فروش عمده مایع دستشویی

فروش عمده مایع دستشویی ارزان و با کیفیت اهمیت بسیاری دارد. اگر کمی به تاریخ گذشتگان و نیاکان توجه کنید، متوجه می‌شوید که برای پیش بردن کارهای خود از چه چیزهایی استفاده می‌کردند. به‌عنوان‌مثال به‌منظور شستن دست‌های خود از مواردی همچون خاکستر و گل بهره می‌بردند. امروزه محصولات شیمیایی گسترده‌ای وارد بازار شده‌اند که می‌توانند کار نظافت و شستشو را در بهترین کیفیت ممکن انجام دهند که یکی از مناسب‌ترین آن‌ها مایع دستشویی است.

این محصول با رایحه و رنگ‌های گوناگون وارد بازار می‌شود و عوامل متغیری می‌توانند روی قیمت آن تأثیر بگذارند. اگر می‌خواهید از قیمت مقرون‌به‌صرفه بهره ببرید، خرید از مراکز فروش عمده مایع دستشویی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این مایع به دو دسته کلی فومی و کرمی تقسیم می‌شود که هر یک این قابلیت را دارند تا ویژگی‌های متعددی از خود به اشتراک بگذارند. در ادامه به‌صورت کامل‌تر این محصول را مورد بررسی قرار خواهیم داد؛ پس ما را همراهی کنید.

آشنایی با انواع مایع دستشویی عمده

مایع دستشویی چیست؟

در ابتدا اجازه دهید به بررسی این سؤال بپردازیم که مایع دستشویی ارزان چیست و به چه کاری می‌آید؟ در یک نگاه کلی می‌توانیم این‌طور بیان کنیم که مایع دستشویی از مواد شوینده‌ای همچون صابون طبیعی شکل پیشرفته‌تری دارد. اگر نگاهی به فرمولاسیون این صابون پیشرفته بیندازیم متوجه خواهیم شد که در ساختار آن نمک‌های سدیم یا پتاسیم اسیدهای چرب به کار رفته‌اند.

همچنین مواد تشکیل‌‌دهنده شیمیایی مایع دستشویی ارزان و باکیفیت پتاس، سود، روغن گیاهی و عصاره گل هستند. لازم به ذکر است از عصاره گل در جهت ایجاد رایحه در محصول استفاده می‌شود. بین صابون و مایع دستشویی تفاوت‌های عمده‌ای وجود دارند که اصلی‌ترین آن تفاوت در ساختار است. فرمولاسیونی که در مایع مناسب دستشویی مشاهده می‌کنید، بسیار پیچیده‎‌تر از صابون است.

این ماده شوینده در انواع مختلفی به بازار عرضه می‌شود که از جمله آن‌ها می‌توانیم به گزینه‌هایی همچون شوینده مناسب دست کودکان، شوینده مناسب پوست خشک، شوینده مناسب پوست حساسیت، شوینده حاوی الکل، گلیسیرین و… اشاره کنیم.

مایع دستشویی چه انواعی دارد؟

مراکز فروش عمده مایع دستشویی این محصول را به دو شکل فومی و کرمی به بازار عرضه می‌کنند که هر کدام از آن‌ها توانسته‌اند از ویژگی‌های گوناگونی بهره‌مند باشند. در فهرست زیر می‌توانید با بخشی از ویژگی‌های هر کدام از انواع مایع‌های دستشویی مذکور آشنا شوید:

  • مایع برای دستشویی مدل فومی: اگر بخواهیم از دیدگاه اقتصادی به این محصول نگاه کنیم، باید بگوییم که کاملاً مقرون‌به‌صرفه است. حالت این نوع مایع به‌گونه‌ای است که باعث وارد شدن آسیب به پوست دست نخواهد شد و همچنین اجازه زبری و خشکی را نخواهد داد.
    اگر یک قطره از این مایع را استفاده کنید، متوجه کف بسیار زیادی از آن خواهید شد؛ به همین دلیل بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند از این مدل استفاده کنند. رستوران‌ها و مکان‌های عمومی مناسب‌ترین کاندید برای استفاده از این محصول هستند.
  • مایع برای دستشویی مدل کرمی: انواع مایع که برای محیط دستشویی استفاده می‌شوند، غالباً از مدل کرمی هستند. از برترین ویژگی‌های این محصول می‌توانیم به نرم‌کنندگی فوق‌العاده و ضد حساسیت بودن مایع دستشویی ارزان اشاره کنیم. افراد پس از استفاده از این مدل می‌توانند به معنای واقعی لطافت دست پیدا کنند.
    سلامت پوست شما نیز با کمک این مایع تضمین‌‌شده است. زمانی که این مایع روی دست شما می‌نشیند، به‌صورت کامل چربی را از بین نخواهد برد؛ به همین علت است همچنان شاهد باقی ماندن لطافت خواهید بود.

آشنایی با انواع مایع مناسب دستشویی

چه مکان‌هایی باید از مراکز فروش عمده مایع دستشویی خرید کنند؟

امروزه بحث بهداشت و محصولات بهداشتی اهمیت پیدا کرده است؛ به همین علت مراکز مختلف باید به این موضوع توجه کرده و  از مواد مخصوص استفاده کنند. یکی از بهترین گزینه‌ها مایع دستشویی است. رستوران‌ها، کبابی‌ها، کافی‌شاپ‌ها، کارخانه‌ها، شرکت‌ها، آشپزخانه‌های سرو غذا، دستشویی‌های مدارس، دانشگاه‌ها و… به مایع مناسب نیاز دارند.

ازآنجایی‌که روزانه افراد زیادی در این مکان‌ها رفت‌وآمد دارند، پس خرید عمده بهترین راه‌حلی است که می‌توان از آن بهره برد. مراکز فروش عمده مایع دستشویی ارزان می‌توانند به کمک این دسته از مکان‌ها بیایند و با قیمتی مناسب، محصولاتی با کیفیت خوب را ارائه دهند. فروشگاه باباسلمان یکی از بهترین مراکز فروش عمده است که می‌توانید نسبت به خرید با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت اقدام کنید.

هنگام خرید مایع دستشویی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

زمانی که برای خرید به مراکز فروش عمده مایع دستشویی می‌روید، یک سری از نکات وجود دارند که باید به آن‌ها توجه کنید. در واقع توجه به این نکات باعث خواهند شد تا شما بتوانید خریدی موفقیت‌آمیز را برای خود به ثبت برسانید. اگر به دنبال مهم‌ترین نکات موجود هستید، توجه به لیست زیر را به شما پیشنهاد می‌دهیم:

نکته اول: آیا با پوست دست سازگاری دارد؟

اولین نکته مهم در فروش عمده مایع دستشویی سازگاری با پوست دست است. همان‌طور که می‌دانید پوست حساسیت بسیار بالایی دارد؛ به همین علت اگر به صابون موجود در مایع دستشویی حساسیت و واکنش نشان دادید، باید آن را کنار بگذارید. درصورتی‌که مایع کیفیت نداشته باشد، منجر به تحریکات پوستی خواهد شد. امروزه برای اینکه واکنش‌های مخرب دیده نشوند، برندهای داخلی و خارجی از فرمولاسیون ویژه‌ای بهره می‌برند. ترکیباتی که هنگام تولید به کار می‌روند، شامل مواردی همچون ویتامین E، ویتامین B و گلیسیرین می‌شوند.

نکات مهم هنگام خریداری مایع مناسب دستشویی

نکته دوم: قیمت خرید چگونه است؟

در ابتدا باید بگوییم مبحث قیمت و فروش عمده مایع دستشویی بسیار گسترده است و در ادامه به موارد بیشتری خواهیم پرداخت؛ اما ازآنجایی‌که مایع دستشویی روزانه به‌وفور استفاده می‌شود، باید به دنبال گزینه‌هایی باشید که صرفه اقتصادی دارند. از این رو فروش عمده مایع دستشویی ارزان و باکیفیت اهمیت بسیار یادی دارد. البته این به معنای نادیده گرفتن کیفیت نیست.

کیفیت و قیمت در فروش عمده مایع دستشویی دو مسئله مهمی هستند که باید در کنار یکدیگر مورد توجه قرار بگیرند. یکی از مواردی که باعث خواهد شد قیمت خرید برای شما به‌صرفه تمام شود، خرید به‌صورت عمده است. در این شرایط باید خرید خود را از مراکز فروش عمده مایع دستشویی انجام داد.

نکته سوم: PH مایع دستشویی به چه شکل است؟

نکته مهم دیگر توجه به PH مایع برای دستشویی است. به‌طورکلی دست دارای PH اسیدی بسیار ضعیف است. ضعیف بودن اسید باعث خواهد شد تا سلامت پوست حفظ شود و همچنین محیطی برای رشد قارچ‌ها فراهم نشود. PH شوینده‌های صابونی قلیایی است؛ ازاین‌رو بعد از استفاده میزان اسیدیته دست کاهش پیدا می‌کند. همین موضوع زمینه را برای رشد قارچ‌ها و سایر عوامل بیماری‌زا فراهم می‌کند. شما باید به دنبال محصولاتی باشید که PH آن‌ها کامل مناسب‌ است. حتماً وقت کافی برای بررسی این موضوع کنار بگذارید.

توجه کنید که در تولید مایع دستشویی ارزان و باکیفیت باباسلمان به تمام این مسائل توجه شده و می توانید با اطمینان و تهیه نمونه ی محصول از خرید خود مطمئن شوید.

نکته چهارم: رایحه مطلوب فراموش نشود

به یکی دیگر از نکات مهم می‌رسیم و آن چیزی نیست جز رایحه. به‌طورکلی رایحه خوب می‌تواند وجود شما را سرشار از لذت کند. رایحه‌ها بسیار متنوع هستند؛ به‌گونه‌ای که نیازهای افراد با سلیقه‌‌های گوناگون را تأمین خواهند کرد. رایحه‌ای که معمولاً در تولید شوینده‌ها در نظر گرفته می‌شود، از گل است.

توجه به رایحه و اسانس اهمیت بسیار بالایی دارد

نکته پنجم: قدرت پاک‌کنندگی آن به چه صورت است؟

قدرت پاک‌کنندگی از دیگر نکات حائز اهمیت است که هنگام خرید از مراکز فروش عمده مایع دستشویی باید به آن توجه داشته باشید. در واقع از قدرت پاک‌کنندگی می‌توانیم به‌عنوان یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ها یاد کنیم. مایع خریداری‌شده باید به نحوی باشد که بتواند به‌راحتی لکه‌ها و چربی‌هایی که روی دست مانده‌اند را از بین ببرد.

عملکرد مایع دستشویی به چه صورت است؟

روغنی که در مایع دستشویی ارزان و با کیفیت وجود دارد، بعد از استفاده به ذرات بسیار کوچکی تقسیم می‌شود؛ به همین علت ذرات می‌توانند در آب به‌راحتی حل شوند. دلیل اصلی این مکانیسم فعالیت‌های مولکول‌های سورفکتانت است. اگر بخواهیم به ساختار این مولکول‌ها اشاره کنیم باید این‌طور بگوییم که دارای دو بخش قطبی یا به‌اصطلاح آب‌دوست هستند.

بخش دیگر را نیز یک زنجیره غیرقطبی تشکیل می‌دهد که با نام زنجیره آب‌گریز نیز خوانده می‌شود. یک بخش این مولکول‌ها با مولکول چربی و میکروارگانیسم‌‌های چربی‌ زا ترکیب می‌شود و بخش دیگر به‌خاطر رابطه برهم‌کنش با آب، باعث شویندگی خواهد شد و در نهایت چربی‌ها و آلودگی‌ها را از پوست حذف خواهد کرد.

آشنایی با عملکرد مایع مناسب دستشویی

مواد تشکیل‌دهنده مایع دستشویی چیست؟

یکی دیگر از نکات مهم در این مقاله مواد تشکیل‌دهنده مایع دستشویی است. لیست زیر به‌خوبی می‌تواند شما را با این مواد آشنا کند:

  • گلیسیرین: اولین گزینه گلیسیرین است. استفاده از گلیسیرین در جهت نرم کردن پوست ضرورت دارد.
  • نمک خوراکی: یکی دیگر از ترکیبات تشکیل‌دهنده، نمک خوراکی است. برای اینکه غلظت و چسبندگی افزایش پیدا کنند، باید از نمک خوراکی بهره برد.
  • سدیم لوریل: سدیم لوریل نیز در بین مواد تشکیل‌دهنده قرار می‌گیرد. برای افزایش میزان کف به ماده ویژه‌ای نیاز بوده که مناسب‌ترین گزینه سدیم لوریل است.
  • روغن‌های طبیعی: در تولید مایع دستشویی به حضور روغن‌ها نیز نیاز خواهد بود. این روغن‌ها می‌توانند پوست دست را تغذیه و نرم‌تر کنند؛ پس حضور آن‌ها کاملاً الزامی است.
  • انواع اسانس و رایحه: برای اینکه بوی خوبی را از مواد شوینده احساس کنید، به رایحه نیاز خواهد بود. رایحه‌ها می‌توانند از گل گرفته شوند. انتخاب هر رایحه به سلیقه شما بستگی دارد.

آشنایی با مواد تشکیل‌دهنده مایع دستشویی

در کنار تمام مواردی که در تولید و فروش عمده مایع دستشویی ارزان به آن ها اشاره می شود نکاتی وجود دارد که در شستشوی دست ها بهتر است به آن ها اهمیت داده شود تا نه تنها آسیبی به پوست وارد نشود بلکه بهترین تجربه را هر روزه داشته باشید.

کیفیت مایع دست شویی عمده

اگر قصد دارید از مراکز فروش عمده مایع دستشویی ارزان محصولی را خریداری ‌کنید، حتماً به کیفیت آن توجه داشته باشید. ازآنجایی‌که این دسته از محصولات به‌صورت مستقیم با پوست ارتباط دارند، بی‌کیفیت بودن می‌تواند اثرات بسیار مخربی با خود به همراه داشته باشد.

پوست بسیار خشک یک نمونه از این معایب است. اگر پوست شما تحریک و یا خشک شود، خود را با نشانه‌های مختلفی بروز می‌دهد که از جمله آن‌ها می‌توانیم به پوسته پوسته شدن، قرمزی، خارش و خشن شدن سطح پوست اشاره داشته باشیم.

در واقع استفاده از مایع بی‌کیفیت باعث خواهد شد لایه بیرونی پوست شما آسیب شدیدی ببیند. برخی از افراد برای از بین بردن این آسیب‌ها از صابون‌های ضدعفونی‌کننده و باکتری ‌زا استفاده می‌کنند. این کار تنها باعث از بین رفتن کامل رطوبت پوست خواهد شد و در نهایت سد محافظتی پوست تخریب می‌شود. از این رو لازم است که در  مایع لباسشویی ارزان به کیفیت آن دقیت کنید.

کیفیت در فروشگاه باباسلمان حرف اول را می زند. به همین منظور در فروش عمده مایع دستشویی ارزان و باکیفیت باباسلمان این امکان را گذاشته ایم تا قبل از خرید بتوانید نمونه ی محصول را به صورت رایگان دریافت کنید.

برای وارد شدن آسیب کمتر به دست از صابون ملایم استفاده کنید

برای تقویت پوست آسیب‌دیده راهکارهای گوناگونی وجود دارند؛ از جمله:

  • استفاده از آب گرم برای شستشوی دست‌ها

برای اینکه دست‌های خود را بشویید از آبی استفاده کنید که نه خیلی سرد و نه خیلی گرم باشد. استفاده از آب ولرم باعث از بین رفتن باکتری‌‌ها خواهد شد و در نهایت پوست دست شما نیز از آسیب مصون خواهد ماند.

  • استفاده از صابون‌های ملایم

پیشنهاد بعدی استفاده از صابون‌هایی است که بسیار ملایم هستند. برای این کار باید به فرمولاسیون ماده توجه داشته باشید. شما باید به دنبال گزینه‌ای باشید که در مقایسه با سایر صابون‌ها ملایم‌تر است. اگر جزو افرادی هستید که پوستتان بیش از اندازه دچار خارش می‌شود، حتماً برای انتخاب ماده شوینده مناسب با پزشکتان در ارتباط باشید.

 

  • استفاده از هوای آزاد برای خشک کردن دست‌ها

بعد از اینکه دست‌هایتان را شستید برای خشک کردن آن‌ها دو راه در پیش دارید. گزینه اول این است که اجازه دهید در هوای آزاد و به‌صورت طبیعی خشک شود. راه‌حل دوم نیز استفاده از حوله نرم است. با این کار می‌توانید از آسیب بیشتر پوست جلوگیری به عمل بیاورید. ازآنجایی‌که هوای گرم بیشتر نقش تحریک‌کننده را دارد، به شما پیشنهاد می‌کنیم به‌هیچ‌عنوان از خشک‌کن‌های دستی و حرارتی استفاده نکنید.

چه عواملی روی قیمت مایع دستشویی تأثیرگذار هستند؟

هنگام خرید مایع دستشویی ارزان و باکیفیت توجه به قیمت از ضرورت بالایی برخوردار است؛ زیرا می‌تواند روی تصمیم نهایی اثرگذار باشد. به‌طورکلی پارامترهای متعددی به چشم می‌خورند که می‌توانند به‌صورت مستقیم یا غیرمستقیم تأثیرگذاری خود را روی قیمت نهایی اعمال کنند. توجه به این عوامل را نباید فراموش کنید. از مهم‌ترین پارامترهای تأثیرگذار می‌توانیم به گزینه‌های زیر اشاره کنیم:

  • عمده بودن محصول:
    عمده یا تکی بودن محصول تأثیر بسیار زیادی روی قیمت نهایی دارد. ازآنجایی‌که در خرید عمده افراد سهم بیشتری را درخواست می‌کنند، قیمت‌ها نیز کمتر خواهند شد. در واقع با خرید عمده می‌توانید از قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه نهایت بهره را ببرید.
  • کیفیت محصول:
    نکته مهم دیگر درباره کیفیت مایع دستشویی است. هر چقدر کیفیت بالاتر باشد، شاهد قیمت بالاتری نیز خواهید بود. به‌طورکلی هنگام خرید این محصول باید به بالاترین کیفیت فکر کنید. کیفیت نامطلوب به پوست شما آسیب می‌رساند؛ پس از توجه به این موضوع اصلاً غافل نشوید.
  • میزان خرید:
    نکته مهم بعدی در خرید مایع دستشویی ارزان مربوط به میزان خرید شما است. به‌طورکلی میزان خرید شما باید باتوجه‌به نیازتان صورت بگیرد. هر چقدر به میزان بیشتری از مایع دستشویی نیاز داشته باشید، به همان اندازه نیز باید هزینه بیشتری کنار بگذارید.
  • فروشگاه عرضه‌کننده:
    به‌عنوان آخرین فاکتور باید به فروشگاه عرضه‌کننده اشاره داشته باشیم. برخی از فروشگاه‌ها باتوجه‌به شرایط و سلایق خود قیمت یک محصول را زیاد یا کم می‌کنند و هیچ‌گونه نظارتی نیز صورت نمی‌گیرد؛ پس یک فروشگاه نیز می‌تواند به طور مستقیم روی کاهش یا افزایش قیمت‌ها تأثیر خود را بگذارد. فروشگاه باباسلمان به‌عنوان یکی از برترین مراکز فروش عمده مایع دستشویی قیمت مناسبی را برای محصولات خود در نظر گرفته است.

عوامل تأثیرگذار بر قیمت مایع مناسب دستشویی

آیا می‌توان از مایع دستشویی برای شستن لباس‌ها استفاده کرد؟

یکی از سؤالات رایجی که پرسیده می‌شود در ارتباط با شستن لباس‌ها با مایع دستشویی است. در ابتدا اجازه بدهید بگوییم تا وقتی مایع مناسب لباسشویی وجود دارد، چرا باید از جایگزین‌ها استفاده کنیم؟ به‌هیچ‌عنوان استفاده از مایع دستشویی برای شستن لباس‌ها پیشنهاد نمی‌شود؛ زیرا قدرت پاک‌کنندگی آن چندان بالا نیست و طبیعتاً نظر شما را به خود جلب نخواهد کرد.

نکته مهم دیگر لباسشویی است. اگر این ماده را در لباسشویی می‌ریزید، باید بگوییم کار سختی پیش رو خواهید داشت؛ زیرا میزان کف‌کنندگی آن‌قدر بالا است که شاید در عرض چند دقیقه تمام آشپزخانه شما درگیر آن شود. با این کار زحماتتان چند برابر خواهند شد و باید در کنار شستن مجدد لباس‌ها، کف آشپزخانه را نیز تمیز کنید و به نظافت قسمت داخلی لباسشویی بپردازید؛ پس هر چیزی در جایگاه خود بهترین عملکرد را خواهد داشت.

پیشنهاد می کنیم بجای آن از مایع لباسشویی عمده یا پودر لباسشویی ماشینی استفاده کنید تا آسیبی به قسمت بورد ماشین لباسشویی شما وارد نشود و همچنین تمیزی بهتر، بیشتر و رایحه ی مناسب تری به لباسهایتان بدهید.

بهترین مرکز فروش عمده مایع دستشویی کجاست؟

حالا با این توضیحات شاید به دنبال بهترین مرکز فروش عمده مایع دستشویی باشید. امروزه مراکز متعددی به چشم می‌خورند که در این زمینه فعالیت‌های گسترده‌ای دارند. متقاضیان خرید باید به دنبال برترین انتخاب‌ها باشند؛ زیرا این محصول با پوست افراد درگیر می‌شود و هر گونه کیفیت نامطلوب می‌تواند واردکننده آسیب‌های شدیدی باشد.

یکی از برترین پیشنهاداتی که می‌توانید از آن استقبال به عمل بیاورید، فروشگاه باباسلمان است. این فروشگاه تا به امروز توانسته است برترین محصولات شوینده را روانه بازار کند. کیفیت این محصولات بسیار بالا بوده و در کنار آن، قیمت مناسبی نیز دارند. شما با مراجعه به فروشگاه باباسلمان می‌توانید کیفیت بالا و قیمت مقرون‌به‌صرفه را هم‌زمان مشاهده کنید.

ازآنجایی‌که این مواد شوینده به‌صورت عمده به فروش می‌رسند، پس قیمت‌ها نیز به‌صرفه‌تر خواهند بود. باباسلمان به‌عنوان یکی از برترین مراکز فروش عمده مایع دستشویی در کنار شما است تا باکیفیت‌ترین محصولات را به شما ارائه دهد. بهترین محصولات شوینده از جمله مایع ظرفشویی عمده، دستشویی، لباسشویی و انواع پودر را از باباسلمان درخواست کنید.

آشنایی با برترین مرکز فروش عمده مایع دستشویی

سخن آخر

در این مطلب سعی کردیم به ارائه اطلاعاتی بپردازیم که دررابطه‌با مایع دستشویی ارزان بسیار اهمیت دارند. بسیاری از افراد این محصول را با صابون مقایسه می‌کنند. درحالی‌که باید بگوییم صابون ساختار و فرمولاسیون ساده‌تری دارد. اگر به دنبال خرید این محصول هستید باید توجه به یک سری از نکات را در اولویت قرار دهید. رایحه، قدرت پاک‌کنندگی، PH و… در بین مهم‌ترین نکات خرید جای می‌گیرند.

بسیاری از مکان‌ها به دلیل شلوغی بیش از حد محصولاتشان را به شکل عمده خریداری می‌کنند.  با خرید عمده می‌توان شاهد مناسب‌ترین و مقرون‌به‌صرفه‌ترین قیمت‌ها بود. یکی از مهم‌ترین مراکز فروش عمده مایع دستشویی، تولیدی باباسلمان است. این مجموعه با تکیه بر تجربه و دانش خود، نیازهای بازار را برطرف می‌کند.

تمامی محصولات این مجموعه از کیفیت و قیمت مناسبی برخوردار هستند؛ ازاین‌رو می‌توانید با خیالی راحت نسبت به خرید اقدام کنید. باباسلمان برای یک خرید موفقیت‌آمیز همراه شما خواهد بود! لیست قیمت محصولات باباسلمان را حتما بررسی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + چهارده =