قیمت پودر لباسشویی فله ای یکی از مهمترین عوامل تعیین کننده در تجارت این شوینده است. پودر لباسشویی ارزان قیمت و با کیفیت یک شوینده بسیار پرطرفدار و قابل استفاده در کنار مایعات لباسشویی است است که هم در داخل و هم در صادرات بسیار محبوب است.

بازار پودر لباسشویی فله ای ارزان

پودر لباسشویی فله ای ارزان قیمت که در سبد تولیدی کارخانه های تولید شوینده قرار دارد، یکی از پرمصرف ترین مواد شوینده در بین تمامی شوینده ها می باشد. همین عامل باعث شده تا تولیدکنندگان و واردکنندگان این محصول که در انواع و برندهای مختلف و در وزن ها و اشکال مختلف تولید می شود، روز تولید و واردات آن و در نتیجه رقابت در بازار را افزایش دهند.

فروش شوینده های پودری برای تجار و تولیدکنندگان واردکننده سخت شده و همین امر باعث شده تا این دسته از فروشندگان و کارخانجات قیمت پودر لباسشویی فله ای خود را کاهش دهند تا رقابت خود را در بازار فروش محصولات از دست ندهند. کاهش برای قوی بودن در فروش و بقا که باعث شده دست مصرف کنندگان برای خرید مواد شوینده به ویژه مصرف و خرید پودر لباسشویی باز شود.

قیمت پودر لباسشویی فله ای ماشینی

درباره پودر لباسشویی

همانطور که اغلب می دانیم، پودرهای لباسشویی دو نوع هستند پودر لباسشویی ماشینی و لباسشویی دستی. پودرهای دستی برای ستشو با دست و ماشین لباسشویی نیمه اتوماتیک و پودرهای ماشین لباسشویی برای شستشو با ماشین لباسشویی تمام اتوماتیک مناسب هستند. اگرچه در حال حاضر به دلیل لزوم اشتغال زن و مرد در اقتصاد خانواده و کمبود زمان استفاده از ماشین لباسشویی اجتناب ناپذیر است، اما همچنان بسیاری از افراد به دلیل نیاز خود برای شستن لباس های ملزم به استفاده از پودر لباسشویی فله ای دستی هستند.

انواع پودر لباسشویی

  • پودر لباسشویی 500 گرم دستی
  • پودر لباسشویی 500 گرمی ماشینی
  • پودر لباسشویی دستی فله ای (3-5-8-10-20 کیلوگرم)
  • پودر لباسشویی عمده (3-5-8-10-20 کیلوگرم)

همه شما عزیزانی که قصد خرید مواد شوینده به ویژه پودرهای لباسشویی دستی و ماشینی را با قیمت ارزان دارید می توانید با مشاورین و کارشناسان ما تماس بگیرید تا با افتخار و با کمال آرامش و حوصله خرید مورد نظر خود را انجام دهید. .

قیمت پودر لباسشویی فله ای ارزان

قیمت پودر لباسشویی فله ای دستی و ماشینی به دلیل نوسانات شدید بازار قابل درج نمی باشد و برای اطلاع از آخرین قیمت ها با مشاورین ما تماس بگیرید.

قیمت پودر لباسشویی فله ایدستی

آیا پودر دست و پودر ماشینی با هم فرق دارند؟ قیمت پودر لباسشویی فله ای دستی بیشتر از ماشینی است یا کمتر؟ قیمت پودر لباسشویی فله ای دستی و ماشینی را از کجا بگیریم؟

اینها سوالات رایجی است که بسیاری از مشتریان و خریداران عمده مواد شوینده به ویژه خریداران پودر لباسشویی دستی و ماشینی از ما و مشاوران ما می پرسند.

وظیفه ما پاسخگویی به سوالات مشتری برای تصمیم گیری بهتر خواهد بود. با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید تا سوالات خود را با پاسخی منطقی دریافت کنید.

پرفروش ترین پودر لباسشویی

با کمی تامل و جستجو می توان به این سوال رسید که پرفروش ترین پودر لباسشویی در ایران کدام است و می توان گفت پودر لباسشویی پرسیل به دلیل تبلیغات گسترده و پوشش سراسری و سراسری پرفروش ترین پودر لباسشویی است. توزیع مویرگی در سراسر ایران در ایران تقریبا در همه خانه ها و همه ایرانی ها استفاده می شود.

ارزان ترین قیمت پودر لباسشویی

آیا باید به هر قیمتی به دنبال پودر ارزان باشیم و آن محصول را بخریم؟

پاسخ به این سوال منفی است زیرا در یافتن بهترین قیمت پودر لباسشویی فله ای باید تحقیق و بررسی در کیفیت پودر تامینی نیز انجام شود تا در هنگام خرید حجم زیادی از این محصول به یکباره با بی کیفیتی آن مواجه نشویم و دپوی محصولی که در انبار بدون خریدار باقی مانده اس روبرو نشویم که خسارات زیادی به بار خواهد آورد.

بنابراین علاوه بر خرید پودر لباسشویی ارزان، بررسی کیفیت آن نیز مهم است. ما به شما پودر لباسشویی با کیفیت را ارزان می دهیم.

فروش اینترنتی پودر لباسشویی

امروزه در بازار فروش که در سالهای اخیر تغییرات زیادی را چه از نظر کیفی و چه از نظر کمی تجربه کرده است، بازارهای فروش و نوع عملکرد آنها نیز دستخوش تغییراتی شده است که نوع سیستم فروش بهبود بخشیده است. امروزه فروش آنلاین و غیر حضوری گسترش زیادی را تجربه کرده و همچنان در حال افزایش می باشد.

قیمت پودر لباسشویی فله ای زلیخا

لیست قیمت پودر لباسشویی فله ای

بهتر است بدانید برای خرید محصولات شوینده باید لیست کاملی از محصولاتی داشته باشیم که قیمت آنها درج شده است و با دقت آن را انتخاب کرده و با توجه به قیمت آن مورد نظر خود را از لیست انتخاب کنیم. شما می توانید به راحتی با مشاوران آنلاین ما تماس بگیرید و لیست قیمت پودر لباسشویی فله ای را دریافت کنید تا با دقت بیشتر در آن لیست، یک لیست خرید خوب و لذت بخشی را تجربه کنید.

بهترین پودر لباسشویی

دغدغه اصلی خریداران عمده محصولات شوینده و مصرف کنندگان جزئی پودر لباسشویی در همه جا کیفیت همراه با قیمت پودر لباسشویی فله ای است که شاخص بسیار مهمی برای خرید محصول و کمیت آن می باشد. سهم فروش هر پودر با توجه به کیفیت آن تعیین خواهد شد. بنابراین کارخانجات تولیدی باید هدف اصلی بازار فروش را که مصرف کننده نهایی یا مردم عادی است بررسی کنند و بر اساس سلیقه آن ها محصولات خود را تولید کنند.

بهترین برند پودر لباسشویی فله ای

برای اشاره به بهترین برندهای شناخته شده و معروف در بازار پودر لباسشویی در ایران می توان به برندهای پرفروش و باکیفیت از نظر کیفیت و کمیت اشاره کرد:

  • پودر لباسشویی اتیوکس
  • پودر لباسشویی زلیخا
  • پودر لباسشویی قصر
  • پودر لباسشویی دران

این برندها از مطرح ترین برندها و برندهای تولید شده در ایران هستند که در هر عمده فروشی در ایران به راحتی می توان آنها را یافت و خریداری کرد.

درباره پودر دستی و ماشینی

در بحث های قبلی و فوق ذکر شد که پودر دستی و ماشینی تفاوت دارند و یا کاربردهای مشابهی دارند. حتما می دانید که پودر لباسشویی دستی به گونه ای طراحی و اجرا می شود که به دلیل استفاده از آن برای شستن لباس ها با دست، کف زیادی دارد که به راحتی لکه ها را از بین می برد، اما در مورد پودر لباسشویی ماشینی، در چنین راهی ساخته شده است که کف کنترل شده و کمتری دارد و کاربرد آن در شستشوی لباس با ماشین لباسشویی تعریف شده است.

قیمت پودر لباسشویی فله ای دران

پودر لباسشویی فله ای را از کجا بخریم

افرادی که قصد خرید پودر لباسشویی به صورت فله را دارند به سه بخش تقسیم می شوند که در زیر به آنها اشاره می شود:

  1. شرکت های پخش عمده پودر لباسشویی در استان های کشور
  2. خریداران پودر لباسشویی به صورت عمده
  3. خریداران جزئی

اگر بخواهیم این سه گروه را از هم تفکیک کنیم باید بگوییم که توزیع کنندگان بخشی از این گروه هستند که با خرید حجم زیاد و ذخیره سازی و تعیین قیمت پودر لباسشویی فله ای آماده ارائه پودر لباسشویی به عمده فروشان هستند و گروه دوم بخشی است که کالا را از توزیع کننده خریداری کرده  و به فروشگاه ها پیشنهاد می دهند. گروه سوم مغازه ها و فروشگاه هایی است که پودر لباسشویی را به مردم عادی عرضه می کنند.

تفاوت قیمت پودر دستی و ماشینی

با توجه به تفاوت در ساختار و ساخت تولید و طراحی پودرهای دستی و ماشینی و مواد به کار رفته در این پودرها تفاوت عمده ای دارند و از مواد مختلفی استفاده می شود، قیمت آنها نیز متفاوت است. به طور کلی قیمت پودر لباسشویی فله ای دستی کمتر از پودر ماشین لباسشویی است.

برای اطلاع از قیمت پودر لباسشویی فله ای دستی و ماشینی با مشاورین ما تماس بگیرید.

تولید پودر صادراتی

تولید پودر لباسشویی صادراتی در کارخانجات مختلفی قرار انجام می شود که محل بسیار مناسب و اقتصادی برای دسترسی بازرگانان و صادرکنندگان و صادرات به کشور عراق می باشد زیرا برای حمل کالا هزینه کمی از آنها دریافت می شود. به همین دلیل خرید از این کارخانه برای خریداران به نوعی به صرفه است.

قیمت پودر لباسشویی صادراتی

پودر لباسشویی دستی با برندهای مختلف می توان گفت یکی از به روزترین شوینده ها در زمینه پودر شوینده است که در کشور شروع به کار کرده و در کیسه های 500 گرمی و کیسه های 10 و 20 کیلوگرمی تولید و بسته بندی می شود. . یکی از معروفت ترین و باکیفیت ترین پودرهای لباسشویی تولیدات شرکت مهشویان است.

پودر لباسشویی صادراتی با کیفیت

استفاده از پودر لباسشویی برای همه شناخته شده است و ثابت شده است که این ماده شوینده پرمصرف بیشتر برای شستن لباس و انواع لباس و شستن پتو و گاهی برای شستن انواع فرش های دستی و ماشینی استفاده می شود.

پودر لباسشویی به دلیل ساختار فیزیکی خود اغلب برای شستشوی کف منازل، کارگاه ها و سطوح مختلف نیز استفاده می شود که باعث تمیزی و نظافت مکان های مختلف می شود و پاکیزگی و تمیزی را برای همگان به ارمغان می آورد.

پودر لباسشویی در شکل صادراتی خود دارای چالش ها و موانع خاصی است که قبل از ارسال باید مجوزهای لازم مانند گواهی استاندارد و ایزوهای بهداشتی را اخذ کند تا کیفیت لازم برای عرضه در بازارهای خارجی را داشته باشد. در راستای صادرات نیز قیمت پودر لباسشویی فله ای اهمیت زیادی دارد. گران خریدن پودر و هزینه های انبار داری و باربری می تواند میزان سود را کاهش دهد. از این رو پیشنهاد می کنیم در کنار قیمت هایی که بدست آورده اید از کارشناسان ما نیز قیمت بگیرید.

قیمت پودر لباسشویی فله ای دستی

وزن پودر صادراتی

بازار فروش محصولات و شوینده ها دارای محصولات متنوعی می باشد که در این میان ده ها نوع آن یکی از پرمصرف ترین و پرفروش ترین شوینده ها در این زمینه فروش می باشد که دارای فعالیت مستمر و مستمر و ترافیک بالایی می باشد. متفاوت در نوع دستی و ماشینی و در اوزان مختلف از کیسه های 500 گرمی تا 10 کیلویی و 20 کیلویی بنا به درخواست مشتریان بازار عمده فروشی باباسلمان به خریداران عرضه می گردد. باباسلمان با سقه ی دیرینه ی خود در تولید و عرضه پودرهای لباسشویی بهترین قیمت پودر لباسشویی فله ای را در اختیارتان قرار می دهد.

توجه کنید که وزن بسته بندی ها تاثیر مستقیم بر قیمت پودر لباسشویی فله ای دارد؛ از این رو که در بسته های سنگین تر هزینه ی بسته بندی به نسبت اوزان پایین تر کاهش میابد و باعث کاهش قیمت نهایی محصول می شود.

اهمیت پودر لباسشویی در بازار

قیمت پودر لباسشویی فله ای یکی از مهم ترین عوامل در خرید این محصول است که میزان تقاضا را تعیین می کند. محصولاتی مانند پودر لباسشویی زلیخا، دران، قصر، اتیوکس که تامینی گروه بزرگ باباسلمان هستند با بهترینکیفیت تولید می شوند و با نازلترین قیمت ممکن به فروش می رسد و به دست مصرف کننده نهایی می رسد.

پودر لباسشویی تولیدی مه شویان یزد دارای دو نوع دستی و ماشینی با کیفیت بسیار مناسب با ذائقه ایرانی و خارجی بوده و از سال 1399 هم در داخل و هم در خارج از ایران محبوبیت خوبی کسب کرده است که باعث افزایش تقاضا برای پودرهای تولیدی این کارخانه در بین مصرف کنندگان می شود. این امر باعث شده تا کارخانه خط تولید خود را به گونه ای تنظیم کند که بتواند پاسخگوی تمامی خواسته ها باشد. قیمت پودر لباسشوی فله ای تولیدی این کارخانه نسبت به کیفیت بی نظیر محصولات آن بسیار مناسب است.

مصرف پودر لباسشویی صادراتی

در خصوص میزان خرید و فروش و قیمت پودر لباسشویی فله ای برای صادرات باید به تجار معروف ایرانی و عراقی و ترکمن اشاره کرد که بیشتر پودر لباسشویی را برای صادرات خریداری کرده و به این کشورها صادر می کنند. مصرف در این کشورها نظرات متفاوتی دارد مبنی بر اینکه مردم این دو کشور در مناطق مختلف با توجه به ذائقه و فرهنگ شست و شو و اهمیت سلامتی خود روش های شستشو با دست و ماشین لباسشویی را دارند.

با توجه به شرایط موجود مردم در کشورهای مذکور، سفارش پودر لباسشویی به تدریج در مصرف و خرید افزایش می یابد. اما برای نتیجه ی بهتر لازم است که در کنار کیفیت به قیمت پودر لباسشویی فله ای نیز اهمیت دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − 3 =