ماشین لباسشویی دستی یا مینی واش

ماشین لباسشویی دستی یا مینی واش، یک دستگاه عالی برای شستشوی لباس کودک و لباس در حجم کم به شمار می رود. اصولا شستن لباس کودکان حساس و دشوار است. زیرا باید با مایع لباسشویی مخصوص شسته شود تا آسیبی به بافت آن وارد نشود. از این رو بهتر است این لباس ها با دستگاه های دستی شسته شوند. البته برخی از مادران نیز ترجیح می دهند لباس کودکان خود را با دست مورد شستشو قرار دهند.

مینی واش ها از تکنولوژی خاصی برخوردار نیستند. اما برای شستشوی برخی لباس ها مفید بوده و انتخاب خوبی خواهند بود. می توان به کمک این دسته از ماشین های لباسشویی دستی، در کمتر از 10 دقیقه و به راحتی لباس ها را تمیز تحویل گرفت. البته همانطور که از نام این ماشین ها مشخص است، مینی بوده و باید حجم کمی از لباس را در درون آن مورد شستشو قرار دهید.

ماشین لباسشویی دستی بهترین انتخاب برای خانه های دانشجویی نیز است. زیرا مقرون به صرفه بوده و از قیمت مناسبی نیز برخوردار است. می توان لباس ها را در حجم کم با استفاده از این دستگاه مورد شستشو قرار داد. حجم معمول لباس برای شستشو در این دستگاه، 3 کیلو و نیم است.

از این رو هم می توان با استفاده از این مینی واش ها اقدام به تمیز کردن ملحفه ها و لباس های کم حجم نمود، هم می توان به راحتی آن را جابجا کرد. موتور قوی این ماشین ها منجر شده است تا افراد بسیاری تمایل به خرید مینی واش داشته باشند.

لباسشویی دستی

تفاوت ماشین لباسشویی دستی و ماشین لباسشویی اتوماتیک

مینی واش ها و ماشین های لباسشویی اتوماتیک با این که هر دو یک وظیفه را دارند، اما با یکدیگر متفاوت هستند. از مینی واش ها به دلیل حجم کمی که دارند اصولا برای شستشوی لباس های کم حجم و لباس های نوزاد استفاده می شود. اما ماشین های لباسشویی از حجم شستشوی بالایی برخوردار بوده و از این رو برای هر حجم بالای لباس مناسب به شمار می روند.

البته باید بیان کنیم که ماشین لباسشویی دستی و اتوماتیک تفاوت های خاصی نیز با یکدیگر دارند. از جمله این تفاوت ها باید به موارد زیر اشاره کنیم:

  • مینی واش ها از قدرت خشک کنندگی لباس برخوردار نیستند. در حالی که ماشین های لباسشویی اتوماتیک لباس ها را بعد از شستشو خشک می کنند.
  • مینی واش ها در مصرف برق و آب اقتصادی هستند. در حالی که ماشین های اتوماتیک برای شستشو و خشک کردن لباس ها از انرژی و برق زیادی استفاده می کنند.
  • قیمت ماشین لباسشویی دستی نسبت به ماشین های لباسشویی اتوماتیک پایین تر و اقتصادی تر است. از این رو تهیه این نوع دستگاه ها برای خانواده آسان تر خواهد بود.
  • قیمت تعمیر مینی واش ها نسبت به ماشین های اتوماتیک کمتر است. همچنین می توان علت خرابی را در این نوع دستگاه ها به راحتی یافت و اقدام به تعویض قطعه مورد نظر نمود.
  • ظرفیت ماشین لباسشویی دستی نسبت به ماشین اتوماتیک کم است و به همین دلیل تنها می توان تا 3 کیلو و نیم لباس را در این دستگاه مورد شستشو قرار داد.

ماشین لباسشویی دستی - مینی واش

مزایای استفاده از ماشین های لباسشویی دستی

به طور کلی استفاده از دستگاه های لباسشویی برای همه مردم لازم و ضروری است. زیرا شستن لباس یکی از دشوارترین کارهایی است که انسان ها در طول زندگی خود باید انجام دهند. اما آنها می توانند با تهیه ماشین های لباسشویی، سختی شستشوی لباس را کاهش دهند. یکی از این نوع دستگاه ها، مینی واش ها هستند. استفاده از این ماشین ها مزایای خاصی دارد که در ادامه به برخی از آنها اشاره خواهیم نمود.

  • صرفه جویی بیشتر در زمان
  • قیمت ارزان تر
  • قابل حمل بودن دستگاه
  • تنوع رنگ و شکل بیشتر
  • شستشو با کیفیت بسیار بالا
  • مصرف انرژی مقرون به صرفه تر
  • دسته راحت برای حمل آسان ماشین لباسشویی دستی
  • و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 15 =