خرید پوشک نامعتبر و نامناسب باعث بروز بیماری های بسیاری در کودکان می شود. برخی از این بیماری عبارتند از: حساسیت های پوستی، عفونت های ادراری، انحراف پا و غیره. برای جلوگیری از بروز این بیماری نیاز به شناخت پوشک خوب و خرید آن است. شما می توانید با خرید آنلاین پوشک فله با کیفیت، پوشک استاندارد را با قیمت مناسب خریداری نمایید.

آسایش و راحتی کودک خواست هر پدر و مادری است. در سال های ابتدایی تولد کودک، پوشک یار جدا نشدنی او خواهد بود. به همین دلیل خرید پوشک با کیفیت و استاندارد تبدیل به دغدغه والدین شده است. استفاده از پوشک خوب باعث می شود تا کودک شما سالم و خندان باشد. اگر قیمت خرید پوشک شما را نگران کرده است، پیشنهاد ما به شما خرید آنلاین پوشک فله درجه یک است.

مهم ترین ویژگی های پوشک خوب

برای انتخاب یک پوشک به عنوان پوشک خوب و مناسب کودک، رعایت برخی نکات بسیار مهم و ضروری است.

برا آشنایی بیشتر با ویژگی های پوشک خوب، تعدادی از مهم ترین ویژگی های پوشک با کیفیت را بیان می کنیم:

  • داشتن قیمت مناسب: شاید برای شما این سوال پیش آید که چرا این مورد به عنوان اولین نکته بیان شده است؟ در پاسخ باید بگوییم که، کودک شما از بدو تولد و تا حدود 3 سالگی از پوشک استفاده می کند. در طول روز نیاز به استفاده 5 تا 7 پوشک برای فرزندتان خواهید داشت. پس با حساب و کتابی ساده می توانید متوجه شوید که اگر محصولی گران قیمت را انتخاب نمایید چقدر هزینه های شما بالا خواهد رفت.
  • اندازه پوشک: برای راحتی کودک، اندازه پوشک بسیار مهم است. زیرا اگر سایز پوشک مناسب نباشد از اطراف پس می دهد و هر بار مجبور خواهید بود که کودک خود را بشویید، که این هم برای شما و هم برای کودک سخت و طاقت فرسا خواهد بود.
  • قدرت جذب پوشک: قدرت جذب پوشک مهم ترین عامل در راحتی پوشک است. زیرا با جذب خوب مانع پس دادن یا آلوده شدن دیگر نقاط پوست کودک می شود.
  • ظرافت و نازک بودن پوشک: پوشک هایی که قطور هستند و فاصله ای بیش از 4 انگشت میان پاهای کودک ایجاد می کنند، باعث بروز بیماری انحراف پا در کودک می شوند و همچنین راه رفتن کودک را سخت می کند.
  • استفاده از پارچه کتان به عنوان لایه خارجی: لایه خارجی پوشک با پوست کودک در تماس است و اگر از جنس نامرغوبی باشد، باعث ایجاد حساسیت و سوختگی پوست فرزندتان خواهد شد.

خرید آنلاین پوشک فله

برای خرید پوشکی با ویژگی های فوق و همچنین قیمت مناسب می توانید به وبسایت باباسلمان سری بزنید و اقدام به خرید آنلاین پوشک فله ای مرغوب نمایید.

باید ها در هنگام خرید پوشک

اگر در هنگام خرید آنلاین پوشک فله به موارد فوق دقت داشته باشید به طور قطع کالای خوبی را خریداری خواهید نمود. اما دقت داشته باشید که چند مورد مهم و حساس دیگر نیز وجود دارد که رعایت این موارد بسیار مهم و ضروری است.

  • پوشکی بخرید که عاری از کلر باشد: در بازار اکثر پوشک ها کلر دارند. کلر موجود در این پوشک ها تبدیل به دی اکسین می شود که ماده ای بسیار سمی و سرطان زا است. به همین منظور خرید پوشک بدون کلر یکی از مهمترین مواردی است که در هنگام خرید باید رعایت شود.
  • پوشکی انتخاب نمایید که مواد خوشبو کننده غیر طبیعی نداشته باشد و در تولید آن از رنگ های مصنوعی استفاده نشده باشد: در بسیاری از پوشک ها برای خوشبو شدن و زیبایی از مواد شیمیایی استفاده می شود. این مواد شیمیایی باعث بروز حساسیت های پوستی در کودک می شود. طبق تحقیقات به ثبت رسیده، مهم ترین عامل ایجاد آلرژی و ضایعات پوستی این رنگ ها و خوشبو کننده ها است که از مشتقات نفتی تولید می شوند.

خرید آنلاین پوشک فله

خرید آنلاین پوشک فله با کیفیت

حال که مهم ترین ویژگی ها برای خرید پوشک با کیفیت را دانستید، بهتر است در جریان باشید که خارجی یا داخلی بودن برند پوشک از اهمیت بالایی برخوردار نیست. فقط کافیست شما پوشکی با ویژگی های فوق را بیابید که کودک شما با آن راحت باشد و قیمت مناسبی نیز داشته باشد.

خرید آنلاین پوشک فله به شما کمک می کند تا برای خرید وقت کمتری صرف کنید. برای مشاوره با تیم باباسلمان تماس بگیرید

دیدگاهی در مورد “خرید آنلاین پوشک فله درجه 1

  1. باران گفت:

    سلام.وقت بخیر.چرل قیمت مشخص نیست.ممنونم باران

    1. بهروز گفت:

      سلام روزتون بخیر
      برای اطلاع از قیمت ها لطفا با شماره های موجود در وبسایت تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + هفده =