ظروف یکبار مصرف درجه یک

ظروف یکبار مصرف می‌تواند از کارد و چنگال تا ظروف مخصوص سرو غذا و نوشیدنی را در بر بگیرد. به عبارت دیگر این تعریف شامل طیف وسیعی از محصولاتی است که می‌توان در پذیرایی یا سرو غذا و نوشیدنی در مجالس مختلف یا رستوران ها و سالنهای خدمات رسانی در این حوزه مورد استفاده قرار گیرد.

این ظروف از نظر بهداشتی بوده و با بسته بندی ویژه توسط تولیدکنندگان داخلی از مواد اولیه مرغوب و تجدیدپذیر بدون ترکیبات مضر شیمیایی تولید می‌شود و در بازارهای داخلی توزیع می گردد.

[lwptoc]

همچنین یکی دیگر از موارد استفاده از انواع ظروف یکبار مصرف را می توان به استفاده جهت انواع فست فودها و غذاهای آماده مورد استفاده قرار داد. ظرف های یکبار مصرف به دلیل بهداشتی بودن و تنوعی که دارند بر سایر نمونه ها ترجیح داده می شود.

فروش عمده ظرف های یکبار مصرف درجه 1

امروزه بسیاری از تولید کنندگان این محصول از طریق تولید محصولات مقرون به صرفه و متنوع در صدد هستند تا به نوعی نیازهای بازار را در این زمینه تامین نمایند. از همین رو می توان ویژگی بارز این محصول را بهداشتی بودن و عدم آسیب های جانبی ناشی از شکستن یا موارد مشابه می باشد به طوری که موجب زخمی شدن یا مواردی از این قبیل برای استفاده کنندگان شوند.

به خاطر داشته باشید در بسیاری موارد انواع کارد و چنگال یا قاشق فلزی می تواند خطر ساز بوده و همچنین برای خرید آنها لازم است تا هزینه های بیشتری را متحمل شوید و از طرفی نیاز به شستشو و تمیز کردن آنها می تواند به اتلاف وقت و انرژی استفاده کنندگان از این محصول بینجامد. در ادامه شما را با این محصولات و شرایط ویژه فروش بیشتر آشنا خواهیم کرد.

دلایل استقبال از انواع ظروف یکبار مصرف

انواع ظروف یکبار مصرف بنابر دلایل مختلفی می تواند به عنوان گزینه نخست مراکز طبخ و آشپزخانه های سنتی یا رستوران ها مطرح شود. این ظروف در انواع ظروف فومی، آلومینیومی، کاغذی و ظرف های یکبار مصرف گیاهی تولید شده و در بازار فروش عرضه می شود.

انواع ظروف پلاستیکی اعم از ظروف پلی استایرن و پلی اتیلن که می توان بر اساس علائم قسمت انتهایی ظروف آنها را شناسایی کرد نیز از جمله ظروف پرکاربردی به شمار می روند که هر یک از آنها از مزایا و معایب خاص خودشان برخوردار هستند.

به عنوان مثال استفاده طولانی مدت از این محصولات به دلیل آلرژی زا بودن آن می تواند یکی از این موارد باشد. با این وجود مزیت های بهره گیری از این محصول بر معایب و مشکلات دیگر ترجیح داده می شود. برخی از این موارد به کیفیت و برخی هم به قیمت محصول مربوط است. برخی از مهمترین دلایل انتخاب ظروف یکبار مصرف را می توان به صورت زیر عنوان نمود:

  • مصارف متنوع انواع ظروف یکبار مصرف
  • جابجایی آسان و وزن مناسب
  • رعایت اصول بهداشتی در تولید انواع ظروف یکبار مصرف
  • زیست محور بودن ظرف های یکبار مصرف
  • قیمت بسیار مناسب ظروف یکبار مصرف
    طرح ها ورنگ بندی متنوع
  • قابلیت دسترسی آسان و سریع
  • استحکام و بسته بندی مناسب انواع ظروف یکبار مصرف
  • عدم نیاز به شستشو و نگهداری طولانی مدت

در بخش دیگر این مطلب شما را با این دلایل به صورت اجمالی بیشتر آشنا خواهیم کرد.

مصارف متنوع انواع ظروف یکبار مصرف

از ظروف یکبار مصرف غیر از استفاده در منزل می توان به شکل گسترده در مراکز تهیه و توزیع انواع غذاهای آماده و سرو نوشیدنی های سرد و گرم استفاده کرد. از همین رو روزانه تولید انبوه انواع ظروف یکبار مصرف توسط تولیدکنندگان متعددی در سطح کشور انجام می گیرد و بازارهای داخلی را از هر جهت پوشش می دهد.

جابجایی آسان و وزن مناسب

یکی دیگر از ویژگی های انواع ظروف یکبار مصرف قابلیت حمل و نقل آسان می باشد در واقع به دلیل وزن کمی که دارند به راحتی می‌توان آن را در مناسبت های مختلف با خود حمل کرد.

رعایت اصول بهداشتی در تولید انواع ظروف یکبار مصرف

ظروف یکبار مصرف به‌دلیل استفاده از استانداردهای بهداشتی توانسته اند در طول چند سال اخیر به یکی از گزینه های قابل اطمینان به منظور استفاده در مصارف مختلف تبدیل شوند.

زیست محور بودن ظرف های یکبار مصرف

مواد اولیه مورد استفاده در تولید انواع ظروف یکبار مصرف به عبراتی تجدید پذیر بوده بدین معنی که در اغلب نمونه های موجود می توانند بدون آسیب های محیطی دوباره آنها را بازیابی و مورد استفاده قرار داد.

قیمت بسیار مناسب ظروف یکبار مصرف

این ظروف به دلیل قیمت بسیار مناسبی که دارند همواره در مناسبت‌های مختلف مورد توجه قرار گرفته اند در واقع قیمت این محصولات در مقایسه با سایر ظروف همواره یکی از بارزترین دلایل رغبت مشتریان به این محصول می ‌باشد.

طرح ها ورنگ بندی متنوع

انواع ظروف یکبار مصرف در ابعاد و اندازه های مختلف و نیز با طرح ها و برندهای معتبر تولید می‌شوند. به جرات می توان گفت که هیچ یک از محصولات مشابه دارای چنین تنوعی از این نظر نمی باشند. مشتریان با خیال راحت می توانند انواع طرح و رنگ های مورد نیاز خود را از بین محصولات مورد نظر تهیه و خریداری نمایند.

قابلیت دسترسی آسان و سریع

شما هم به آسانی می توانید انواع ظرف های یکبار مصرف دسترسی پیدا کنید. در واقع این شرایط هم به صورت اینترنتی و هم به شکل خرید آفلاین برای مشتریان فراهم شده است. باباسلمان یکی از شرکتهای معتبر در زمینه توزیع و فروش عمده این محصول می باشد. در صورتی که تمایل دارید به این محصول دسترسی پیدا کنید کافیست با کارشناسان فروش محصول در این شرکت ارتباط برقرار کنید.

فروش عمده ظرف های یکبارمصرف درجه 1

 

استحکام و بسته بندی مناسب انواع ظرف های یکبار مصرف

یکی دیگر از دلایل جذابیت این محصول را می توان در دوام و کیفیت این محصول جستجو کرد. همچنین مشتریان می توانند به تعداد دلخواه آن محصول را خریداری نمایند. هر چند همانطور که از نام این محصول پیداست هدف استفاده یکبار و نه دفعات مکرر از این محصول است و مصارف بیش از یک بار می تواند از نظر سلامتی برای استفاده کننده مشکلاتی را در پی داشته باشد.

وجود انواع باکتری ها روی این محصولات پس از استفاده می تواند یکی از این مشکلات باشد. با این وجود این قضیه نمی تواند توجیه کننده این مطلب باشد که از محصولات بی کیفیت استفاده کنید.

فروش عمده ظروف یکبارمصرف درجه 1

عدم نیاز به شستشو و نگهداری طولانی مدت

ظروف یکبار مصرف همچنین لزومی ندارد تا در مدت زمان طولانی نگهداری شده و هزینه های ناخواسته دیگری را از طریق شستشو و همچنین اتلاف وقت به شما تحمیل کنند. این یک مزیت غیر قابل انکار است که می تواند رغبت مشتریان به این محصول را افزایش دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × یک =