فروش عمده دستمال کاغذی رولی

دستمال کاغذی رولی از جمله محصولات سلولزی و بهداشتی پرکاربرد به شمار می رود که توانسته است جایگاه خاصی را در نزد مشتریان به خود اختصاص دهد. مهمترین شاخصه ای که انواع دستمال کاغذی و به خصوص دستمال کاغذی رولی را از سایر نمونه های موجود در بازار متمایز می سازد لطافت و جذب بالای رطوبت توسط این محصول می باشد. هر چند موارد مختلفی در این زمینه می توانند موثر باشند که از کیفیت مواد اولیه تا ابعاد و نوع استفاده می تواند در این زمینه موثر باشد.

با این وجود اغلب دستمال کاغذی رولی را به شکل دستمال توالت در سرویس های بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرد. از همین رو لازم است به منظور پیشگیری از بروز انواع بیماری ها و میکروب به بدن در انتخاب دستمال کاغذی و به خصوص دستمال کاغذی رولی به دقت عمل کنیم. برای شناسایی با این نوع دستمال کاغذی موجود در بازار و انتخاب راحت این محصول توصیه می کنیم تا این مطلب را تا به پایان بخوانید. قطعا پس از پایان این مطلب می توانید ضمن کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه انتخاب راحتی داشته باشید.

دستمال کاغذی رولی؛ شما انتخاب می کنید

دستمال کاغذی رولی در برندها و بسته بندی های مختلفی در بازار توزیع و عرضه می شود. در بین تولیدکنندگان داخلی نیز هم اینک برندهای معتبری در این رقابت حضور دارند به طوری که توانسته اند در بسیاری موارد هم از نظر کیفیت و هم از لحاظ قیمت با نمونه های مشابه خارجی رقابت نموده و در این زمینه موفقیت های قابل توجهی را کسب نمایند.

دستمال کاغذی عمده ارزان

همانطور که اشاره کردیم هر چند از دستمال کاغذی رولی در بسیاری موارد به عنوان دستمال توالت تعبیر می شود با این وجود می توان برای موارد دیگری نیز از آن استفاده کرد و چنین نیست که تصور کنیم هدف از تولید دستمال کاغذی رولی استفاده از آن صرفا بدین منظور می باشد. در واقع خریداران از خرید دستمال کاغذی غالبا اهداف خاصی را دنبال می کنند. عمده مصارف این نوع دستمال کاغذی را می توان غیر از مصارف محدود در منازل همچنین در مشاغل دیگری که به طور مکرر به این محصول نیاز پیدا می کنند از قبیل مشاغل مهمانپذیر و هایپرمارکت ها جستجو کرد.

چند ویژگی دستمال کاغذی رولی

با این وجود انواع دستمال کاغذی رولی به مثابه اغلب دستمال کاغذی موجود در بازار باید دارای ویژگی های خاصی باشد تا بتواند به سبد خرید مشتریان افزوده شود. این موارد را می توان به صورت زیر بیان کرد:

  • قابلیت جذب رطوبت
  • ضد حساسیت بودن انواع دستمال کاغذی رولی
  • بهره گیری از مواد اولیه با کیفیت
  • تنوع در طرح و مدل دستمال کاغذی رولی
  • بسته بندی مناسب

بدون شک هر یک از موارد فوق می تواند در انتخاب مشتریان مستقیما تاثیر بگذارد. در ادامه این مطلب شما را با ویژگی های مورد نظر بیشتر آشنا خواهیم کرد.

قابلیت جذب رطوبت

انواع دستمال کاغذی رولی به گونه ای تولید شده است که بتواند رطوبت را از پوست بدن خشک کرده و حتی به عنوان خشک کننده سطوح مختلف مورد استفاده قرار گیرد. به دلیل چند لایه بودن این نوع دستمال کاغذی و استفاده از مواد اولیه مرغوب باید انتظار یک محصول پرکاربرد و با کیفیت را داشته باشید که می تواند در این زمینه به شما یاری برساند.

ضد حساسیت بودن انواع دستمال کاغذی رولی

مواد تشکیل دهنده دستمال کاغذی رولی غالبا در زمان تماس با پوست فاقد هر نوع ترکیبات آلرژیک بوده و بنابراین می توانید با خیال راحت این نوع دستمال کاغذی را مورد استفاده قرار دهید. هدف این است که یک محصول بهداشتی و با کمترین عوارض ممکن تولید شده و در اختیار مشتری قرار بگیرد که از همین رو در تولید این نوع دستمال از مواد با کیفیت و بدون عوارض یا هر نوع ماده شیمیایی مضر برای سلامتی بهره گرفت هشده است.

بهره گیری از مواد اولیه با کیفیت

همچنان که در بازار شاهد انواع دستمال کاغذی رولی بی کیفیت یا متوسط و درجه یک هستیم در واقع کیفیت مواد اولیه است که تعیین کننده نهایی کیفیت این نوع دستمال می باشد. مواد اولیه مورد استفاده در انواع دستمال کاغذی رولی که توسط شرکت بازرگانی بازار در تمام نقاط کشور توزیع می شود از بهترین مواد اولیه تولید شده است.

تنوع در طرح و مدل دستمال کاغذی رولی

دستمال کاغذی رولی در برندها و مدل های مختلفی تولید می شود. شما آن را غالبا به شکل چند قلو در بسته بندی ظریف و مشتری پسند می بینید که می تواند ضمن رنگ بندی و استفاده از طرح های ساده و گلدار از هر نظر مورد توجه قرار گیرد.

بسته بندی مناسب

یکی از مواردی که می تواند در جذب مشتری و فروش عمده انواع دستمال کاغذی رولی موثر واقع شود استفاده از بسته بندی مناسب و محکم می باشد. این کار موجب می شود ضمن جذابیت بخشیدن به محصول از طریق انتخاب المان ها و رنگ بندی های متنوع همچنین به دوام محصول و پیشگیری از بروز ضربات مختلف در حین نقل و انتقال نیز کمک کند.

دستمال کاغذی عمده ارزان

فروش عمده انواع دستمال کاغذی رولی فقط با شرکت بازرگانی بازار

وجود پتانسیل های لازم در زمینه محصولات بهداشتی در سطح کشور و به خصوص فعالیت های اخیر تولیدکنندگان در عرصه تولید محصولات ملی موجب شده است تا به لطف شبکه توزیع گسترده در سراسر کشور انواع دستمال کاغذی و به خصوص دستمال کاغذی رولی در برندها و کیفیت های مختلف در اختیار عموم مصرف کنندگان قرار گیرد.

باباسلمان یکی از نخستین مراکزی است که در زمینه ی توزیع و پخش انواع محصولات سلولزی از قبیل انواع دستمال کاغذی، تیشو و سایر محصولات مشابه فعالیت دارد.

در واقع به طور تخصصی توزیع این محصول در سراسر کشور بر عهده این شرکت معتبر می باشد که به طور جانبی در زمینه توضیح محصولات شوینده و بهداشتی از قبیل انواع پودر لباسشویی و مایع ظرفشویی و همچنین انواع ظروف یک بار مصرف نیز فعالیت دارد.

شما میتوانید به منظور بهره مندی از مزایای فروش عمده انواع دستمال کاغذی رولی و موارد دیگر با پشتیبانی فروش و کارشناسان این شرکت تماس گرفته و در کمترین زمان ممکن این محصول را سفارش داده یا به صورت آفلاین و با قیمت بسیار مناسب خریداری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − ده =