دستمال کاغذی توالت ( به انگلیسی: Toilet Paper) به خصوص برای کسانی که بهداشت فردی خود را در اولویت قرار می دهند از اهمیت ویژه ای برخوردار است. در واقع در کنار انواع محصولات بهداشتی و پاک کننده های مختلف که برای حفظ سلامتی و شادابی فرد مورد استفاده قرار می گیرند انواع دستمال کاغذی به خصوص دستمال کاغذی توالت نیز در زمره پرمصرف ترین محصولات موجود قرار می گیرند. موارد متعددی می تواند در جذب مشتریان و بازخوردهای آنان در این زمینه موثر واقع شود.

در این مطلب سعی داریم تا ضمن برشمردن این موارد همچنین نقش فروش عمده دستمال کاغذی توالت را در بازاریابی محصولات بهداشتی مورد بررسی قرار دهیم.

دستمال کاغذی توالت؛ یک انتخاب عالی

آری، دستمال کاغذی توالت به راحتی می تواند در زمره انتخاب های شما قرار گیرد به شرطی که بتواند خواسته های شما را در مقام یک مشتری برآورده سازد. بدون شک کیفیت حق شماست و اگر قرار باشد فروش عمده دستمال کاغذی توالت منجر به توزیع محصولی بی کیفیت و فاقد استانداردهای لازم از جمله استانداردهای زیست محیطی شود این کار می تواند به ریزش بیشتر مشتریان ختم شود.

از هیمن رو شناسایی و بررسی شاخصه هایی که بتواند موجب رشد و تقویت زیرساخت های تولید و توزیع این محصول شود از نظر تولیدکنندگان و توزیع کنندگان انواع دستمال کاغذی توالت از اهمیت قابل توجهی برخوردار است.

فروش عمده دستمال کاغذی و تاثیر آن بر بازاریابی

دستمال کاغذی توالت شاید به طور روزانه در سبد خرید خانواده ها قرار نگیرد ولی یکی از محصولاتی است که به شدت پرکشش و دارای تقاضای زیادی در بازار فروش است. طیف بیشتر استفاده کنندگان این محصول که از مزایای فروش عمده بهره مند می شوند در بیمارستان ها، هتل ها، رستوران ها و ادارات دولتی را در بر میگیرد که با خرید این محصول به صورت انبوه یا به اصطلاح خرید عمده نیازهای خود را در این زمینه تامین می نمایند.

یکی از جاذبه های این محصول کیفیت آن است. در واقع کیفیت می تواند از مواد اولیه تولید کننده و مواد اولیه مورد نیاز این محصول را تا نوع بسته بندی و سایر موارد این محصول بدین منظور را برشمرده و هر یک از این موارد را به تفکیک مورد بررسی قرار دهیم.

فروش عمده دستمال کاغذی توالت و 5 نکته مهم

 

عوامل موثر در انتخاب و فروش عمده دستمال کاغذی توالت

برای این که انواع دستمال کاغذی توالت در گروه محصولاتی قرار گیرند که بتوانند ویژگی های مناسب را به منظور عرضه و فروش عمده دارا باشند لازم است تا دارای فاکتورهای مشخصی باشد. هدف این است که این عوامل به نحوی در کنار هم قرار گیرند که نوید بخش محصولی مفید و جذاب برای مشتریان باشند و امتیازات خاصی داشته باشد تا بتواند در این گروه قرار گیرد. این عوامل را که در واقع جزو مهمترین مولفه های شناخت و عرضه محصولات بهداشتی از جمله انواع دستمال کاغذی توالت است می توان به صورت زیر بیان کرد:

  • کیفیت مواد اولیه و برند محصول
  • توزیع مناسب و تنوع در عرضه دستمال کاغذی توالت
  • قیمت مناسب انواع دستمال کاغذی توالت
  • دسترسی آسان به محصول
  • در نظر گرفتن سلایق مشتریان انواع دستمال کاغذی توالت

به منظور آشنایی بیشتر شما توصیه کرده ایم تا توضیح مختصری در خصوص هر یک از این موارد در اختیار شما قرار دهیم.

کیفیت مواد اولیه و برند محصول

اهمیت مواد اولیه درجه یک زمانی بیشتر آشکار می شود که به ماندگاری و استحکام آن اهمیت بدهیم. در واقع ما انتظار داریم غیر از این که با یک محصول بهداشتی و بدون عوارض مواجه هستیم همچنین بتوانیم از کیفیت آن نیز به بهترین وجه ممکن برخوردار شویم. انواع دستمال کاغذی توالت که به صورت یک لایه تا سه لایه و مخصوص تولید می شوند از جمله محصولاتی هستند که همواره با استقبال خوبی از جانب مشتریان مواجه می شوند و استفاده از برند معتبر و استانداردهای کیفی می تواند بر میزان تقاضای مشتریان بیفزاید.

توزیع مناسب و تنوع در عرضه دستمال کاغذی توالت

باید نحوه فروش عمده محصولات به گونه ای صورت گیرد که امکان پخش و توزیع مناسب در تمام نقاط کشور فراهم گردد. بدین معنی که بتوان برخی از برندها و محصولات با کیفیت از قبیل دستمال توالت را بتوان در چرخه توزیع قرار داد. شرکت بازرگانی بازار بهترین گزینه بدین منظور به شمار می رود. استفاده از شبکه توزیع و تنوع در طرح و رنگ و ابعاد مختلف انواع دستمال توالت که به شکل رولی اغلب تولید می شود فقط بخشی از فعالیت های این شرکت معتبر به شمار می رود.

قیمت مناسب انواع دستمال کاغذی توالت

یکی از عوامل جذابیت محصول قیمت مناسب و فراهم بودن شرایط خرید و به صرفه برای مشتریان می باشد. شما می توانید از طریق مهیا کردن زمینه فروش عمده دستمال کاغذی توالت این محصول را در کیفیت و قیمت متفاوت یعنی دستمال کاغذی توالت ارزان قیمت تا قیمت های بیشتر دست پیدا کنید.

دسترسی آسان به محصول

استفاده از سیستم توزیع یکپارچه و منسجم با بهره گیری از توان کارشناسان فروش و همچنین سرعت بخشیدن به روند پخش انواع دستمال کاغذی به خصوص دستمال توالت از جمله فعالیت های شیک شرکت پویا و فعال در این زمینه به شمار می رود. مهم این است که بتوان محصول را در کمترین زمان و با کیفیت واقعی در اختیار مشتریان قرار داد که چنین امکانی در شرکت بازرگانی بازار فراهم شده تا این محصول در سراسر کشور و به راحتی در دسترس مصرف کنندگان قرار گیرد.

در نظر گرفتن سلایق مشتریان

یکی دیگر از ویژگی هایی که مشتریان به آن اهمیت می دهند در نظر گرفتن سلیقه های متفاوتی است که دارند. بدین معنی که شاید برخی انواع دستمال توالت رولی ساده را بر سایر دستمال توالت ها در رنگ ها و ابعاد مختلف ترجیح می دهند. مهم این است که این محصول آنقدر تنوع داشته باشد که به مشتریان در زمان خرید و انتخاب آزادی عمل بدهد.

فراموش نکنید شما در هر نقطه از کشور که باشید به منظور برخورداری از شرایط پخش و فروش عمده دستمال توالت و انواع محصولات سلولزی می توانید با پشتیبانی و کارشناسان فروش شرکت بازرگانی بازار تماس بگیرید و این محصولات را در کمترین زمان ممکن دریافت نمایید.

 

بیشتر بخوانید:

پخش دستمال کاغذی فقط با شرکت بازرگانی بازار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 5 =