تنوع پودر ماشین لباسشویی در بازار

استفاده از پودر ماشین لباسشویی برای تمیز کردن لباس ها، مدت زمان کوتاهی است که در کشور رایج شده است. انسان ها در گذشته مواد شوینده ای نداشتند که با استفاده از آن اقدام به تمیز کردن البسه خود نمایند. اما امروزه در تنوع بالایی می توان پودر لباسشویی تهیه کرد و هر نوع لباسی را با هر نوع رنگ و بافتی تمیز کرد.

پودر ماشین لباسشویی مناسب برای ماشین لباسشویی است. از این رو نمی توان این پودرهای شوینده را برای شستشو با دست مورد استفاده قرار داد. همچنین لازم است از مراکز معتبر اقدام به تهیه پودر لباسشویی باکیفیت نمود، تا حالت اولیه البسه را حفظ کرد. در صورتی که پودر شوینده لباسشویی از کیفیت مطلوب برخوردار نباشد، قادر نخواهد بود لباس را به خوبی پاکسازی نماید.

تولیدکنندگان بسیاری در کشور اقدام به تولید پودر لباسشویی می نمایند، که هر یک از کیفیت خاصی برخوردار هستند. می توان انواع برندهای پودر شوینده را از فروشگاه عمده فروشی باباسلمان به راحتی تهیه کرد. پودرهای عرضه شده در این فروشگاه از کیفیت بالایی برخوردار هستند و به دلیل قیمت مناسبی که دارند، توجه خریداران بسیاری را به خود جلب نموده اند.

از این رو خرده فروشان بسیاری از طریق این فروشگاه اینترنتی و آنلاین اقدام به خرید پودر ماشین لباسشویی عمده می نمایند. می توان بهترین کیفیت پودرهای لباسشویی را از این فروشگاه با قیمت مناسب تهیه کرده و در دسترس خریداران قرار داد.

انواع پودر ماشین لباسشویی تولید شده در کشور

محصولات شرکت های مختلف تولید کننده پودر لباسشویی را باید بسته به قدرت تمیز کنندگی، ساختار شیمیایی، آنزیم ها و رایحه، در تنوع بالایی دسته بندی کنیم. این ویژگی ها منجر شده است تا پودرهای شوینده از نظر کاربرد به دسته های مختلفی تقسیم شوند. از جمله این مواد شوینده باید به موارد زیر اشاره کنیم:

پودر لباسشویی مخصوص لباس های سفید

این نوع پودرها همانطور که از نامشان مشخص است، مناسب برای لباس های سفید هستند. یعنی مواد تمیز کننده ای که درون آنها به کار رفته است، تنها قادر هستند رنگ سفید لباس را حفظ کرده و تمام آلودگی ها را از سطح این نوع لباس ها تمیز کنند. معمولا لباس های سفید از حساسیت بالایی برخوردار هستند.

به همین دلیل اگر این لباس ها با استفاده از پودر ماشین لباسشویی مناسب مورد شستشو قرار نگیرند،  به تدریج کدر شده و رنگ خود را از دست خواهند داد. از این رو لازم است برای محافظت از آنها اقدام به استفاده از پودرهای شوینده مناسب لباس های سفید نمود.

پودر لباسشویی مخصوص لباس های رنگی

نوع دیگری از پودرهای شوینده لباس که تولید و به بازار عرضه می شوند، پودر ماشین لباسشویی مخصوص لباس های رنگی است. این نوع پودرها به گونه ای تولید می شوند که در عین تمیز کردن البسه و کمک کردن به از بین رفتن لکه ها، هیچ آسیبی به رنگ و بافت پارچه وارد نکنند. بهتر است پودر لباسشویی مخصوص لباس های رنگی را تنها برای این نوع لباس ها استفاده کرد.

این پودرها مناسب لباس های سیاه و سفید نیستند و ممکن است استفاده از آنها به بافت لباس آسیب وارد کند. پس در زمان خرید پودر لباسشویی به نوع کاربرد آن توجه داشته باشد.

پودر ماشین لباسشویی

پودر لباسشویی مخصوص کودک و نوزاد

در نهایت باید به نوعی از پودر ماشین لباسشویی اشاره کنیم، که مخصوص لباس نوزادان و کودکان است. این نوع پودرهای شوینده بدون آنزیم و بو هستند و برای پوست حساس کودکان مناسب هستند. می توان با استفاده از این پودرهای شوینده تمام باکتری ها را از روی البسه نوزاد تمیز کرد و در عین حال از بروز حساسیت و آلرژی بر روی پوست کودک جلوگیری نمود.

می توان تمام این نوع پودرهای شوینده لباس را به راحتی از طریق فروشگاه باباسلمان تهیه نموده و مورد استفاده قرار داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × دو =