انواع تیشو در دستمال های کاغذی و یکبار مصرف

رول های دستمال یکبار مصرف کاغذی که برش نخورده باشند، تیشو نام دارند. از این رو انواع تیشو در دستمال های کاغذی بسته به حجمی که برای آن مشخص شده است، تعیین می شود. کاغذهای تیشو در هر دستمال کاغذی که تولید می شود، ماشینی بوده و با تجهیزات خاصی به این شکل در می آیند.

دستمال رولی آتریسا عمده

11,700 تومان

دستمال کاغذی اقتصادی عمده

44,500 تومان

برای ساخت انواع تیشو در دستمال های کاغذی از خمیرهای بازیافتی کاغذ استفاده می شود. این خمیرها به صورت رول های تیشو درآمده و در کارخانه بسته به حجم دستمال کاغذی، برش زده می شوند. سپس تا خورده و درون بسته بندی های دستمال کاغذی قرار می گیرند. در اصل تیشوها همان دستمال های کاغذی اولیه ای هستند که هنوز شکل خاصی به خود نگرفته اند.

شرکت های تولید کننده بسیاری در کشور، انواع تیشو در دستمال های کاغذی را تولید می کنند. از این تیشوها برای دستمال تولت، حوله های کاغذی، دستمال سفره و … استفاده می شود. می توان به راحتی این محصولات تولیدی را از بهترین فروشگاه های اینترنتی تهیه کرد. فروشگاه باباسلمان محصولاتی که با تیشوهای با کیفیت تولید می شوند را به خریداران عرضه می کند.

خریداران به صورت آنلاین می توانند این محصولات را سفارش دهند. سپس در زمان کوتاه و بدون نیاز به صرف هزینه اضافی، محصولات خریداری نموده خود را در مقصد تحویل بگیرند.

دستمال کاغذی

مواد تشکیل دهنده انواع تیشو در دستمال های کاغذی

کاغذ تیشو بافت ساده و سبکی دارد. این کاغذها از خمیر بازیافتی کاغذ تهیه می شوند که از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار هستند. اصولا دستمال های کاغذی و محصولاتی که با کاغذهای تیشو تولید می شوند، از کیفیت بالاتری برخوردار هستند. زیرا این محصولات آب را با قدرت بیشتری جذب می کنند.

از انواع تیشو در دستمال های کاغذی، دستمال سفره، پوشک و محصولات بهداشتی دیگر استفاده می شود. این محصولات  کاربرد بسیار زیادی دارند. سبک و نرم بودن دستمال هایی که با کاغذهای تیشو تولید می شوند، احساس خوشایندی را به استفاده کنندگان می دهد. از این رو بیشتر خریداران محصولات بهداشتی به دنبال محصولاتی هستند که با استفاده از این کاغذها تولید می شوند.

می توان به راحتی از فروشگاه اینترنتی باباسلمان محصولات بهداشتی متنوعی که با تیشو تولید شده اند را، خریداری کرد. این محصولات با قیمت مناسب در اختیار خریداران قرار می گیرند و از کیفیت بالایی نیز برخوردار هستند. خریداران می توانند هر محصول را به صورت عمده و در حجم بالایی از باباسلمان خریداری کرده و بدون پرداخت هزینه، آن را در مقصد تحویل بگیرند.

انواع تیشو در دستمال های کاغذی

بهترین فروشگاه خرید محصولات بهداشتی

در میان فروشگاه های متنوعی که اقدام به عرضه محصولات بهداشتی عمده در کشور نموده اند، باید به فروشگاه اینترنتی باباسلمان اشاره کنیم. این فروشگاه محصولات بهداشتی را به صورت عمده از تولیدکنندگان خریداری نموده و در اختیار خریداران قرار می دهد. از این رو قیمت تمام شده محصولات بسیار پایین است.

می توان به راحتی اقدام به خرید انواع تیشو در دستمال های کاغذی با کیفیت و دیگر محصولات بهداشتی از این فروشگاه نمود. تولید کنندگانی که نیاز دارند تیشو کاغذی را برای تولید محصولات بهداشتی خود به صورت عمده خریداری کنند، می توانند به باباسلمان مراجعه نمایند. سپس این تیشوها را به صورت عمده خریداری کرده و پس از بسته بندی، با برند و نام مشخص وارد بازار نمایند.

همچنین تولیدکنندگانی که محصولات بهداشتی را با تیشوهای کاغذی تولید نموده اند، می توانند محصولات خود را از طریق باباسلمان به دست خریدار برسانند. این عمده فروشی واسطه ای راحت و مطمئن بین خریدار و تولید کننده است. دیگر هیچ تولیدکننده ای نگران محصولاتی که تولید نموده است نخواهد بود. زیرا فروشگاه باباسلمان با خرید این محصولات، آنها را در حجم مشخصی به خرده فروشان عرضه می کند.

با این کار نه تنها تولید کننده، بلکه خرده فروشان نیز سود خوبی می کنند. زیرا آنها دیگر نیازی ندارند به صورت مستقیم با تولید کننده انواع تیشو در دستمال های کاغذی ارتباط برقرار نمایند. به راحتی محصول مورد نیاز خود را از عمده فروشی باباسلمان تهیه کرده و مورد استفاده قرار می دهند.

دیدگاهی در مورد “خرید انواع تیشو در دستمال های کاغذی به صورت عمده

  1. رضا عباسی گفت:

    با سلام
    اولا تشکر میکنم از اطلاع رسانی خوب و واضح شما و قیمت های بسیار مناسب تنها نکته ای که مبهم است نحوه ارسال و تخویل و مبلغ و هزینه ارسال کالاها است .

    1. کلهر گفت:

      سلام خدمت جناب عباسی عزیز
      تمام قیمتهای ما قیمتهای درب انبار هستن
      بسته به میزان سفارش و شهر مقصد نحوه ی ارسال (مستقیم یا غیرمستقیم) متغیره. به همین دلیل امکان تعیین هزینه وجود نداره و کاملا بسته به شرایط سفارش داره . و البته هزینه های حمل و نقل رو باربری ها تعیین می کنن.
      اما برای دریافت مشاوره ی بهترین طریقه ی ارسال می تونین با شماره ی داخل وبسایت تماس بگیرین یا از طریق واتساپ پیام بفرستین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − شش =