تفاوت دستمال رولی و دستمال حوله ای در چیست؟

آیا می دانید تفاوت دستمال رولی و دستمال حوله ای در چیست؟ آیا استفاده از این دو نوع دستمال کاغذی تفاوتی دارد؟ چگونه می توان از آنها استفاده کرد؟ کاربرد هر یک از این دستمال ها چیست؟ تمامی این سوالات، بدون تردید برای افرادی که تمایل به خرید دستمال های کاغذی دارند، ممکن است ایجاد شود.

همانطور که می بینیم، امروزه در همه مکان ها، از جمله رستوران ها، منازل، کافه ها، دفاتر کار، داخل اتومبیل و … از دستمال های کاغذی استفاده می شود. برخی از این دستمال ها برای تمیز کردن، برخی برای خشک کردن و حتی برخی برای گردگیری کردن استفاده می کنند. در کل استفاده از دستمال های کاغذی در زندگی، به یک ضرورت تبدیل شده است.

از این رو لازم است در زمان خرید انواع دستمال های کاغذی، در مورد تفاوت آنها اطلاعات به دست آورید. مثلا بدانید تفاوت دستمال رولی و دستمال حوله ای و این دو نوع دستمال هر یک چه کاربردی دارند. پس از آن می توانند بهترین دستمال را انتخاب کرده و خریداری کنید. یا آنکه بسته به محل مورد استفاده، اقدام به خرید دستمال حوله ای یا رولی نمایید.

دستمال رولی بهتر است یا حوله ای

بررسی تفاوت دستمال رولی و دستمال حوله ای

اولین دستمال های کاغذی حوله ای، با استفاده از تعدادی دستمال توالت بازیافتی تولید شدند. این دستمال ها موفق شدند به سرعت جایگزین دستمال های پارچه ای شوند. زیرا دستمال های پارچه ای، عامل اصلی در پخش بیماری ها و گسترش آلودگی ها بودند. مهمترین فاکتور دستمال های حوله ای، قابلیت تجزیه پذیری در طبیعت بود.

همچنین این دستمال ها به دلیل یکبار مصرف بودن، هیچ بیماری را منتشر نمی کردند. دقیقا به همین دلیل به سرعت موفق شدند محبوبیت یافته و در تنوع بالایی تولید شوند. دستمال های رولی نوعی از دستمال های بهداشتی هستند، که از آنها می توان در محیط های مختلفی استفاده کرد. در حالی که از دستمال های حوله ای تنها برای برخی از این محیط ها استفاده می شود.

نمی توانیم به صراحت نکته ای را در خصوص تفاوت دستمال رولی و دستمال حوله ای بیان کنیم. زیرا هر دوی این نوع دستمال ها، برای نظافت استفاده می شوند. اما برخی تفاوت های کوچک را می توان در این مدل دستمال ها مشاهده کرد. مثلا دستمال های حوله ای نسبت به دستمال های رولی از قدرت جذب کمتری برخوردار هستند.

اما از سوی دیگر این نوع دستمال ها ضخامت بیشتری داشته و قابلیت استفاده برای زمان بیشتری را دارند. دستمال های حوله را می توان در تنوع رنگی بالایی خریداری کرد. اما دستمال های رولی در رنگ سفید تولید می شوند، که بر روی آنها ممکن است طرح هایی ایجاد شود. با تمام این تفاوت ها، باید بگوییم هر دوی این دستمال ها برای تمیز کردن کاربرد عالی دارند و انتخاب مناسبی برای خرید به شمار می روند.

تفاوت دستمال رولی و دستمال حوله ای

از کجا دستمال های رولی و حوله ای عمده بخریم؟

برخی به تفاوت دستمال رولی و دستمال حوله ای اهمیتی نمی دهند. بلکه برای آنکه مهم این است که از کجا می توانند اقدام به خرید عمده این محصولات نمایند. ساده ترین و مطمئن ترین روش برای خرید دستمال های کاغذی رولی و حوله ای، مراجعه به فروشگاه اینترنتی عمده فروشی باباسلمان است.

در فروشگاه باباسلمان می توان انواع دستمال های رولی و حوله ای را در تنوع برند بالایی خریداری کرد. همچنین به دلیل خرید مستقیم این فروشگاه از تولید کننده، قیمت دستمال هایی که به خریداران عرضه می کند نیز، نسبت به بازار ارزان تر است. این مسئله منجر شده است تا افراد زیادی در کشور به سمت خرید اینترنتی و عمده برخی از محصولات پرکاربرد خود روند، که دستمال های کاغذی یکی از این نوع محصولات به شمار می روند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + دو =