با توجه به افزایش قیمت محصولات سلولزی، خرید پوشک برای نوزادان بسیار پر هزینه شده است. پوشک از جمله محصولاتی است که در چند سال اول زندگی فرزندتان همیشه همراه او خواهد بود. خرید پوشک استاندارد، در عین حال راحت و همچنین قیمت مناسب تبدیل به دغدغه ای برای والدین شده است. شما می توانید با خرید پوشک فله ای مای بی بی، تمامی خواسته های خود را پوشش دهید.

[lwptoc]

ویژگی های پوشک خوب

خرید پوشک خوب امری بسیار مهم در حفظ سلامت نوزادان است.

از مهم ترین ویژگی های پوشک فله خوب می توان به جذب بالای آن اشاره نمود. یک پوشک با کیفیت در وهله اول رطوبت را از پوست کودک دور نگه می دارد.

رطوبت باعث ایجاد گرما، خارش و حساسیت میشود، همچنین در محیط های مرطوب امکان رشد میکروب و باکتری وجود دارد، وجود رطوبت را می توان عامل اصلی عفونت ها اداری در کودکان دانست. پس جذب بالا را می توان مهم ترین ویژگی پوشک خوب دانست.

لازم به ذکر است که تعویض به موقع پوشک کودک نیز نقش مهمی در سلامت او دارد و مانع از عفونت ها اداری یا حساسیت های پوستی خواهد شد.

از دیگر موارد مهم در انتخاب پوشک را می توان داشتن چسب های محکم و کش هایی با کشسانی بالا دانست. کیفیت کش های استفاده شده در تولید پوشک بسیار مهم است، زیرا کشسانی خوب باعث می شود پای کودک آسیب نبیند و در عین حال ادرار یا مدفوع از محل کش ها پس ندهد.

کودک به طور متوسط بین 5 تا 7 پوشک در روز استفاده می کند. پس با توجه به این تعداد مصرف، قیمت نیز موضوعی بسیار مهم خواهد بود. خرید پوشک فله ای مای بی بی، علاوه بر اینکه ویژگی جذب بالا و چسب و کش های مرغوب را دارد در عین حال قیمتی بسیار مناسب دارد.

فروش پوشک فله مای بیبی به قیمت کارخانه

پوشک از چه موادی تولید می شود؟

در تولیدات پوشک بیشتر از محصولات جانبی پلی اتیلن ها استفاده می شود. پوشک ها دارای دو لایه هستند. لایه بیرونی، لایه داخلی یا جاذب

لایه داخلی پوشک ها که با پوست کودکان در ارتباط است معمولا از جنس پلی پروپیلن تولید می شوند. پلی پروپیلن یکی از مهمترین مواد در تولیدات و صنعت پلاستیک است و خاصیت کشسانی را نیز برای پوشک تا حدی فراهم می آورد.

برای لایه خارجی از پلی اتیلن در تولید استفاده می شود. پلی اتیلن ها از مشتقات نفتی بوده اما آسیبی به کودک شما نمیرساند.

لازم به ذکر است که این مواد ضد حساسیت بوده و هیچ گونه آلرژی برای فرزندتان بوجود نمی آورد. در بعضی از برند های خوب برای محافظت بهتر و بیشتر از پوست کودک از موادی همچون ویتامین E و آلوورا استفاده می شود.

انتخاب برند خوب در عین حال با قیمتی مناسب می تواند بهترین انتخاب برای خرید پوشک باشد. پوشک فله ای مای بی بی تمامی خواسته های شما را در بر میگیرد.

خرید آنلاین پوشک فله ای مای بی بی

برای خرید پوشک نوزادان با توجه به اینکه نگهداری از این کوچولو های شیرین کاری زمان بر و دشوار نیز هست، پیشنهاد ما به شما خرید آنلاین و از طریق اینترنت است. در این نوع خرید این امکان برای شما وجود دارد که با صرف کمترین هزینه ممکن محصولی با کیفیت را درب منزل دریافت نمایید و در عین حال در زمان خود نیز صرفه جویی کنید و این زمان را با کودک دلبندتان سپری نمایید.

لازم است بدانید که پوشک فله ای مای بی بی با کیفیت بالا، ضامن سلامت فرزندتان است و قیمت مناسب این محصول خیال شما را از بابت هزینه ها آسوده خواهد نمود. پس برای خرید این محصول هم اکنون اقدام نمایید تا در کمترین زمان ممکن پوشک سایز مناسب فرزند دلبند شما را درب منزل تحویلتان دهیم.

اگر به تازگی قرار است که صاحب فرزند شوید و یکی از دغدغه های شما خرید پوشک استاندارد و با کیفیت بالاست، بهتر است با ما تا پایان این مطلب همراه باشید تا اطلاعاتی ضروری و مفید در این باره کسب نمایید. همچنین شما را با مرکز فروش مای بی بی عمده آشنا می کنیم تا خریدی به صرفه و عالی داشته باشید.

فروش پوشک عمده مای بیبی به قیمت کارخانه

پوشک از چه موادی تولید می شود؟

اگر تا کنون روی بسته بندی پوشک ها را خوانده باشید، دیده اید که اطلاعات کاملی از موادی که رد تولید پوشک استفاده می شود، نوشته نشده است از این رو برای داشتن اطلاعات کافی توضیحات کامل . مفیدی در این باره برایتان بیان می کنیم.

پوشک ها از دو لایه تشکیل می شوند. لایه بیرون، لایه درونی یا هسته جاذب

لایه بیرونی پوشک نوزادان معمولا از برخی مواد شیمیای درست می شوند که پلی اتیلن نام دارند. با این مواد در زندگی روزمره بسیار سروکار دارید. در واقع پلی اتیلن ها همان کیسه های پلاستیک هستند که هر روزه بسیار از آن استفاده می کنید. شاید این سوال در ذهن شما شکل بگیرد که این مواد حساسیت زا نیستند؟

جالب است بدانید که پلی اتیلن و پلی پروپیلن ها کاملا ضد حساسیت بوده و هیچ گونه آلرژی ایجاد نمیکنند. برخی شرکت ها برای اینکه پوست کودکان در تماس با این مواد اذیت نشود از موادی همچون آلوورا و ویتامین E استفاده می کنند تا از پوست کودکان محافظت نمایند.

هسته جاذب یا لایه داخلی پوشک ها از ماده ای بسیار جاذب به نام خمیر چوب درست می شوند. این خمیر از خانواده پلیمر هاست و قدرت جذب بسیار بالایی دارد. یکی از مهم ترین عضو های خانواده پلیمرها، سدیم پلی اکریلات است که در لایه ها بسیار نازک، قدرت جذب بسیار بالایی دارد. از این رو گزینه بسیار مناسبی برای استفاده در پوشک کودکان است.

لازم به ذکر است که محصولات مای بی بی از با کیفیت ترین مواد در تولیدات خود استفاده می کنند. از این رو شما می توانید با مراجعه به مرکز فروش پوشک فله ای مای بی بی عمده این محصول با کیفیت را در بهترین قیمت خریداری نمایید.

سایز های مختلف پوشک برای سنین مختلف

برای خرید پوشک رعایت برخی موارد بسیار ضروری است. یکی از این موارد دقت در انتخاب سایز مناسب پوشک است. شما می توانید با توجه به وزن و سن کودک خود سایز مناسب او را تهیه نمایید.

  • سایز صفر مناسب نوزادان تا 2.5 کیلوگرم
  • سایز 1 مناسب نوزادان 2 تا 5 کیلوگرم
  • سایز 2 مناسب کودکان 3 تا 6 کیلوگرم
  • سایز 3 مناسب کودکان 4 تا 9 کیلوگرم
  • سایز 4 مناسب کودکان 7 تا 18 کیلوگرم
  • سایز 5 مناسب کودکان 11 تا 25 کیلوگرم
  • سایز 6 مناسب کودکان بالای 15 کیلوگرم

البته بهتر است دقت داشته باشید که در انتخاب سایز مناسب، راحتی کودکتان مهم ترین اولویت است. اگر دیدید که کودک شما با سایزی که برای او تهیه کرده اید راحت نیست، حتما اقدام به خرید سایزی مناسب او نمایید.

نکته مهم دیگر این است که در مارک های متفاوت پوشک، امکان اختلاف در سایز نیز وجود دارد.

بهترین مرکز فروش مای بی بی عمده

برای خرید عمده پوشک مای بی بی بهترین روش استفاده از اینترنت و مراجعه به وبسایت معتبر فروش مای بی بی عمده است. زیرا در این روش شما با کمترین هزینه ممکن بهترین کیفیت را در کوتاه ترین زمان درب منزل تحویل می گیرد و می توانید زمان بیشتری را در کنار فرزند دلبندتان سپری نمایید.

دقت داشته باشید که خرید پوشک استاندار و مناسب با شرایط کودک با سلامتی و خلق و خوی او رابطه مستقیم دارد. پس برای داشتن کودکی خندان و سالم با ما در ارتباط باشید تا بهترین محصول را با مناسب ترین قیمت درب منزل تحویل بگیرید.

فروش پوشک فله مای بیبی عمده به قیمت کارخانه

اگر قرار است که به تازگی صاحب فرزند شوید، بهتر است بدانید که خرید پوشک یکی از پیچیده ترین مسائل برای شما خواهد بود.انتخاب و خرید این محصول با توجه به تنوع بسیار و مدل های گوناگون آن بسیار گیج کننده خواهد بود، از طرفی دیگر قیمت های بالا نیز شما بیش از پیش نگران خواهد نمود. از این رو با ما همراه باشید تا بهترین پوشک، به همراه بزرگترین مرکز فروش فله مای بیبی به قیمت کارخانه را به شما معرفی کنیم.

پوشک فله ای مای بی بی

انتخاب پوشک مناسب برای نوزاد یکی از چالش برانگیزترین مسائل برای والدین است. حساسیت و ظرافت پوست نوزاد باعث می شود تا والدین در انتخاب نوع و برند پوشک کمی حساس تر شوند. از همین رو برخی سوالات ذهن والدین را به خود مشغول می کند.

چند مورد از این سوالات عبارتند از:

  • بهترین برند پوشک کدام است؟
  • آیا خرید گران قیمت ترین پوشک راه حل مناسبی است؟
  • کودک در روز چه تعداد پوشک مصرف می کند؟
  • کدام برند برای پوست کودک من راحت تر است و حساسیت ایجاد نمی کند؟
  • سایز مناسب پوشک را چگونه انتخاب کنم؟
  • مرکز معتبر فروش پوشک فله مای بیبی به قیمت کارخانه کجاست؟
  • برای پاسخ به تمامی این سوالات با ما همراه باشید.

برترین برند های پوشک در بازار

بهترین برند پوشک موجود در بازار برندی است که متناسب کودک شما باشد.

برای انتخاب پوشک فقط کافی است چندین مارک متفاوت پوشک را خرید نمایید و بعد از استفاده برای فرزندتان نتیجه بگیرید که کدام برای او مناسب تر است.

شما هیچ نیازی به خرید گران قیمت ترین پوشک ها ندارید، زیرا ممکن است آن برند ها برای کودک شما مناسب نباشد و باعث ایجاد حساسیت در او گردد.

در انتخاب پوشک دقت به بعضی مسائل بسیار مهم است. برخی از مهم ترین مسائل عبارتند از:

قدرت و کیفیت جذب بالای پوشک

عدم استفاده از کلر یا مواد خوشبو کننده در پوشک که باعث حساسیت می شود

  • چسبندگی خوب چسب های پوشک
  • داشتن کش های مقاوم و در عین حال راحت
  • قد بلند پوشک
  • قیمت مناسب
  • انتخاب سایز مناسب فرزندتان
  • استفاده از کتان با کیفیت در لایه خارجی پوشک
  • استفاده از ویتامین E و آلوورا در لایه داخلی پوشک

اگر در هنگام خرید پوشک به موارد فوق دقت نمایید، قطعا انتخابی راحت و مناسب خواهید داشت. لازم به ذکر است خلق و خوی کودکتان به سلامت و راحتی او وابسته است. از این رو انتخاب پوشک مناسب بسیار ضروری است.

نکته بسیار مهم دیگر این است که انتخاب پوشک نامناسب می تواند باعث بروز بیماری های پوستی یا عفونت های ادراری در کودک شود. پس انتخاب پوشک استاندارد از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

فروش پوشک فله مای بیبی به قیمت کارخانه

معرفی بزرگترین مرکز فروش پوشک فله مای بیبی به قیمت کارخانه

برای خرید پوشک راه های متفاوتی وجود دارد. بعضی خانواده ها با مراجعه حضوری به فروشگاه ها یا مراکز فروش محصولات سلولزی، اقدام به خرید پوشک می نمایند. در این روش معمولا هزینه ی بالایی برای خرید کالای مورد نیاز خود باید بپردازند.

روش دیگر برای خرید پوشک، سفارش اینترنتی محصول است. در این روش اگر سایت مطمئنی را انتخاب نمایید قطعا خرید به صرفه و با قیمت های بسیار مناسب تر خواهید داشت. در خرید اینترنتی علاوه بر صرفه جویی در هزینه، در زمان نیز صرفه جویی خواهید نمود.

خرید پوشک از بزرگترین مرکز فروش پپوشک فله ای مای بی بی به قیمت کارخانه، می تواند بهترین روش برای خرید خوب و مطمئن باشد.

فقط کافیست شما سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت نمایید تا در کوتاه ترین زمان محصول را در منزل تحویل بگیرید و با خیال راحت از کیفیت و سلامت محصول، آن را برای فرزندتان استفاده نمایید.

ضمانت کیفیت و قیمت کالا در خرید اینترنتی از ما، مهم ترین اصل در فروش محصولاتمان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + 14 =