دستمال کاغذی حوله ای و بهداشت فردی و عمومی

دستمال کاغذی حوله ای راهی برای نظافت و حفظ بهداشت توسط کدبانوهای ایرانی در آشپزخانه است. البته موارد مصرف انواع دستمال کاغذی حوله ای فقط به آشپزخانه ها محدود نبوده و می تواند مشتمل بر اماکن متعددی از قبیل بیمارستان ها، رستوران ها، هتل ها، هایپر مارکتها و موارد مشابهی باشد. معمولا دستمال کاغذی حوله ای در بسته بندی های مخصوص و به صورت تکی یا دو عددی و دو قلو یا بیشتر عرضه می شود.

فاکتور مهمی که در تولید دستمال حوله ای نقش برجسته ای را ایفا می کند توجه به کیفیت کاغذ و ضخامت آن است به گونه ای که بتواند در برابر انواع رطوبت و نیز در شرایط دمایی مختلف مقاومت کند و از ماندگاری و دوام بیشتری در مقایسه با سایر دستمال کاغذی ها برخوردار باشد. عمده مصارف آن غیر از تمیز کردن ظروف پس از شست و شو و خشک کردن آن همچنین به منظور سرو و استفاده از آن روی میزهای غذاخوری در رستوران ها و منزل می باشد.

بنابراین اگر صاحب یک رستوران یا هتل ویژه ای هستید و قصد دارید تا از یک دستمال کاغذی ویژه برای مهمانان مخصوص خودتان استفاده کنید و خاطره خوبی را برای آنها رقم بزنید توصیه می کنیم که دستمال کاغذی حوله ای را به خاطر بسپارید. برای آشنایی بیشتر با انواع دستمال کاغذی حوله ای موجود در بازار کشور توصیه می کنیم تا پایان این مطلب با ما همراه باشید. قطعا پس از پایان یافتن این مطلب در می یابید که چرا باید استفاده از دستمال کاغذی حوله ای را بر سایر نمونه های موجود ترجیح دهید.

پخش و فروش عمده انواع دستمال کاغذی حوله ای فقط با شرکت بازرگانی بازار

دستمال کاغذی حوله ای یک محصول منحصر به فرد با کاربردهای متنوع است. در واقع زمانی که شما از این نوع دستمال کاغذی نام می برید یک بافت چند لایه و محکم که می تواند به مدت طولانی تری در مقایسه با سایر نمونه های موجود مورد استفاده قرار گیرد را معرفی کرده اید. هم اکنون انواع دستمال کاغذی حوله ای موجود در بازار کشور از برندهای خارجی و ایرانی خوشنام و با سابقه ای عرضه می شوند.

در این حوزه شرکت های متعددی نیز مشغول فعالیت می باشند. با این وجود شرکت بازرگانی بازار به عنوان یک منبع و مرجع عالی برای پخش و فروش عمده انواع محصولات بهداشتی و سلولزی از قبیل دستمال کاغذی یا سایر محصولات پاک کننده و شوینده توانسته است در طی سالیان اخیر کارنامه درخشانی را در این زمینه از خود برجای بگذارد.

فراموش نکنید غیر از عرضه مناسب و پخش هدف گذاری شده منطبق با تقاضا و نیازهای بازار محصولاتی که توسط این شرکت عرضه و توزیع می شوند به صورت عمده بوده و از تولیدکنندگان ایرانی و خارجی با سابقه و دارای محصولات با کیفیت برتر تامین شده اند.

با این وجود فروش عمده انواع دستمال کاغذی حوله ای نیز یکی از بهترین راه های دستیابی مصرف کنندگان در سراسر نقاط کشور به شمار می رود که می تواند ضمن گشایش های اقتصادی به ویژه در خصوص تداوم تولید این محصول توسط تولید کنندگان ایرانی به چرخه تولید ملی یاری برساند.

بنابراین زمانی که از پخش یا فروش عمده این محصول سخن به میان می آوریم هدف صرفا تمرکز بر درآمدزایی نبوده بلکه ایجاد اشتغال و رونق گرفتن این جنبه از شبکه توزیع و پخش نیز مد نظر بوده است.

دستمال کاغذی حوله ای؛ راهی برای ترویج بهداشت فردی و عمومی

چرا دستمال کاغذی حوله ای؟

پاسخ به این سوال می تواند طیف وسیعی از نیازهای مصرف کنندگان را دربرگیرد. با این وجود دستمال کاغذی حوله ای به دلیل مزیت ها و ویژگی های خاصی که دارد توانسته است به یک محصول بی نظیر که در بازخوردهای مشتریان نیز موثر بوده است تبدیل شود.

بخشی از مهمترین ویژگی هایی که توانسته است این محصول را به یک محصول دارای کشش و جذابیت ویژه در زمینه بازاریابی و جذب مشتریان تبدیل کند در موارد زیر خلاصه می شود:

  • جذب عالی رطوبت و ماندگاری بالای دستمال کاغذی حوله ای
  • رنگ بندی و ابعاد مناسب برای مصرف کنندگان
  • طراحی و بسته بندی بی نظیر انواع دستمال کاغذی حوله ای
  • رعایت استانداردهای زیست محیطی و سلامی
  • مقرون به صرفه بودن انواع دستمال کاغذی حوله ای

در ادامه هر یک از این موارد را بیشتر مورد بحث و بررسی قرار خواهیم داد.

جذب عالی رطوبت و ماندگاری بالای دستمال کاغذی حوله ای

دستمال کاغذی حوله ای به دلیل ضخامت لایه های کاغذی قادر است تا رطوبت را به خوبی جذب نماید. همچنین در هنگام تمیز کردن میز یا سطوح دیگر می تواند به خوبی و بدون برجا نهادن ذرات پودر مانند و کاغذی مورد استفاده قرار گیرد. به دلیل کیفیت کاغذ مورد استفاده در تولید این نوع دستمال و ضخامت آن باید انتظار داشته باشید تا مدت زمان بیشتری در مقایسه با سایر دستمال های کاغذی دوام داشته باشد و این یک مزیت عالی برای این نوع محصول است.

رنگ بندی و ابعاد مناسب برای مصرف کنندگان

دستمال کاغذی های حوله ای در رنگ بندی و ابعاد مختلفی از سایز کوچک، متوسط و بزرگ در بازار موجود می باشد. شما می توانید همچنین دستمال کاغذی های طرح دار یا پرفراژدار را انتخاب کنید یا این که اگر تمایل دارید از انواع دستمال های حوله ای بدون طرح و ساده استفاده کنید. مهم این است که با توجه به سلیقه مشتریان این محصول در سراسر کشور توزیع و در اختیار عموم مصرف کنندگان قرار گرفته است.

دستمال کاغذی حوله ای؛ راهی برای ترویج بهداشت فردی و عمومی

طراحی و بسته بندی بی نظیر انواع دستمال کاغذی حوله ای

یکی دیگر از دلایل جذابیت این محصول داشتن جذابیت بصری به دلیل برخورداری از بسته بندی شکلی می باشد. معمولا این نوع دستمال کاغذی به شکل رولی و در بسته های یک تا چند تایی عرضه می شود که اغلب در بسته بندی آن ظرافت های خاصی به کار گرفته می شود. شما می توانید با بازدید از این محصول در وب سایت شرکت بازرگانی بازار از فروش عمده انواع دستمال کاغذی حوله ای به صورت شگفت انگیزی بهره بگیرید.

رعایت استانداردهای زیست محیطی و سلامت

همچنین در تولید دستمال کاغذی های حوله ای استانداردهای زیست محیطی نیز در نظر گرفته شده و از همین رو می توانید ضمن در نظر گرفتن این نکته که سلامت شما به دلیل عدم برخورداری از مواد شیمیایی به مخاطره نخواهد افتاد همچنین از سلامت و حفظ محیط زیست نیز اطمینان حاصل کنید.

مقرون به صرفه بودن انواع دستمال کاغذی حوله ای

در صورتی که شما قصد دارید تا از مزایای فروش عمده انواع دستمال کاغذی حوله ای توسط شرکت بازرگانی بازار بهره مند شوید این نوید را به شما می دهیم که در واقع با خرید این محصول توانسته اید یک محصول با صرفه های واقعی اقتصادی را خریداری نمایید و با این کار هم به تولیدکنندگان و هم به چرخه توزیع محصولات سالم و مقرون به صرفه با قیمت مناسب یاری رسانده اید.

بدین منظور می توانید در اسرع وقت با کارشناسان فروش شرکت بازرگانی بازار تماس بگیرید واز فرصت فروش عمده انواع دستمال کاغذی حوله ای استفاده کنید.

 

بیشتر بخوانید:

پخش دستمال کاغذی فقط با شرکت بازرگانی بازار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + 15 =