مزایای استفاده از شيلنگ قليون يكبارمصرف

تولید شيلنگ قليون يكبارمصرف مدت کوتاهی است که مورد توجه تولیدکنندگان قرار گرفته است. شیلنگ قلیان مهمترین بخش مورد استفاده در قلیان است. به همین دلیل محلی برای تجمع میکروب ها و آلودگی ها نیز به شمار می رود. زمانی که افراد مختلف با استفاده از یک شیلنگ اقدام به کام گیری از قلیان نمایند، همه آنها ممکن است در معرض بیماری های مختلف قرار گیرند.

این خطرات منجر شده است که در سالهای اخیر برخی تولیدکنندگان، به سراغ تولید شيلنگ قليون يكبارمصرف روند. این شیلنگ ها همانطور که از نامشان مشخص است، یکبار قابلیت استفاده دارند. یعنی هر فردی می تواند اقدام به تهیه شیلنگ مورد استفاده خود نماید.

اما لازم به ذکر است که در برخی مراکز همچون سفره خانه ها، کافه ها و … ممکن است باز هم از یک شيلنگ قليون يكبارمصرف چندین نفر استفاده کنند. این دسته از افراد برای این که سلامت خود را در زمان استفاده از قلیان حفظ نمایند، نیاز دارند تا دقت بیشتری کنند. در غیر این صورت با مشکلاتی مواجه می شوند که ممکن است آسیب جبران ناپذیری برای بدن آنها به همراه داشته باشد.

شيلنگ قليون يكبارمصرف

خطرات استفاده از شیلنگ های سنتی قلیان

شیلنگ قلیان به عنوان اصلی ترین راه برای کام گیری از قلیان، نسبت به دیگر قسمت های قلیان در زمان سریع تری دچار آسیب و فرسودگی می شود. دود قلیان از یک مسیر طولانی درون شلنگ عبور می کند تا به کام مصرف کننده برسد. به همین دلیل مهم است که شیلنگ قلیان از چه کیفیتی برخوردار باشد تا بتواند عطر و طعم قلیان را به خوبی به مصرف کننده منتقل نماید.

طبق تحقیقات و بررسی های صورت گرفته، استفاده از شيلنگ قليون يكبارمصرف می تواند خطرات احتمالی استفاده از قلیان را در میان مردم کاهش دهد. زیرا زمانی که آنها از شیلنگ قلیان سنتی استفاده می کنند، به دلیل خاصیت آهن زدگی داخل شیلنگ، صدها میکروب، قارچ و ویروس در داخل شیلنگ قلیان رشد می کند.

پس از آن وقتی فرد مصرف کننده از طریق این شیلنگ آلوده به ویروس اقدام به کام گیری از قلیان می نماید، در ریه او عفونت هایی ایجاد می شود. علاوه بر آن باید بیان کنیم که استفاده از شیلنگ های دائمی قلیان در بیشتر مصرف کنندگان منجر به ایجاد سرطان دهان نیز می شود.

این خطرات منجر شده است تا افراد زیادی به سراغ خرید شیلنگ های قلیان یکبار مصرف روند. فروشگاه باباسلمان یکی از معتبررتین فروشگاه هایی است که می توانید از آن شلنگ های یکبارمصرف را خریداری کنید.

ویژگی شيلنگ قليون يكبارمصرف و بهداشتی

اصولا افرادی که به سلامتی خود اهمیت بسیار زیادی می دهند، ترجیح می دهند از مصرف قلیان دوری کنند. اما افرادی که برای سرگرمی قلیان مصرف می کنند، به سراغ شیلنگ های یکبار مصرف می روند تا خطرات استفاده از شیلنگ های دائمی را کاهش دهند. آنها می دانند که استفاده از شیلنگ های یکبار مصرف مزایای بسیاری داشته و استفاده از این این شیلنگ ها می تواند سلامتی آنها را بهتر حفظ کند.

از جمله مهمترین مزایایی که می توانیم برای استفاده از شيلنگ قليون يكبارمصرف بیان کنیم، باید به موارد زیر اشاره کرد:

  • شیلنگ های یکبار مصرف از مقاومت بالایی برخوردار هستند و به دلیل انعطاف پذیری بالا، به راحتی لوله نمی شوند.
  • شیلنگ های یکبار مصرف بدون بو هستند و برای ساخت آنها از مواد مخصوص فود گرید استفاده شده است.
  • شیلنگ های یکبار مصرف از مواد فلزی ساخته نشده اند و به همین دلیل هرگز دچار زنگ زدگی نمی شوند.
  • شیلنگ های یکبار مصرف با کیفیت بالایی در کشور تولید می شوند.
  • شیلنگ های یکبار مصرف خاک نداشته و به راحتی قابل شستشو می باشند.
  • استفاده از شيلنگ قليون يكبارمصرف از ابتلا به بیماری های دهانی و ریوی جلوگیری می نماید.
  • با استفاده از شیلنگ های یکبار مصرف میتوان طعم واقعی تنباکو را در زمان مصرف قلیان احساس کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − دو =