در حال مشاهده محصول هستند
برند

تیوا

وزن

10 کیلویی, فله

توضیحات

پودر لباسشویی فله ای یکی از بهترین پاک کننده های کثیفی لباس است که طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است. با توجه به مصرف بالای این پودرها در کشور ما در مقیاس وسیع تولید و در بازار به فروش می رسد.

عوامل موثر در کیفیت پودر لباسشویی فله ای

عوامل مختلفی در کیفیت شوینده‌های لباس‌شویی فله ای تأثیر دارند، از جمله موارد زیر:

  1. مواد اولیه مایع ظرفشویی تاثیر زیادی در کیفیت پودرهای لباسشویی دارد به طوری که اگر از مواد اولیه مرغوب در آن استفاده شود، پودر لباسشویی نیز مرغوب بوده و قدرت پاک کنندگی بسیار بالایی دارد. جدا از روش تولید محصول و تجهیزات به کار رفته در فرآیند تولید آن، در صورتی که مواد اولیه از کیفیت مناسبی برخوردار نباشند، تاثیر منفی بر محصول نهایی خواهد داشت. پودر لباسشویی فله ای باید کف کافی برای شستن لباس ها و از بین بردن لکه ها و باکتری های روی لباس داشته باشد.
  2. دمای واحد تولیدی و محیط آن یکی دیگر از عوامل است که بر کیفیت پودر لباسشویی تاثیر می گذارد. تولیدکنندگانی که در این زمینه کار می کنند می دانند که پودر لباسشویی در فرآیند تولید چه مقدار گرما باید دریافت کند. پودر لباسشویی با کیفیت باید در چند مرحله گرما دریافت کند تا در نهایت پودر لباسشویی درجه یک تولید شود.
  3. فرمولاسیون تولید مهمترین عامل موثر بر کیفیت پودر لباسشویی است. فرمولاسیون منجر به تولید پودر لباسشویی باکیفیت می شود که برنامه تولید را به طور کامل و با جزئیات مشخص کرده است. فرمولاسیون باید شامل مواردی مانند فهرست مواد اولیه، ترتیب ترکیب مواد اولیه با یکدیگر و کنترل و نظارت بر فرآیندهای تولید باشد. کارخانه های معتبر فعال در این زمینه راز موفقیت خود را تست فرمولاسیون اولیه جهت تولید محصولات با کیفیت در هایت بیان می کنند.
  4. نمک یکی دیگر از اجزای پودر لباسشویی است که به طور مستقیم بر کیفیت آن تأثیر می گذارد. در مراحل پایانی فرآیند تولید نمک به پودر لباسشویی اضافه می شود. نمک خام، مانند آب که قبلا توضیح داده شد، حاوی کلسیم، منیزیم و آهن است.
    • وجود این گونه ناخالصی ها باعث وجود رسوب در پودر لباسشویی و کدر شدن رنگ پودر می شود. افزودن نمک به پودر لباسشویی برای تولید کف آن است و اگر پودر لباسشویی فله ای میزان کف مناسبی نداشته باشد کیفیت بالایی هم ندارد بنابراین استفاده از نمک خام پودر لباسشویی را کف نمی کند. بنابراین در حین تولید باید مراقب استفاده از نمک های مخصوص و پرهیز از نمک های یددار بود.
  5. وجود داشتن آهن در فرآیند تولید پودر لباسشویی فله ای باعث کاهش کیفیت محصول خواهد شد و اگر می خواهید پودر لباسشویی با کیفیت تولید کنید لازم است که باید آهن را از فرایند تولید حذف کنید. وجود آهن در پودرهای لباسشویی علاوه بر آن که کیفیت را کاهش می دهد باعث رسوب، کدورت لباس و کف نکردن آن می شود.
  6. ماشین های تولیدی یکی دیگر از عوامل موثر بر کیفیت پودر لباسشویی هستند. برای انتخاب دستگاه ها و تجهیزات کارخانجات باکیفیت تولید کننده پودر لباسشویی اولین نکته ای که باید به آن توجه کرد جنس آنهاست که بهتر است فولادی باشد. در صورت استفاده از دستگاه های مختلف، مخازن این دستگاه ها محل مناسبی برای رشد و تکثیر باکتری ها خواهد بود که باعث کاهش کیفیت محصول نهایی می شود. نکته بعدی در انتخاب دستگاه با کیفیت، نوع پروانه های همزن است که برای مخلوط کردن مواد اولیه استفاده می شود.

اگر مواد اولیه با همزن با کیفیت مخلوط شود، پودر لباسشویی با کیفیت تولید می شود. در ضمن دور موتور دستگاه ها نیز باید بررسی شود که بر اساس نوع محصول و حجم آن انتخاب شود. در صورت عدم انتخاب موتور مناسب، اختلاط مواد اولیه به درستی انجام نمی شود و در تمامی فرآیندهای تولید مشکل ایجاد می شود.

سلامت محور بودن انواع پودر دستی فله

مزایای استفاده از پودر لباسشویی آنزیمی

همانطور که در مطالب قبلی اشاره کردیم پودرهای ماشین لباسشویی در صورتی که کیفیت بالایی داشته باشند قدرت پاک کنندگی بسیار بالایی خواهند داشت. پودر لباسشویی فله ای باکیفیت با دارابودن فرمولاسیون خاص خود لکه های قوی مانند لکه روغن به راحتی پاک می کند.

مواد شوینده لباسشویی دارای ترکیبات مختلفی هستند، اما مهمترین ماده ای که برای از بین بردن چربی و لکه مفید است، سفید کننده است. هر چه مقدار پودر لباسشویی بیشتر باشد، این ماده شیمیایی قدرت پاک کنندگی بیشتری خواهد داشت.

البته باید توجه داشت که از آنجایی که این ماده برای از بین بردن لکه های قوی مناسب است، برای لباس هایی که مشکی هستند یا بافت روشنی دارند توصیه نمی شود، زیرا بافت و رنگ این نوع لباس ها را از بین می برد. اگر قصد خرید پودر لباسشویی فله ای برای از بین بردن لکه های سرسخت را دارید، باید به ترکیبات آن توجه کنید تا بتوانید محصول مورد نظر خود را تهیه کنید.

عوامل موثر بر کیفیت پودر لباسشویی فله ای

برای ارزیابی عملکرد یک پودر شستشوی نسبت به سایر شوینده ها می توان به مزایای آن پرداخت و در نهایت نتیجه گیر کرد که آیا پودر لباسشویی فله ای برای شستن لباس های ضخیم، چرب و لکه دار انتخاب مناسبی است یا شوینده های دیگر.

پودر لباسشویی فله ای اگرقدرتمند و مرغوب باشد برای از بین بردن لکه های قدیمی یا لکه های ناشی از گل و چمن بسیار بهتر از شوینده های دیگر است. همچنین این پودرها فاقد مواد نگهدارنده هستند و در طول زمان کیفیت اولیه خود را حفظ خواهند کرد.

علاوه بر این پودر لباسشویی فله ای که کیفیت خوبی دارند، با ترکیبات خاص خود که مانند آلکیل بنزن سولفونات، لکه های سرسختی را که با پودرهای معمولی پاک نمی شوند، کاملا از بین خواهند برد. تولیدکنندگان پودر لباسشویی فله ای به دنبال عرضه این محصول بجای تولید انواع دیگر شوینده هستند.

شوینده های پودری فله ای

قیمت عالی پودر لباسشویی فله ای

قیمت پودر لباسشویی نیز مانند سایر محصولات توسط افراد فعال در این زمینه بر اساس عوامل مختلفی تعیین می شود که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. فرمولاسیون مورد استفاده در فرآیند تولید پودر لباسشویی فله ای: پودرهای لباسشویی انواع مختلفی دارند که هر کدام کاربردهای متفاوتی دارند. مهمترین تفاوت پودرهای لباسشویی کیفیت آنهاست که بستگی به مواد اولیه و فرمولاسیون به کار رفته در آن دارد. هر چه مواد اولیه و فرمولاسیون استفاده شده در فرآیند تولید مطابق با استانداردهای جهانی باشد، کیفیت محصول و در نتیجه قیمت بالاتر خواهد رفت.
  2. آنزیم های رنگی موجود در پودر لباسشویی: در بازار رقابتی بین پودرهای لباسشویی، مهم ترین عامل آنزیم های موجود در پودر لباسشویی است که هر کدام بدون آسیب رساندن به پارچه لباس، قدرت پاک کنندگی خاصی دارند. هر چه مقدار آنزیم در پودر لباسشویی بیشتر باشد، قیمت آن بیشتر خواهد بود. اما لازم است بدانید که تعداد آنزیم بیشتر به معنی بهتر بودن نیست.
  3. نوع پودر لباسشویی فله ای: همانطور که قبلا ذکر شد پودر لباسشویی به دو دسته ماشینی و دستی تقسیم می شود که دارای ترکیبات مجزا می باشد و کاربردهای آن متفاوت است. همانطور که از نامش پیداست پودر ماشین لباسشویی برای ماشین و پودر دستی برای شستشو با دست می باشد. واضح است که پودر ماشین لباسشویی گرانتر از پودر دستی است.
  4. هزینه های تولید مانند هزینه های گمرکی مواد اولیه: از جمله عوامل موثر بر قیمت پودر لباسشویی می توان به هزینه های گمرکی و ارز اشاره کرد.
    • برای تامین مواد اولیه ممکن است موادی از کشورهای دیگر تهیه شود که باید عوارض گمرکی پرداخت شود و در نهایت با افزایش هزینه های گمرکی قیمت پودر لباسشویی نیز افزایش می یابد.
  5. حجم پودر ماشین لباسشویی: تولیدکنندگان فعال در این زمینه پودرهای لباسشویی را در بسته بندی های مختلف و با اندازه های مختلف تهیه می کنند. هر چه حجم و اندازه پودر لباسشویی بیشتر باشد، پودر هزینه بسته بندی کمتری دارد و بابراین قیمت آن نیز کاهش میابد.

تولید کننده ی ارزان ترین پودر لباسشویی فله ای

همانطور که قبلا ذکر شد پودرهای لباسشویی با خواص منحصر به فرد خود دارای قدرت پاک کنندگی بالایی هستند به همین دلیل به عنوان پرمصرف ترین پودر شوینده در بین پاک کننده ها شناخته می شود.

از همین رو مراکز فروش پودر لباسشویی فله ای در کشور ما بسیار زیاد هستند اما برای خرید عمده پودر لباسشویی فله ای باید به مرجع خرید پودر لباسشویی ارزان در این زمینه از جمله فروشگاه اینترنتی باباسلمان مراجعه نمایید.

عمده فروشی باباسلمان بهترین فروشنده عمده پودر لباسشویی فله ای است زیرا علاوه بر تضمین کیفیت محصولات خود در زمینه عرضه مستقیم پودر لباسشویی نیز فعال است که هم به صورت عمده و هم با حذف واسطه تاثیر مثبتی بر قیمت شوینده های پودری دارد. لذا مشتریان گرامی می توانند جهت خرید پودر لباسشویی به سایت فروش ما مراجعه و این محصول را با قیمت استثنایی پودر لباسشویی تهیه و استفاده نمایند.

سلامت محور بودن انواع پودر دستی فله

 

در میان کارخانجات تولید پودر لباسشویی فله ای ایران نام هاییوجود دارند که در کنار تولید انواع پودر لباسشویی جعبه ای و بسته بندی های اصلی خود، مقادیر زیادی پودر لباسشویی فله ای را نیز برای صادرات تولید می کنند. این پودرها با کیفیت عالی برای صادرات به کشورهای دیگر ساخته می شوند و چون هدف از تولید آنها فروش عمده است، دیگر بسته بندی نمی شوند.

و لازم به ذکر است که شرکت های ایرانی بهترین پودر ماشین لباسشویی را تولید می کنند و این پودرها از بهترین برندهای پودر لباسشویی هستند و این تولیدکنندگان ایرانی این محصول را به صورت عمده به کشورهای دیگر صادر می کنند. و آنها را با بسته بندی خود می فروشند. یا در کشور عزیزمان ایران به فروش می رسد و همانطور که می دانید از کالاهای ایرانی اعم از شوینده و لباسشویی پشتیبانی می کند. بازار کار و اقتصاد ایران را تقویت خواهد کرد.

خرید پودر لباسشویی فله ای

بازار خرید و فروش پودر لباسشویی در کشور بسیار داغ و پر رونق است. بازار پودر لباسشویی مملو از برندها و برندهای تولید کننده پودر لباسشویی و شوینده، پودر لباسشویی اتیوکس، پودر لباسشویی فله ای دران و برندهای دیگر است که همگی از تنوع قابل توجهی در طراحی و بسته بندی برخوردار هستند.

کارخانه های تولید پودر لباسشویی فله ای به ساخت انواع پودر لباسشویی دستی و ماشینی محدود نمی شوند. این کارخانه ها سالانه مقادیر زیادی از انواع شوینده ها و محصولات بهداشتی مانند انواع شوینده ها، مایعات ظرفشویی، شامپوها، صابون های لباسشویی را تولید و به بازار عرضه می کنند که هر کدام نقش مهمی در حفظ سلامت انسان دارند.

این محصولات نیز جزو پرفروش ترین محصولات بازار هستند. کارخانه های تولیدی در ایران محصولاتی را تولید می کنند که نه تنها در ایران بلکه در دیگر کشورهای دنیا نیز طرفداران زیادی دارد، اما با وجود محصولات متنوع و فراوان در زمینه شست شو، پودر ماشین لباسشویی فله ای، خریداران و متقاضیان بیشتری دارند.

احتمالا هنگام جستجوی این محصول با پودر فله ای پرسیل، پودر ماشین لباسشویی کیسه ای سافتلن، قیمت پودر ماشین لباسشویی کیسه ای، پودر لباسشویی فله هوم کر برخورد کرده باشید. به شما اطمینان می دهیم محصولات باباسلمان مانند این محصولات با کیفیت هستند در صورتی که قیمت بهتری دارند.

از آن جایی که شستن لباس از اهمیت بالایی برخوردار است و در در روزهایی که ویروس هایی مانند آنفولانزا و کرونا در کشور وجود دارد، شستن لباس ها و ماسک ها برای ضدعفونی بسیار مهم است، نیاز به این محصول بالاتر می رود. یکی از ویژگی های پودر ماشین لباسشویی که بسیار حائز اهمیت است کیفیت محصول می باشد. هر چه کیفیت بالاتر باشد ضدعفونی بهتر انجام می شود و در نتیجه از بیماری ها دور می شویم و همیشه پاک خواهیم بود.

پودر فله ای آنزیم دار

فروش عمده پودر لباسشویی فله ای در کشور

فروش عمده پودر لباسشویی فله در کشور از طریق مراکز پخش عمده انجام می شود. در این مراکز انواع پودر لباسشویی به صورت جعبه ای و عمده با قیمتی ارزانتر از قیمت بازار به مشتریان عرضه می شود. خریداران محترم اگر قصد خرید پودر لباسشویی را دارید مثلا می خواهید پودر لباسشویی دران فله ای، پودر لباسشویی فله ای زلیخا یا یا پودر لباسشویی قصر را بخرید، بهتر است به مراکزی مانند فروشگاه بزرگ باباسلمان مراجعه کنید زیرا قیمت پودر لباسشویی فله ای در مراکز پخش عمده کمتر و ارزانتر از دیگر مکان ها است.

پودر لباسشویی فله ای بسیار ارزانتر از محصولات بسته بندی شده است و به همین دلیل مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته است. فروش عمده پودر لباسشویی درجه یک توسط تولیدکنندگان و شرکت های پخش با قیمت ها و شرایط فروش متفاوت انجام می شود و گاها تفاوت قیمت بین محصولات بسیار زیاد است.

باید گفت این گونه مراکز همیشه محصولاتی را ارائه می دهند که کاملا استاندارد و با کیفیت بوده و رنگ لباس را حفظ کرده، پارچه لباس را سالم نگه می دارد، هیچ گونه حساسیتی برای پوست ایجاد نمی کند و قیمت بسیار پایینی دارد.

کارخانه های تولید پودر لباسشویی فله ای

کارخانه ها و شرکت های پودر لباسشویی انواع پودر لباسشویی را چه به صورت بسته بندی و چه به صورت عمده تولید و به بازار عرضه می کنند. یکی از کارخانه های تولید کننده پودر لباسشویی فله، کارخانه تولید پودر لباسشویی مهشویان در یزد است که سالانه انواع پودر لباسشویی را به صورت بسته بندی و عمده تولید و روانه بازار می کند.

در ایران علاوه بر استان یزد، شهرهای دیگری نیز در ایران هستند که کارخانه تولید پودر ماشین لباسشویی دارند و به صورت عمده در حال عرضه هستند و این کارخانه های تولید پودر لباسشویی موظف به تولید پودر مطابق با استانداردها و نیازهای روز دنیا هستند. باید توجه داشت که تمامی این کارخانه هایی که در ایران وجود دارد محصولات باکیفیت بالایی دارند و به راحتی می توانند نیاز ما را تامین کنند و همچنین قیمت این محصولات در مقایسه با محصولات خارجی ارزان و مناسب بودجه ما هستند.

ویژگی های بهترین پودر لباسشویی فله ای

خواص یک پودر لباسشویی خوب به عوامل مختلفی بستگی دارد که ما برخی از آنها را به شما خواهیم گفت.

  • توان لکه بری بالا
    معمولا لباس بچه ها همیشه کثیف است و بیشتر اوقات روی آن لکه های ماکارونی، شربت و … پیدا می شود. البته روی لباس بزرگسالان نیز لکه هایی مانند لکه غذا، لکه قهوه و برخی از این لکه ها مانند لکه های ماکارونی که چربی دارند، به نخ ها و پارچه های لباس می چسبند و تمیز نمی شوند، بنابراین پودری که می خرید باید با کیفیت و مناسب باشد تا بتوان این لکه ها را به خوبی و به طور کامل از روی لباس پاک کرد.
  • عدم ایجاد حساسیت
    حتما می دانید که برخی از زنان، مردان و کودکان به خصوص نوزادان به دلیل پوست نازک خود به اکثر پودرهای ماشین لباسشویی حساس هستند و اکثر آنها کهیر یا جوش می زنند، بنابراین باید پودری را انتخاب کنید که متناسب با نوع پوست شما باشد. از لطافت پوست خود به خوبی مراقبت کنید و ایجاد حساسیت نکنید.
  • رایحه مطبوع
    عطر و بوی خوب انسان باید همیشه بوی خوبی داشته باشد تا دیگران از آنها دور نشوند و برعکس جذب آنها شوند، پس مهم است که پودری که می خرید بوی خوبی داشته باشد و این بوی خوب و مطبوع طولانی باشد و بادوام.
  • ایجاد لطافت در لباس
    رشته های صابون امروزه در تمام پودرهای ماشین لباسشویی یافت می شود. رشته های صابون به دلیل کف زیاد در پودرها یافت می شوند و این صابون ها هیچ حساسیتی برای پوست ندارند و اغلب باعث رایحه پودر لباسشویی و در نتیجه لباس می شوند. شما می توانید، اما اکثر شرکت ها نودل صابون را به پودر خود اضافه نمی کنند، پس حتما پودری را انتخاب کنید که حاوی رشته صابون باشد.
  • قیمت مناسب پودر لباسشویی فله ای
    همه ما دوست داریم محصولاتی را بخریم که علاوه بر استانداردها و کیفیت بسیار بالا، قیمت مناسبی نیز داشته باشند و شرکت ها و کارخانه های زیادی هستند که محصولات شوینده ای مانند پودر لباسشویی را تولید می کنند که علاوه بر کیفیت خوب و بسیار خوب قیمت همچنین لذت ببرید.

فروش عمده انواع پودر دستی فله؛ مقرون به صرفه و ماندگار

آشنایی با برندهای مختلف پودر لباسشویی

در زمینه ی تولید و پخش پودر لباسشویی فله ای برندهای بسیاری در ایران و سایر نقاط دنیافعالیت می کنند که که تلاششان بر تولید و عرضه ی بهترین و با کیفیت ترین محصول است اما تنها برخی از این برندها واقعا باکیفیت هستند.

برخی از این برندهای پودر لباسشویی عبارتند از:

پودر لباسشویی فله ای زلیخا

با فرمولاسیون جدید از الیاف و تارو لباس محافظت می کند و طراوت و طراوت لباس را حفظ می کند. فناوری حفاظت از الیاف لباس های مورد استفاده در تولید این پودر، آن را به قابلیت های زیر مجهز کرده است:

  • لباس های سفید را سفید کنید و لباس های رنگی را روشن کنید
  • از پارچه لباس در هر دمایی محافظت کنید
  • پاک کننده قوی برای لکه های یقه و آستین
  • رایحه مطبوع و ماندگار
  • نرم کننده پارچه

نحوه استفاده؛ یک پیمانه با ظرفیت حدود 150 سی سی انتخاب کنید و دستورالعمل های زیر را دنبال کنید.

  • لباس های نیمه کثیف: در یک فنجان آب نرم. در آب معمولی یک و نیم پیمانه; در آب سخت دو پیمانه
  • لباس های بسیار کثیف: در آب نرم یک و نیم فنجان. در آب معمولی دو پیمانه; در آب سخت دو و نیم فنجان

پودر لباسشویی فله ای دران

پودر لباسشویی فله ای دران

این پودر دارای رایحه اسطوخودوس است که بسیار تسکین دهنده است. مواد تشکیل دهنده پودر لباسشویی پرسیل قابلیت لکه گیری و چربی زدایی بالایی دارد. این محصول به شما کمک می کند سخت ترین لکه های روی لباس را در کمترین زمان ممکن از بین ببرید. با این پودر لباسشویی هیچ اثری از چربی روی لباس شما باقی نمی ماند

پودر لباسشویی فله ای اتیوکس
این پودر در بازار ایرانبسیار جا افتاده است و طرفداران بسیار زیادی دارد. کیفیت و قیمت این پودر عالی است از این رو خرید و فروش زیادی دارد.

پودر ماشین لباسشویی فله ای چگونه تولید می شود؟

تولید پودر ماشین لباسشویی در کل به روش های مختلفی انجام می شود و با رعایت هر یک از این دستورالعمل ها می توان پودر را به دست آورد. همچنین لازم به ذکر است که اگر کیفیت مواد اولیه محصول بسیار بالا باشد و دستورالعمل ها به درستی اجرا شود در صورت انجام منجر به تولید پودری با کیفیت و معطر می شود که ما سه مورد از این موارد را به شما می گوییم.

در صنعت، شوینده ها به سه روش تولید می شود که به ترتیب سود دهی آن ها را بیان می کنیم:

  1. روش SPRAY DRYER که در این مقاله به طور کامل به شرح آن می پردازیم. این روش نیاز به سرمایه گذاری اولیه بالایی دارد و سودآوری آن نسبت به روش های سابر بیشتر است. محصول این روش به پودر سبک معروف است.
  2. خشک کن چرخشی محصول این روش اغلب پودر سنگین است. هزینه های سرمایه گذاری در این روش کمتر از SPRAY DRYER و هزینه های سربار تولید کمتر است، اما محدودیتی در حجم تولید وجود دارد و محصول پودری سنگین است.
  3. روش MIXING که سرمایه گذاری بسیار کمی دارد و با مخلوط کردن مواد اولیه پودری پودر تولید می کند. حاشیه سود این روش نسبت به سایر روش ها کمتر است اما به دلیل پایین بودن میزان سرمایه گذاری اولیه، سود آن قابل قبول است.

خرید عمده پودر لباسشویی فله ای چه مزایایی دارد؟

مزایای خرید عمده پودر ماشین لباسشویی بسیار زیاد است و اکثر خانم ها و آقایان و کسانی که در تجارت خود نیاز به شستشو در ماشین لباسشویی دارند به دنبال پودر لباسشویی فله هستند و بیشتر از پودر ماشین لباسشویی بسته بندی شده استفاده می کنند. آنها از پودر ماشین لباسشویی فله استفاده می کنند و ما برخی از مزایای خرید پودر لباسشویی عمده را به شما می گوییم;

قیمت ارزان تر

همانطور که می دانید تمامی لوازم خانگی مانند لوازم برقی، آرایشی و بهداشتی، مواد شوینده مانند پودر لباسشویی قیمت عمده آنها نسبت به خرید همین مقدار پودر لباسشویی در بسته بندی بسیار ارزانتر است، بنابراین باید گفت که خرید این نوع پودر لباسشویی یعنی برای خرید عمده گزینه خوبی است. بنابراین اگر می خواهید در هزینه خود صرفه جویی کنید، خرید عمده پودر ماشین خالی از لطف نیست.

صرفه جویی در زمان

برخی از افراد دوست ندارند تا زمان تمام شدنشان بیشتر وقت بگذارند، اما مجبورند هر روز یا هر هفته برای خرید کالاهای خود به فروشگاه های شلوغ مراجعه کنند که عمده آن پودر لباسشویی است، بنابراین خرید می کنند. اجناس فله مخصوصا پودر ماشین لباسشویی به مراجعه به بازار و مغازه های شلوغ برای خرید این نوع اجناس کمک می کند و حجم پودر فله بسیار زیاد است و برای مدت طولانی قابل استفاده است.

مناسب بودن برای مشاغل خاص

مقرون به صرفه بودن برای بسیاری از مشاغل، مشاغلی مانند کارواش وجود دارد که دائماً نیاز به خرید پودر دارند. استفاده از پودر فله به جای خرید پودرهای ماشین لباسشویی بسته بندی شده برای آنها مقرون به صرفه تر است. به عنوان مثال هتلداران باید هر ماه پودر ماشین لباسشویی بخرند زیرا تمام ملحفه ها و حوله ها و… باید هر روز شسته شوند تا کاملا ضد عفونی شوند یا در بیمارستان ها و مهدکودک ها باید هر بار ملحفه ها و روبالشی ها را بشویند. آنها لباس بیماران و پرستاران هستند، بنابراین پودر ماشین لباسشویی فله ای انتخاب خوبی برای آنهاست.

وزن پودر ماشین لباسشویی فله

وزن انواع پودر ماشین لباسشویی فله با یکدیگر متفاوت است. یکی از دلایل آن این است که پودرها به سه دسته تقسیم می شوند و وزن هر کدام با دیگری متفاوت است.

معرفی انواع انواع پودر لباسشویی فله ای

  1. پودر لباسشویی مخصوص لباس های رنگی:
    این پودرها مخصوص پارچه ها و لباس های رنگی هستند و در بازار به وفور یافت می شوند. اکثر پودرهای موجود در بازار حاوی آنزیم هایی هستند که بدون آسیب رساندن به بافت پارچه در از بین بردن انواع لکه ها به خصوص لکه های چربی موثر هستند.
  2. پودر لباسشویی مخصوص لباس و ملحفه سفید:
    این پودر از پارچه های سفید بی رنگ و مات جلوگیری می کند و درخشندگی خاصی به الیاف پارچه می دهد. در مقایسه با پودرهای لباس رنگی، این پودر کمتر در بازار موجود است.
  3. پودر لباسشویی مخصوص لباس کودک و نوزاد:
    پودر شوینده لباس کودک که نه تنها لکه های زیادی را از روی لباس نوزاد پاک می کند، برای پوست لطیف کودکان نیز ملایم و ملایم است.

پودر لباسشویی فله ای زلیخا

تفاوت پودر لباسشویی فله ای با مایع لباسشویی

پودر لباسشویی و مایع لباسشویی تفاوت هایی دارند که به آن ها می پردازیم.

  • مضرات مایع لباسشویی؛
    • معمولا در ظروف پلاستیکی مضر برای طبیعت به بازار عرضه می شود.
    • برای شستشوی روزانه و لکه های جدید بسیار مناسب است اما از بین بردن لکه های سرسخت و قدیمی که اثری از خود برجای گذاشته کار دشواری است.
    • از مواد نگهدارنده مضر برای جلوگیری از خراب شدن مایع لباسشویی از مواد شوینده استفاده می شود.
    • مواردی از مسمومیت با لباسشویی در کودکان گزارش شده است. بنابراین نگهداری آن در خانه کمی سخت تر از پودر است.
  • فواید پودر لباسشویی فله ای؛
    • پودر لباسشویی خیلی گران نیست و مقرون به صرفه است.
    • پودر لباسشویی به مواد نگهدارنده نیاز ندارد.
    • به دلیل دارا بودن آلکیل بنزن سولفونات، برای پاکسازی لکه هایی مانند گل و لای، خاک و چمن مناسب است.

فروش عمده پودر لباسشویی فله ای با قیمت مناسب

همانطور که گفتیم پودر لباسشویی فله پرکاربرد است و طرفداران خاص خود را دارد و در برخی مشاغل مورد نیاز است و به همین دلیل فروشندگان زیادی در این زمینه مشغول هستند و بسیاری از آنها سعی می کنند پودر لباسشویی را به صورت عمده با ارزان ترین قیمت به فروش برسانند. . دارند.

و برخی از سایت ها به صورت عمده فروشی آنلاین این محصول را انجام می دهند، مانند این سایت که دارای محصولات با کیفیت به صورت عمده است، همچنین می توانید از این سایت خرید کنید تا در کمترین زمان ممکن آن را تهیه کنید.

1 review for پودر لباسشویی فله ای درجه 1

  1. پخش شوینده امیر

    بینظیره
    اضلا خود ماشین لباسشویی رو هم تمیز کرد

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار − 1 =