اگر سلامت کودک دلبندتان برای شما بسیار مهم است و از سوی دیگر نگران هزینه های خرید پوشک نیز هستید، بهترین راه ابتدا پیدا کردن پوشک مناسب کودکتان است و سپس مارک مورد نظر را می توانید به صورت فله خریداری نمایید. پوشک فله ای تفاوتی در کیفیت ندارد و از نظر مالی نیز بسیار به صرفه است.

پوشک ها از چه موادی تولید می شوند؟

پوشک های تولید شده در بازار معمولا از تجهیزات شبیه به هم تولید می شوند. تنها تفاوت این پوشک ها مواد اولیه و همچنین نوع طراحی آن هاست.

پوشک ها از دو لایه تشکیل می شوند که یکی از لایه ها با پوست کودک در ارتباط است و می تواند عامل بیماری و حساسیت در او شود. این لایه معمولا از جنس پلی پروپیلن تولید می شود، برای جلوگیری از ایجاد حساسیت در برخی از تولیدات از روغن های گیاهی برای در تولید این لایه استفاده می کنند تا به پوست کودک آسیب نرساند. روغن های استفاده شده در این لایه معمولا حاوی ویتامین E نیز هستند که مهم ترین ویتامین برای سلامت پوست به حساب می آید.

فروش پوشک فله ای عمده

لایه خارجی پوشک ها که مانع از پس ادرار و مدفوع کودک است از پلی اتیلن تولید می شود. این ماده مانع خوبی برای جلوگیری از آلودگی محسوب می شود.

میاین لایه اول و دوم فضایی قرار دارد که از مواد جاذب و همچنین خوشبو کننده تشکیل شده است تا بوی بد ادرار و مدفوع پخش نشود.

از آن جایی که سلامت کودک مهم ترین اولویت در خرید پوشک است پس بهتر است محصولی انتخاب نمایید که با پوست کودکتان سازگار باشد و برای صرفه جویی در هزینه ها پیشنهاد ما به شما خرید پوشک فله ای است.

انواع برند های پوشک موجود در بازار

برای خرید پوشک خوب برای کودکتان ابتدا انواع برند های موجود در بازار را برایتان معرفی می نماییم تا برای خرید پوشک فله ای انتخابی آسان داشته باشید.

  • پوشک مای بی بی
  • پوشک مرسی
  • پوشک بارلی
  • پوشک پریما، پنبه ریز
  • پوشک مولفیکس
  • پوشک بامبو
  • پوشک چیکو
  • پوشک کانفی
  • پوشک هاگیز

لازم به ذکر است که در تولید پوشک با کیفیت محصولات ایرانی بسیار با قدرت اند و به آسانی بازار را از تولیدات خارج کشور گرفته اند. پس برای خرید پوشک بهتر است توجه ای به خارجی بودن آن نکنید و فقط سلامت و راحتی کودک خود را مد نظر داشته باشید تا بتوانید محصولی راحت و مناسب برای کودک دلبندتان تهیه کنید.

پوشک فله ای

جالب است بدانید که بسیاری از برند های خارجی نیز به صورت فله وارد کشور می شوند و این امکان نیز برای شما وجود دارد تا برند مورد نظر خود را با قیمتی مناسب خرید نمایید.

خرید پوشک فله ای، با کیفیت بالا

شاید این سوال در ذهن شما شکل بگیرد که پوشک فله ای چه تفاوتی با پوشک های بسته بند دارد؟

برای پاسخ به سوال باید خدمتتان بگوییم که، این پوشک ها فقط در بسته بندی متفاوتند و کارخانجات تعدادی از پوشک ها را در بسته های پلاستیکی بزرگ قرار داده و روانه بازار می کنند. این سری از پوشک ها از لحاظ بهداشتی کاملا استاندارد بوده و تنها تفاوت آن ها قیمت مناسب تر است که به دلیل بسته بندی ساده است.

برای خرید پوشک درجه یک و با کیفیت می توانید با استفاده از اینترنت و به صورت آنلاین محصول مورد نظر خود را انتخاب نمایید و با ثبت سفارش، پوشک مورد استفاده فرزند عزیزتان را با مناسب ترین قیمت درب منزل تحویل بگیرید.

با خرید اینترنتی شما می توانید هم در زمان و هم در هزینه صرفه جویی نمایید تا زمان بیشتری را در کنار فرزند دلبندتان سپری نمایید. ما با فروش محصولات با کیفیت و با قیمتی مناسب ضامن سلامت کودکتان خواهیم بود.

بهتر است بدانید پوشک ها فقط برای کودکان و نوزادان تولید نمی شوند. سالمندانی که کنترلی بر ادرار و یا مدفوع خود ندارند نیز مجبور به استفاده از پوشک هستند از همین رو پوشک ها در سایز های متفاوت برای نوزادان، کودکان و سالمندان تولید می شود. خرید پوشک فله ای درجه 1 علاوه بر تامین سلامت و آرامش از لحاظ قیمت نیز بسیار به صرفه تر خواهد بود.

پوشک چیست و انواع آن

پوشک وسیله ای تولید شده از الیاف پنبه است که قابلیت جذب بالایی دارد و برای کودکان و بزرگسالانی که توانایی کنترل ادرار یا مدفوع خود را ندارند مورد استفاده قرار می گیرد. پوشک ها انواع متفاوتی دارند. بعضی از مدل های پوشک یکبار مصرف بوده و بعد از هر بار کثیف شدن باید تعویض گردند. برخی دیگر چند بار مصرف بوده و امکان شستشو و استفاده دوباره از آن وجود دارد. مهم است توجه داشته باشید که برای نوزاد، کودک یا بزرگسال، پوشک به محض کثیف شدن باید تعویض گردد.

خرید پوشک فله ای درجه یک

پوشک های تولید شده معمولا از جنس پنبه، کنف، بامبو، پارچه یا فیبر های پلاستیکی می باشند که هر کدام مورد استفاده در موارد خاص هستند.

خرید پوشک فله ای درجه 1 می تواند بهترین انتخاب برای کودک یا سالمند تان باشد زیرا جنس مورد نظر را با بهترین قیمت به آسانی در دسترس خواهید داشت.

مهم ترین موارد در انتخاب پوشک مناسب

در خرید و انتخاب پوشک مناسب توجه و رعایت برخی موارد بسیار مهم و ضروری است.

برخی از مهم ترین نکات در در هنگام خرید و با استفاده از پوشک عبارتند از:

  • خرید پوشک مناسب با پوست کودک دلبندتان. پوست بعضی کودکان بسیار حساس اند و امکان دارد استفاده از پوشاک نامناسب باعث بروز حساسیت پوستی یا جوش شود. از این رو انتخاب پوشک مناسب با پوست کودکان بسیار مهم است.
  • قدرت جذب پوشک از مهم ترین نکات در هنگام خرید است زیرا باعث استفاده راحت تر می شود.
    پوشک فرزند خود را هر 2 تا 3 ساعت تعویض نمایید. زیرا پوشک آلوده باعث ناراحتی پوستی و ایجاد بیماری برای فرزندتان خواهد شد.
  • از لوسیون و مرطوب کننده ها در هر بار تعویض پوشک استفاده نمایید تا بهداشت کودکان به درستی حفظ شود.
    از پوشک های ضخیم و سنگین برای کودکان استفاده نکنید. بهترین جنس پوشک برای کودکان پارچه ای یا پنبه ای است.
  • در هر بار تعویض پوشک فرزندتان اجازه دهید زمان کوتاهی پوست او با جریان هوا در تماس باشد و فورا پوشک دیگری را تن او نکنید تا پوست اجاره نفس کشیدن و بازسازی داشته باشد.

خرید اینترنتی پوشک فله ای درجه 1

با توجه به تولید انواع متفاوت پوشک در جنس ها و مدل های متفاوت، خرید پوشک مناسب شاید به نظر سخت باشد. اما شما می توانید با مراجعه به اینترنت و مقایسه انواع مدل های پوشاک و حتی بررسی نظرات دیگر مادران، بهترین پوشک را با توجه به نیاز های فرزندتان تهیه نمایید.

خرید پوشک فله ای درجه 1

لازم به ذکر است که امکان خرید اینترنتی پوشک فله ای درجه 1 نیز وجود دارد و شما در کمترین زمان ممکن می توانید پوشک فله ای درجه یک مورد نیاز فرزندتان را سفارش و درب منزل تحویل بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + 6 =