مایع سفید کننده ظروف یکی از بهترین مواد ضدعفونی کننده برای از بین بردن کلیه آلودگی ها و میکروب های موجود در ظروف می باشد به همین دلیل شرکت ما سهم زیادی ازبخش فروش خود را به خرید و فروش این محصول اختصاص داده است. خرید و فروش عمده این محصول توسط شرکت ما با کمترین قیمت ممکن انجام می شود.

شما می توانید محصولات ما را به صورت عمده با قیمتی مناسب با ساده ترین روش ممکن خریداری کنید و محصول خریداری شده را در کمترین زمان ممکن دریافت کنید. این محصول برای شستن ظروفی که دارای لکه های غیرقابل شستشو هستند استفاده می شود. در ادامه به بررسی این محصول می پردازیم.

سفید کننده ظرف

مایع سفید کننده ظروف دارای ترکیبات بسیار قوی مانند کلر، هیپوکلریت سدیم، آنتی باکتریال، ضد کپک و مایع م است که می توان از آن برای تمیز کردن ظروف استفاده کرد. این مایع تاثیر بسیار بالایی دارد و می تواند ظروف شما را براق کند. از خصوصیات مایع ظرف شویی باباسلمان می توان به درصد تمیز کنندگی بالا، براق کننده ظروف، از بین بردن رسوبات روی ظروف و… اشاره کرد.

لازم به ذکر است که سفید کننده ظروف با سایر سفید کننده ها متفاوت است و غلظت کمتری دارد. این سفید کننده صاف است و به راحتی می توانید از آن بر روی لکه های پاک نشدنی استفاده کنید. اما به یاد داشته باشید که هیچ کدام را نمی توانید با مایع ظرفشویی ترکیب کنید زیرا مواد شیمیایی سفید کننده مختل شده و ممکن است به ظروف شما آسیب جدی وارد کند.

مایعات سفید کننده صادراتی ما بوی نامطبوعی ندارند و می توانید بدون هیچ مشکلی از آنها برای شستشوی معمولی استفاده کنید اما در هنگام استفاده باید از دستکش ظرفشویی استفاده کنید زیرا ترکیبات سفید کننده ممکن است باعث خشکی و یا حتی سوختن پوست حساس شود. .

چرا باید از سفید کننده استفاده کنیم؟

از بین بردن بوی بد ظروف

مایع سفید کننده ظروف توانایی بسیار بالایی در از بین بردن بوی نامطبوع ظروف کثیف دارد، همانطور که می دانید در برخی موارد ممکن است ظروف برای مدت طولانی کثیف بمانند و بوی نامطبوعی به خود بگیرند که حتی با شستشوی منظم با مایع ظرفشویی از بین نمی رود. . به همین دلیل توصیه می شود در این مدت از سفید کننده استفاده کنید.

درخشندگی ظرف

ظروف پس از مدتی به دلیل استفاده و رسوب زیاد کدر می شوند اما می توانید به راحتی با استفاده از سفید کننده برای درخشندگی ظروف کثیفی و رسوب را از ظرف پاک کنید.

تمیزی و از بین بردن لکه

در برخی موارد ظروف دارای لکه هایی هستند که با شستن مایع ظرفشویی به میزان زیاد قابل پاک شدن نیست زیرا ساختار این لکه ها سختی بالایی دارد و از چربی تشکیل شده است بنابراین باید از ماده ای با غلظت بالاتر از مایع ظرفشویی استفاده کنید. می تواند بهترین گزینه برای این باشد.
چگونه از سفید کننده ظرف استفاده کنیم؟

دو روش برای استفاده از مایع ظرفشویی وجود دارد، روش اول استفاده از ماشین ظرفشویی و روش دوم لکه گیری.

  • استفاده از سفید کننده برای ماشین ظرفشویی:
    برای استفاده از مایع سفید کننده ظروف در ماشین ظرفشویی ابتدا باید مقدار مایع را با توجه به میزان ظروف تنظیم کنید، زیرا استفاده از مقدار زیاد سفید کننده می تواند به ترکیب و ساختار ظروف شما آسیب برساند، توصیه می شود. برای ماشین ظرفشویی 12 نفره از 100 میلی گرم سفید کننده استفاده کنید.
    نکته این است که برای شستشوی ظروف مایع سفید کننده ظروف را مخلوط نکنید، ابتدا ظروف خود را با مایع ظرفشویی بشویید سپس 100 میلی گرم سفید کننده را در مخزن ماشین ظرفشویی بریزید و بشویید.
  • از سفید کننده برای لکه ها استفاده کنید:
    ابتدا ظروف مورد نظر خود را با مایع ظرفشویی بشویید سپس لکه هایی را که مایع سفید کننده ظروف قادر به تمیز کردن آنها نیست شناسایی کنید و روی آنها سفید کننده اضافه کنید و چند دقیقه صبر کنید تا سفید کننده اثر کند و در انتهای ظرف را بشویید.

خرید و فروش مایع سفید کننده ظروف

اگر فروشگاه دارید به دنبال بهترین محصولات برای خرید و فروش و افزایش مشتریان خود هستید، اگر رستوران دارید و نمی دانید چگونه ظروف خود را سفید کنید تا حس بهتری به مشتریان خود منتقل کنید، اگر خانه دار هستید از ظروف کسل کننده و لکه دار خود خسته شده اید، پیشنهاد می کنم مایع سفید کننده ظروف را به صورت عمده از باباسلمان خریداری کنید.

همانطور که در متن مشاهده کردید، ما بهترین محصولات را با نازلترین قیمت برای فروش به شما پیشنهاد می کنیم و و نیاز نیست که شما برای خرید محصول مورد نظر خود در فروشگاه های مختلف زمان صرف کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + بیست =