از مهم ترین دغدغه های مادران انتخاب پوشک استاندارد و با کیفیت برای نوزادشان است. از طرفی دیگر در خرید پوشک قیمت نیز بسیار مهم است. اگر به دنبال خرید پوشکی با کیفیت و در عین حال قیمت مناسب هستید، پیشنهاد ما به شما پوشک فله ای مرسی است. این پوشک سلامت و راحتی فرزندتان را تضمین خواهد کرد.

مهم ترین نکات در خرید پوشک

در انتخاب و خرید پوشک بسیار مهم است که ابتدا بدانید چه نوع پوشکی مورد نیاز فرزندتان است. بسیاری برای خرید کالا مورد نیاز خود اولویت های خاصی دارند. مانند: میزان هزینه برای خرید، رعایت نکات بهداشتی در سلامت کودک، میزان راحتی پوشک و یا حتی حفاظت از محیط زیست.

برای خرید پوشک هر کدام از اولویت ها بالا را داشته باشید، لازم است بدانید که خلق و خوی کودک با سلامت او رابطه مستقیم دارد و خرید پوشک استاندارد یکی از مهمترین موارد در حفظ سلامت کودکتان است.

بهتر است برای خرید پوشک فله ای مرسی ابتدا تعداد مشخصی از این پوشک را خریداری نمایید و برای کودک استفاده کنید. اگر راحتی کودک را به همراه داشت می توانید اقدام به خرید فله ای محصول نمایید.

پوشک فله ای مرسی

دقت داشته باشید که سایز مناسب را برای کودکتان بخرید. برای راحتی کار شما لیست سایز های پوشک را در اختیارتان قرار می دهیم.

سایز صفر مناسب نوزادان تا 2.5 کیلوگرم
سایز 1 مناسب نوزادان 2 تا 5 کیلوگرم
سایز 2 مناسب کودکان 3 تا 6 کیلوگرم
سایز 3 مناسب کودکان 4 تا 9 کیلوگرم
سایز 4 مناسب کودکان 7 تا 18 کیلوگرم
سایز 5 مناسب کودکان 11 تا 25 کیلوگرم
سایز 6 مناسب کودکان بالای 15 کیلوگرم

بهتر است دقت داشته باشید که در خرید پوشک راحتی فرزندتان در هنگام استفاده از پوشک بسیار مهم است.

رابطه میان سلامت نوزاد و خرید پوشک برای او

تولید کنندگان پوشک اصلی ترین اولویت خود را در تولید پوشک حفظ سلامت نوزادان می دانند. آنها به خوبی آگاهند که استفاده زیاد کودک از پوشک، رابطه مستقیم با سلامت او دارد. پس برای تولید محصولی با کیفیت و استاندارد نهایت تلاش خود را می کنند.

برخی از مهم ترین نکات که در هنگام خرید پوشک باید به آن دقت کنید عبارتند از:

خرید پوشک عاری از کلر و ماده شیمیایی دی اکسین: هر دو این موارد سمی بوده و برای سلامتی بسیار مضر است. از همین جهت بهتر است در هنگام خرید دقت داشته باشید که در تولید پوشک از این دو ماده استفاده نشده باشد.

خرید پوشک عاری از مواد خوشبو کننده و رنگی: پوشک کودک نیازی به این دو ماده ندارد و استفاده از آن ها در برخی پوشک ها بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد، از این رو بهتر است پوشکی بدون این موارد را تهیه نمایید زیرا هر دو این مواد حساسیت زا هستند.

خرید پوشک با قدرت جذب بالا: شما با خرید این محصولات خیالی آسوده از لحاظ سلامت فرزندتان خواهید داشت. زیرا این پوشک ها رطوبت را به خوبی جذب کرده و مانع از حساسیت و یا ایجاد آلودگی پوست کودک می شوند.

روش های خرید پوشک فله ای مرسی

حال که دانستید پوشک خوب چه ویژگی هایی دارد پس بهتر است برای خرید پوشک فله ای مرسی اقدام نمایید.

برای خرید پوشک، این امکان وجود دارد که به صورت حضوری برای خرید پوشک بروید اما اگر در فکر صرفه جویی در وقت و هزینه خود هستید می توانید سفارش خود را با یک تماس ساده به ثبت نمایید.

در خرید حضوری، شما باید وقت و هزینه زیادی صرف نمایید تا پوشک مورد نیاز فرزندتان را تهیه کنید اما در خرید اینترنتی شما می توانید این زمان را با کودک دلبندتان سپری کنید.

اگر به دنبال خرید پوشک از برند های برتر بازار هستید، پیشنهاد ما به شما پوشک مرسی است. این پوشک تولید شده از بهترین الیاف و با رعایت مهمترین اصول در تولید پوشک درجه یک اقدام به تولید پوشکی استاندارد و راحت برای کودکتان کرده است. برای راهنمایی بیشتر با مجموعه باباسلمان تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 2 =