لیست قیمت انواع دستمال کاغذی با برندهای آتریسا، بتیسا، کیمبا و نانسی و همچنین 10 نوع دستمال کاغذی عمده ارزان قیمت را می توانید در سایت مشاهده نمایید. قیمت دستمال از درب کارخانه است و علاوه بر دستمال های جعبه ای، ارزان ترین دستمال های کیلویی و حجیم نیز در این مرکز عرضه می شود.

قیمت محصولات تنو و پاپیا

شاید بدانید که هردو برند دستمال کاغذی عمده تنو و پاپیا به شرکت پارس حیات تعلق دارند. شرکت پارس حیات در اصل یکی از زیرمجموعه های شرکت بین المللی حیات کشور ترکیه است. این شرکت یکی از بزرگترین تولیدکنندگان محصولات سلولزی در جهان است که دفاتری در کشورهای مختلف دارد. در کشورمان نیز از حدود سال 1385 در شهرستان ابهر استان زنجان کارخانه دستمال کاغذی راه اندازی شده و به تولید انواع پوشک بچه با برندهای مولفیکس و بابام و دستمال کاغذی تنو و پاپیا مشغول است.

دستمال کاغذی عمده ارزان

در حال حاضر چند لیست قیمت دستمال تنو، پاپیا و دستمال کاغذی بیتا وجود دارد. به عنوان مثال، خرده فروشان و عمده فروشان هر کدام لیست های متفاوتی دارند، به همین دلیل اگر می خواهید دستمال های تنو یا پاپیا را به صورت عمده خریداری کنید، بهتر است آنها را مستقیماً و به قیمت کارخانه خریداری کنید. با این روش مطمئن می شوید که بهترین قیمت برای خرید دستمال کاغذی تنو و پاپیا را دریافت کرده اید.

برندهای دستمال

همانطور که می دانید خانواده پاپیا بسیار کامل است و محصولات متنوعی دارد. از طرفی کیفیت بسیار بالای این برند دستمال کاغذی باعث شده تا قیمت آن بالاتر از حد معمول بازار باشد. اما اگر عمده فروش هستید جای نگرانی نیست چون می توانید با قیمت کارخانه که بسیار بسیار ارزان و به صرفه است خرید کنید.

دستمال کاغذی تنو نیز دارای محصولات متنوعی است که به صورت عمده در بازار به فروش می رسد. در حال حاضر پرکاربردترین اقلام شامل دستمال کاغذی تنو بسته اقتصادی، دستمال توالت دولایه تنو و دستمال دولایه نرم تنو می باشد. با توجه به قیمت بسیار مناسب این محصولات، بسیاری از آنها به کشورهای همسایه از جمله عراق، تاجیکستان، ارمنستان، قطر و سایر کشورهای عربی صادر می شود. حراج دستمال کاغذی تنو به دو صورت فصلی و سالانه برگزار می شود.

دستمال کاغذی مقرون به صرفه بخرید

در بازارهای سخت که محصولات به سختی به فروش می رسند، دستمال کاغذی ارزان تر و مقرون به صرفه تر معمولا بهتر هستند. معمولا خرید دستمال کاغذی فله ای مقرون به صرفه است زیرا قیمت کمتری نسبت به دستمال های تنو و پایا دارد. امروزه انواع مختلفی از دستمال های خانگی در بازار موجود است. به عنوان مثال، یک مدل که بسیار محبوب است به نام فلکسی یا اقتصادی شناخته می شود که شامل 10 دستمال 200 ورقه ای در یک کیسه نایلونی است.

استفاده از نایلون به جای جعبه های قدیمی باعث کاهش قیمت نهایی محصول می شود. از طرفی استفاده از این مدل های پلاستیکی در محیط های مرطوب راحت تر است و از خیس شدن دستمال داخل جعبه جلوگیری می کند. به طور کلی خرید دستمال کاغذی عمده هم ضرر کمتری برای محیط زیست دارد و هم برای مشتری مقرون به صرفه است.

دستمال کاغذی بیتا

دستمال کاغذی آترسا

آتریسا یکی از معروف ترین برندهای دستمال کاغذی اقتصادی در بازار ایران هستند. این برند معروف متعلق به بازرگانی بازار می باشد. اگر از این مدل استفاده کرده باشید حتما متوجه تفاوت کیفیت خواهید شد. شرکت بازرگانی بازار برای تحت پوشش قرار دادن کل ایران از رویکردی هوشمندانه استفاده کرده است. به این ترتیب کسانی که قیمت ارزانتر نسبت برندهایی مثل تنو برایشان مهم است برند آتریسا را می خرند و کسانی که خواهان دستمال کاغذی باکیفیت تری هستند و حاضر به پرداخت قیمت هستند دستمال کاغذی های گرانتر را خریداری می کنند.

کیفیت و قیمت دستمال کاغذی عمده درب کارخانه

درب کارخانه دستمال کاغذی به دلیل اینکه به صورت عمده به فروش می رسد معمولاً بسیار ارزانتر از درب مغازه است. اما قیمت تنها کافی نیست. گاهی کیفیت حرف اول را می زند. یکی از ویژگی های یک دستمال کاغذی خوب رنگ سفید آن است. دستمال‌ها همچنین باید کرپ شوند (یعنی چروک‌هایی روی سطح دستمال کاغذی به وجود آید تا سطح تماس و سرعت جذب آب آن افزایش یابد).

یک دستمال کاغذی مرغوب لازم است که از پرز، الیاف لخته شده، سوراخ، لکه و سایر اجسام خارجی عاری باشد. یک دستمال کاغذی خوب وقتی در معرض نور قرار می گیرد به طور مساوی توزیع می شود. رنگ مورد استفاده در ساخت دستمال کاغذی باید مجاز و با کیفیت باشد. دستمال کاغذی عمده با کیفیت باید بدون لکه و بو باشد. امروزه با توجه به وضعیت اقتصادی جامعه و ماهیت وضعیت اقتصادی خانوارها، علاوه بر تمامی ویژگی های فوق، در خرید دستمال کاغذی باید به قیمت آن نیز توجه کرد.

در بین تمامی گزینه های موجود نه تنها در خرید دستمال کاغذی عمده بلکه در خرید سایر محصولات نیز بهترین گزینه خرید عمده است چرا که در این نوع خرید فروشنده نیز می تواند به نوبه خود تخفیف زیادی به مصرف کنندگان بدهد. برای سفارش دستمال کاغذی به صورت عمده و تخفیف با کارشناسان ما تماس بگیرید.

دستمال کاغذی فله ای

دستمال کاغذی کیلویی

دستمال کاغذی عمده کیلویی: معمولاً پس از استفاده از دستمال 200 برگی یا 300 برگی یا هر نوع بسته بندی بی فایده است و در سطل زباله قرار می گیرد. اگرچه بازیافت کارتن ها و مواد سلولزی در سال های اخیر گسترش یافته است، اما هنوز بیش از 70 درصد ضایعات سلولزی بازیافت نمی شوند. به همین دلیل است که در بسیاری از موارد افراد تمایل دارند به جای دستمال کاغذی با بسته بندی کاغذی از دستمال کاغذی کیلویی استفاده کنند. در واقع برای کاهش قیمت می توانید بسته بندی پر زرق و برق را کاهش داده و حجم بیشتری از دستمال را جایگزین آن کنید.

در حال حاضر انواع مختلفی از دستمال کاغذی عمده وجود دارد:

  • دستمال های اقتصادی
  • دستمال کاغذی فله درجه دوم
  • دستمال کاغذی عمده درجه یک بدون بسته بندی
  • دستمال های ضایعاتی

دسته اول بیشتر به دلیل وجود خطا در خط تولید ایجاد می شود و کاملاً بهداشتی و تمیز است. بنابراین استفاده از آن هیچ خطری ندارد و می توانید با خیال راحت از آن استفاده کنید. دستمال های درجه یک بدون بسته بندی معمولاً به سفارش شرکت های خاصی تولید می شوند که بعداً محصولات را با بسته بندی خود به بازار عرضه می کنند.
اما توصیه می شود از ضایعات کارخانه برای مصارف بهداشتی استفاده نشود.

در واقع، دستمال های ضایعاتی توسط مزارع برای تمیز کردن گاوها و همچنین برخی صنایع دیگر مانند پر کردن مبل ها یا عروسک ها استفاده می شود. از طرفی معمولا وزارت بهداشت اجازه نمی دهد ضایعات به بازار عرضه شود و در صورت تخلف فرد جریمه می شود.

ارزان ترین دستمال کاغذی عمده

با تمام این تفاسیر آیا می دانید ارزان ترین دستمال کاغذی عمده چیست و چگونه خرید و فروش می شود؟ پس از جنجال تلویزیونی در سال گذشته بر سر یک شرکت تولید کننده کاغذ و پوشک که مواد اولیه ای مانند دستمال کاغذی را با ارز دولتی می خرید و به قیمت ارزان در بازار می فروخت، بسیاری از کارشناسان متوجه ناکارآمدی سیاست دولت شدند. در واقع برای اینکه دستمال کاغذی با ارزان ترین قیمت به دست مردم برسد، کار بیشتر از جنجال رسانه ای لازم است.

در این بازار شرکت هایی لازم هستند که واقعاً به درد مردم می خورند و می توانند هزینه دستمال کاغذی و پوشک و نوار بهداشتی را تا حد مطلوبی پایین بیاورند تا همه بتوانند به راحتی از پس آن برآیند. خرید دستمال کاغذی عمده راهی است برای کاهش هزینه های خانوار.

اما ارزان ترین مارک دستمال کاغذی چیست و آیا کیفیت خوبی دارد؟ پیشنهاد می کنم برندهای موجود در عمده فروشی باباسلمان را بررسی کنید. اگر مایل به خرید دستمال کاغذی عمده هستید می تواندی با هماهنگی به دفتر روش ما مراجعه کرده و پس از بررسی کیفیت محصولات ما خرید خود را نهایی کنید.

 

بیشتر بخوانید:

پخش دستمال کاغذی فقط با شرکت بازرگانی بازار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + 12 =