تقریباً 30 سال است که پودر لباسشویی یکی از مهم ترین و پرکاربردترین افزودنی های کلیدی در خریدهای خانگی بوده است.

تفاوت بین پودر ماشینی و پودر دستی چیست؟

پودر لباسشویی دستی و ماشینی از نظر ترکیبات متفاوت است. پودر دست بیشتر از پودر ماشینی کف می کند و ممکن است از مخزن شستشو خارج شده و وارد ماشین لباسشویی شده و باعث آسیب رسیدن به سایر قطعات مانند سیستم الکتریکی و الکترونیکی دستگاه شود.

اگر به جای پودر دست برای شستشوی دستی از پودر ماشین لباسشویی استفاده می شود، به یاد داشته باشید ترکیبات مختلف این پودرها باعث تحریک و خارش یا حساسیت در پوست دست می شود.

اگر کف پودر ماشین لباسشویی با چشم تماس داشته باشد، ممکن است آسیب ببینید. پودر ماشین لباسشویی انواع مختلفی دارد که هر کدام برای استفاده خاص خود بهتر است اما اگر به درستی از آن استفاده نکنیم، این محصول ممکن است کارد مورد نظر را نداشته باشد.

برخی از لباس ها مانند لباس های سفید بهتر است با دست شسته شوند. برای شستشوی تمیز و دقیق این لباس ها پودرهای دستشویی دستی به بازار عرضه شده است. این پودرها حاوی آنزیم هایی مانند لیپاز، آمیلاز هستند که در تمیز کردن لباس های مختلف مناسب اند. با استفاده از این نوع پودر، لکه ها، چربی ها و کثیفی ها با یک بار شستشو ازبین می روند.

ویژگی های پودر لباسشویی دستی:

  • قدرت پاک کنندگی بالا
  • دانه بندی مناسب
  • از الیاف پارچه محافظت می کند
  • رایحه ملایم و مطبوعی دارد
  • لباس را درخشان می کند

برخی از این پودرها را می توان در ماشین لباسشویی های نیمه اتوماتیک نیز استفاده کرد

پودر ماشین لباسشویی

پودر شستشوی ماشینی نوعی ماده شوینده است که برای تمیز کردن لباس ها در ماشین های شستشوی اتوماتیک استفاده می شود شوینده لباسشویی به صورت پودر و مایع تولید می شود. با این که پودر لباسشویی و مایعات از نظر ارزش تقریباً سهمی برابر از بازار مواد شوینده لباسشویی در سراسر جهان دارا می باشند، اما مواد شوینده پودری دو برابر مایعات به فروش می رسند.

پودرهای لباسشویی رایج ترین مواد شوینده برای شستشوی لباس ها هستند و سال هاست که استفاده می شوند و اگر تمام ویژگی های آن را در نظر بگیرید می توان گفت هیچ جایگزینی برای آنها وجود ندارد.

ویژگی های پودرهای ماشینی:

  • قدرت سفید کنندگی بالا
  • درخشش لباس
  • شستشوی خوب در دماهای مختلف
  • دارای کف کنترل شده
  • ضد زنگ و محافظت از ماشین لباسشویی
  • از تجمع مجدد لکه روی لباس جلوگیری می کند

پودر لباسشویی با کیفیت بالا را با قیمت تولید خریداری کنید

برای خرید مواد شوینده با کیفیت بالا و قیمت مناسب مراجعه به شرکت های سازنده راهی است که همگان پیشنهاد می کنند اما از آنجایی که امکان دسترسی به شرکت ها و کارخانجات بسیار محدود است روش جدید دیگری از جمله همین سایت در اختیار مصرف کنندگان قرار گرفته است.

باباسلمان به مشتریان خود مشاوره رایگان می دهد تا مطمئن ترین، ارزان ترین و سودآورترین خرید را داشته باشند.

بنابراین خرید پودرهای لباسشویی مقرون به صرفه مانند، زلیخا، پودر لباسشویی دستی قصر، دران و پودر لباسشویی فله ای اتیوکس را به شما مشتریان عزیز توصیه می کنیم که به دلیل قیمت مناسب و کیفیت بالا برای فروش در این سایت قرار گرفته اند.

قیمت پودر لباسشویی 10 کیلویی

پودر لباسشویی دران در حال حاضر بیشترین مصرف را دارد. با توجه به ماشینی شدن زندگی انسان، پودر ماشین لباسشویی یکی از پرمصرف ترین مواد شوینده در بین اکثر مردم ایران و سایر کشورهای جهان است و به همین دلیل حجم بالای مصرف این نوع شوینده ها باعث پی بردن به میزان اهمیت این محصولات شود و شاهد افزایش مصرف این مواد شوینده در ایران و سایر نقاط جهان باشیم.

پودر لباسشویی دران

پودر لباسشویی دران که به دو صورت پودر دستی و ماشینی تولید می شود و به دلیل کیفیت بسیار بالای این شوینده جایگاه بالایی در میزان فروش این پودرها کسب کرده است.

پودر لباسشویی ماشینی دران به همراه پودر دستی طبق آمار اعلام شده یکی از پرمصرف ترین مواد شوینده در ایران می باشد. در مصرف بالای آن جای بحثی نیست. این پودر دارای اسانس معطری است که پس از شستن با ماشین لباسشویی بوی بسیار مطبوعی را له البسه می بخشد.

قیمت پودر لباسشویی دران ماشینی

در بازار خرید و فروش امروزی، قیمت جزء لاینفک خرید یا عدم خرید یا انعقاد معامله است و اعلام قیمت های کارشناسی و مناسب باعث می شود حجم فروش تغییر کند و شرکت های تولیدی و کارخانه های میزان سود خود را مدیریت کنید.

خریداران گرامی جهت اطلاع از آخرین قیمت ها که قیمت کارخانه می باشد با شماره تلفن های ثبت شده در این سایت تماس حاصل فرمایند.

فروش اینترنتی پودر لباسشویی ماشینی

وب سایت ما به منظور تسهیل خرید و خرید تلفنی ایمن برای همه شهروندان و کاهش سفرهای درون شهری و برون شهری و کاهش ترافیک و آلودگی هوا در شهرها راه اندازی شده است که باعث کاهش هزینه ها نیز شده است. عمده فروشی باباسلمان با پشتیبانی مجموعه ای از فروشگاه های اینترنتی توانست در مدت زمان کوتاهی با ارائه خدمات سریع و قیمت ارزان تر محصولات جایگاه ویژه ای را در بین مردم و خریداران عمده شوینده ها در زمینه فروش اینترنتی کسب کند.

در سال گذشته، فروش آنلاین ما زیرساخت های خود را گسترش داده و استراتژی های جدیدی را در زمینه فروش آنلاین اتخاذ کرده است. از کارهای انجام شده در ادامه گسترش و ساماندهی سامانه فروش به روز و آنلاین و سریع می توان به طراحی سایت های جدید اشاره کرد. همچنین در راستای سیاست مشتری مداری و ارائه خدمات بهتر و کاهش زمان تحویل و خدمات بهتر به مشتریان، برای حمل و نقل ایمن و سریعتر با ناوگان حمل و نقل قرارداد منعقد کرده ایم.

پودر لباسشویی زلیخا

شرکت مه شویان برای تشویق و ترغیب بیشتر مشتریان به خرید محصولات خود و ایجاد رضایت برای آنها، تخفیف های خوبی را برای خریداران عمده خود در نظر گرفته است که باعث می شود محصولات با قیمت ارزان تری به دست مشتری برسد که در سایه فروش بیشتر و سود بیشتر، رقابت پذیری بالا را به همراه خواهد داشت.

این شرکت همچنین در زمینه اهداف و کارکردهای تبلیغاتی و معرفی محصولات خود بسیار موفق بوده است که با قرار دادن تیزرها و کلیپ های جذاب و انگیزشی در سایت ها و کانال های تلگرامی این محصولات را در رسانه ها و فضای مجازی در اوج نگه داشته است. حجم فروش انواع اجناس این شرکت بزرگ در همین شرایط اقتصادی همیشه بالا بوده است.

در حال حاضر خرید اینترنتی انواع کالاها از تلویزیون و لوازم خانگی با انواع مختلف گرفته تا کوچکترین کالاهای مورد نیاز جامعه از جمله مهمترین آنها یعنی لوازم آرایشی و بهداشتی و شوینده از طریق فروشگاه های اینترنتی انجام می شود. خوشبختانه مدت کوتاهی است که این نوع فروش در ایران باز شده است و هم برای فروشنده و هم برای رضایت خریداران بسیار موفق بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 15 =