مایع لباسشویی 10 لیتری

یکی از مرغوب ترین و محبوب ترین مواد شوینده ای که در حال حاضر در بازار موجود است، مایع لباسشویی 10 لیتری است. مایع شوینده بعد از تولید پودر لباسشویی تولید و به بازار عرضه گردید. از سال 1950 تاکنون که انواع مختلفی از این مواد شوینده تولید و به بازار عرضه شده اند، این ماده موفق شده است محبوبیت بسیار زیادی به دست آورد.

مایع لباسشویی عمده

105,000 تومان

مایع دستشویی عمده

105,000 تومان

مایع ظرفشویی عمده

105,000 تومان

پودر لباسشویی تیوا

190,000 تومان

با خرید مایع لباسشویی 10 لیتری می توان هم اقدام به شستشوی لباس هایی با بافت ضعیف نمود و هم برای شستشوی لباس های کودک از آن استفاده کرد. همچنین می توانید بسته به رنگ لباس ها اقدام به تهیه مایع لباسشویی مناسب نمایید. سپس از این ماده شوینده برای تمیز کردن لباس های مورد نظر خود استفاده کنید.

مایع لباسشویی که در سه نوع تولید و به بازار عرضه می شود، قابلیت تهیه و استفاده دارد. هر یک از این نوع مواد شوینده برای نوع خاصی از لباس ها استفاده می شود. در ادامه بیشتر در مورد این مواد شوینده توضیح خواهیم داد.

مایع لباسشویی عمده

انواع مایع و پودر لباسشویی در بازار

مایع لباسشویی 10 لیتری را می توان در نوع مشکین شوی، سپید شوی و رنگین شوی تهیه نمود. از مایع لباسشویی مشکین شوی تنها برای لباس های تیره استفاده می شود. نمی توان از این مایع برای لباس های رنگی و سفید استفاده کرد. زیرا خاصیت استفاده از این مایع شوینده، جلوگیری از بور شدن و تغییر رنگ لباس های تیره در مدت طولانی است.

لباس های تیره را می توان با مایع لباسشویی 10 لیتری مشکین شوی تمیز کرده و برای مدت طولانی از آسیب دیدگی آن جلوگیری کرد. این مایع شوینده خاصیت ضد الکتریسیته داشته و اجازه نمی دهد لباس های مشکی گرد و غبار را به خود جذب کنند. همچنین منجر به نرمی و لطافت بیشتر پارچه های مشکی خواهد شد.

از سوی دیگر مایع لباسشویی سفید شوی وجود دارد که برای البسه تیره کاربرد ندارد. این مایع شوینده قادر است از لباس ها، پرده ها و پارچه های سفید محافظت نموده و درخشندگی آنها را حفظ کند. همچنین استفاده از این مایع شوینده می تواند از سفید شدن بیش از حد پارچه در طول زمان نیز جلوگیری کند.

در نهایت نیز باید به مایع لباسشویی 10 لیتری رنگین شوی اشاره کنیم. این نوع مواد شوینده تنها برای لباس های رنگی استفاده می شوند و قادر هستند کیفیت این نوع لباس ها را به خوبی حفظ کنند. از این رو برای محافظت و حفظ رنگ لباس ها کافیست اقدام به خرید مایع لباسشویی رنگین شوی نمایید.

اما بیشتر مشتریان ترجیح می دهند مایع لباسشویی خریداری کنند که قادر به شستن تمامی لباس ها باشد. از این رو وبسایت باباسلمان مایعی را در اختیار مشتریانش قرار می دهد که امکان شستشوی همه نوع البسه را داراست

ترکیبات موجود در مایع لباسشویی 10 لیتری

تمامی مواد شوینده ای که برای تمیز کردن انواع لباس ها به کار برده می شوند، دارای ترکیبات شیمیایی مختلف هستند. هر یک از این ترکیبات کاربرد خاص خود را داشته و به تمیز کردن بیشتر لباس ها کمک می کنند. از جمله ترکیباتی که در مایع لباسشویی به کار برده می شود، باید به موارد زیر اشاره کنیم:

  • سورفکتانت

این ماده شیمیایی که در تمام مواد شوینده لباس استفاده می شود، قادر است از گرد و غبار را به راحتی از روی سطوح لباس تمیز کند. همچنین وجود این ترکیبات در مایع لباسشویی به از بین رفتن ذرات چربی نیز کمک شایانی می نماید.

  • عوامل ضد رسوب

یکی دیگر از ترکیبات مهمی که در انواع مایع لباسشویی 10 لیتری استفاده می شوند، عوامل ضد رسوبی هستند. این مواد از سفیدک زدن لباس ها جلوگیری می نماید. از این رو زمانی که لباس های تیره در مایع شسته می شود، دیگر سفیدک نزده و ترکیب رنگ خود را از دست نخواهد داد.

  • بیلدر

سورفکتانت ها برای این که در مایع لباسشویی عملکرد بهتری داشته باشند، نیاز به بیلدر دارند. این بیلدرها کمک می کنند تا یون های سخت از بین رفته و سورفکتانت ها عملکرد پاکسازی را بهتر انجام دهند. از این رو در بیشتر مواد شوینده از ترکیبات سدیم سیترات، آکریلیک و تترا سدیم استفاده می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × پنج =