از این فرصت استفاده کنید

شیشه پاک کن به مجموعه ای از محصولات پاک کننده و براق کننده شیشه های مختلف با کاربردهای متفاوت اطلاق می گردد. هر چند می توان شیشه پاک کن های مگنتی یا مغناطیسی را نیز در این دسته جای داد با این وجود در این مطلب قصد داریم تا شما را با انواع شیشه پاک کن های موجود در بازار کشور بیشتر آشنا کنیم.

اگر تا حدود یک قرن پیش شستشوی سطوح به روش های سنتی از قبیل استفاده از آب و خاکستر متداول بود امروزه دیگر این روش ها منسوخ شده و ترکیبات بدیع و نوین دیگری جای آنها را گرفته است.

از همین رو در تولید انواع محصولات شوینده و پاک کننده از جمله شیشه پاک کن نیز به ویژگی های خاصی از قبیل ایجاد لایه محافظ پس از پاکسازی سطوح و ماندگاری اثر مواد پاک کننده نیز در نظر گرفته شده است. شما پس از پایان این مطلب می توانید با اطمینان خاطر بیشتری نسبت به انتخاب و خرید این محصول و همچنین کاربردهای آن آشنا شوید. از همین رو توصیه می کنیم که حتما تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

از این فرصت استفاده کنید؛ فروش عمده انواع شیشه پاک کن درجه یک

معرفی انواع شیشه پاک کن

انواع شیشه پاک کن موجود در بازار غالبا به صورت اسپری و در حجم های مختلفی تولید و عرضه می شوند. در بیشتر موارد این محصول در بطری های 500 میلی لیتری یا 500 گرمی عرضه شده و کیفیت آن تابع ترکیبات شیمیایی موجود در محصول می باشد که می تواند قدرت لکه بری و پاک کنندگی سطوح را تا حدود زیادی افزایش دهد.

افشانه های انواع شیشه پاک کن به شکل باز و بسته و در حالت های مختلفی تنظیم می شود. این محصول غالبا در برندهای خوشنام داخلی و خارجی تولید و عرضه می شود. با این وجود لازم است تا در زمان خرید این محصول مواردی را در نظر داشته باشید تا بتوانید خرید موفقیت آمیزی را تجربه نمایید.

معیارهای انتخاب و خرید انواع شیشه پاک کن

هر چند بازاریابی و ترویج محصولات سلامت محور از قبیل انواع شیشه پاک کن همواره از جمله مواردی است که در حین خرید محصولاتی از این قبیل باید مورد توجه قرار گیرد. وجود انواع شیشه شوی و پاک کننده های شیشه در قفسه محصولات یک فروشگاه لزوما به معنای انتخاب همان نوع محصول موجود در آن فروشگاه یا مرکز خرید نبوده و نیست بلکه لازم است تا معیارهای خاصی در این زمینه در نظر گرفته شوند. این معیارها می تواند به خرید و انتخاب آن یاری برساند که برخی از مهمترین آنها عبارتند از:

  • توان لکه بری و اثربخشی پایدار انواع شیشه پاک کن
  • عدم برخورداری از مواد شیمیایی آسیب رسان به سطوح مختلف
  • داشتن رایحه مناسب و ملایم
  • وزن مناسب محصول
  • مقرون به صرفه بودن خرید انواع شیشه پاک کن
  • در دسترس بودن محصول
  • دارا بودن برندهای متنوع
  • دارا بودن مجوزهای وزارت بهداشت
  • تنوع در نوع بسته بندی و رنگ بندی انواع شیشه پاک کن

در ادامه شما را با هر یک از این موارد بیشتر آشنا خواهیم کرد.

معیارهای انتخاب و خرید انواع شیشه پاک کن

توان لکه بری و اثربخشی پایدار انواع شیشه پاک کن

انواع شیشه پاک کن موجود در لیست توزیع و پخش باباسلمان دارای کیفیت بی نظیری در پاک کنندگی و لکه بری می باشند. همچنین می توانید از دوام و اثرات طولانی مدت آن نیز لذت ببرید.

عدم برخورداری از مواد شیمیایی آسیب رسان به سطوح مختلف

پاک کننده های شیشه توسط تولیدکنندگان و برندهای معتبر ایرانی ارائه شده و با در نظر گرفتن استانداردهای بهداشتی و رعایت مواردی از قبیل سلامت محور بودن مواد موجود در ترکیبات این محصول برای استفاده کنندگان در بازارهای داخلی عرضه می شوند.

داشتن رایحه مناسب و ملایم

غالبا شیشه پاک کن های موجود در بازار از رایحه مناسب و ملایم برای استفاده کنندگان برخوردار هستند که می تواند نظر مشتریان را به این محصول جلب نمایند.

وزن مناسب محصول

هر چند شیشه پاک کن ها غالبا در بطری های 500 گرمی تولید می شوند با این وجود ممکن است در موارد خاص و حتی به صورت سفارشی در اوزان و ظرفیت های بالاتر نیز تولید شده و در اختیار مشتریان قرار گیرند.

مقرون به صرفه بودن خرید انواع شیشه پاک کن

قیمت انواع شیشه پاک کن که به خصوص از طریق فروش عمده توسط شرکت های بازرگانی معتبر از قبیل عمده فروشی باباسلمان عرضه می شوند در مقایسه با محصولات مشابه از هر لحاظ مناسب بوده و می تواند از این نظر جذابیت ویژه ای را برای استفاده کنندگان داشته باشد.

مقرون به صرفه بودن خرید انواع شیشه پاک کن

در دسترس بودن محصول

شما می توانید این محصول را از طریق سیستم خرید آفلاین شرکت بازرگانی بازار یا به صورت حضوری از این شرکت سفارش داده و این محصول را در اسرع وقت دریافت نمایید. بهره گیری از ناوگان حمل و نقل داخلی و پخش و توزیع سریع این محصول موجب شده است تا استفاده کنندگان در تمام شهرها و نقاط کشور به آن دسترسی پیدا کنند.

دارا بودن برندهای متنوع

شیشه پاک کن یک نوع شوینده پرطرفدار است که در مصارف مختلفی حتی برای پاک کردن سطوح غیر شیشه ای و درخشندگی این سطوح و در مدل های مختلفی به منظور استفاده بر روی شیشه های یک جداره تا چند جداره و حتی شیشه های خودرو مورد استفاده قرار می گیرد.

نکته جالب توجه تنوع برندهای این محصول است که با توجه به روش های تبلیغی و همچنین سوابق یک برند خاص می تواند در مقایسه با سایر برندهای این محصول در رتبه های بالاتری قرار گیرد و از اولویت بیشتری برای انتخاب این محصول توسط مشتریان برخوردار باشد.

دارا بودن مجوزهای وزارت بهداشت

هر نوع وسیله شوینده و پاک کننده لازم است تا به منظور قرارگیری در خطوط تولید انبوه حتما از مجوزهای لازم وزارت بهداشت که سلامت محور بودن محصول را تایید نماید برخوردار باشد. انواع شیشه پاک کن نیز از این قاعده مستثنی نیست. این محصول را به طور انحصاری از شرکت بازرگانی بازار تهیه نمایید.

تنوع در نوع بسته بندی و رنگ بندی انواع شیشه پاک کن

تنوع در نوع بسته بندی و رنگ بندی انواع شیشه پاک کن

انواع شیشه پاک کن های تولید شده توسط شرکت های معتبر ایرانی و خارجی دارای بسته بندی های ویژه با تعداد مشخص و همچنین بسته بندی مجزا در انواع خاصی عرضه می شوند. همچنین استفاده کنندگان می توانند با توجه به سلیقه خودشان انواع طرح و رنگ مورد نظرشان را انتخاب نمایند. توصیه می کنیم بدین منظور با کارشناسان فروش شرکت بازرگانی بازار تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − 8 =