مای بی بی یکی از برترین برند های پوشک برای نوزادان به شمار می رود. این برند با تولید پوشک با کیفیت و استاندارد برای کودکان، خیال والدین را از بابت سلامت کودک خود آسوده می کند. البته قیمت بالای این پوشک باعث می شود تا تهیه آن کمی مشکل باشد. برای رفع این مشکل شما می توانید با خرید مای بی بی فله ای هزینه کمتری پرداخت نمایید.

[lwptoc]

خرید پوشک برای کودک یکی از دغدغه های والدین هم از لحاظ کیفیت و هم از لحاظ قیمت به شمار می آید. خرید پوشکی استاندارد و مناسب پوست کودک مهم ترین اولویت برای خرید این محصول در والدین است. اما قیمت خرید پوشک نیز بسیار با اهمیت بوده زیرا در چند سال اول زندگی تعداد بسیار زیادی پوشک مورد نیاز است و اگر قیمت خرید این محصول بالا باشد بسیاری توان پرداخت آن را نخواهند داشت. خرید مای بی بی فله ای می تواند یک راه حل خوب باشد.

ویژگی های پوشک مرغوب

انتخاب پوشک کودک به دلیل تماس با یکی از حساس ترین نقاط بدن او بسیار مهم است از این رو برای خریدی بهتر و خیالی آسوده بهتر است برخی از مهم ترین ویژگی های پوشک مرغوب را بدانید:

  • قدرت جذب بالای پوشک
  • ضد حساسیت و ضد آلرژی بودن پوشک
  • داشتن چسب های محکم در عین حال منعطف و راحت که به پای کودک آسیب نرساند
  • داشتن نوارهای کشی منعطف، نرم و محکم
  • بلند بودن پوشک برای جلوگیری از پی دادن
  • استفاده از لایه کتان در قسمت بیرونی
  • داشتن قیمت مناسب
  • عدم استفاده از خوشبوکننده ها

شاید این طور به نظر برسد که انتخاب پوشک مناسب بسیار سخت خواهد بود، اما کافیست با انتخاب چند برند و انجام آزمون صحیح و خطا، بهترین انتخاب را برای خرید پوشک مورد نیاز کودکتان داشته باشید.

دقت داشته باشید که با رعایت موارد فوق دیگر آلرژی یا حساسیت های پوستی و عفونت های اداری به سراغ کودکتان نخواهد آمد.

مای بی بی فله ای

قیمت پوشک فله و انواع آن

برای خرید پوشک با مناسب ترین قیمت بهترین راه خرید پوشک مای بی بی فله ای است. در خرید پوشک فله ای شما می توانید بهترین برند های موجود در بازار را با بسته بندی های 40 تایی با قیمتی بسیار پایین تر خریداری نمایید.

این پوشک ها استاندارد بوده و از لحاظ بهداشتی تایید شده اند و هیچ مشکلی برای کودک دلبندتان ایجاد نمیکنند. بهتر است اطلاع داشته باشید که پوشک های فله همان پوشک های تولید شده در کارخانه های برند های معتبر اند که بعضی از آنها زدگی های کوچک یا ایرادات بسیار جزئی دارند از این رو به صورت فله و در بسته بندی های نایلونی با قیمت های بسیار مناسب در بازار عرضه می شوند تا هم امکان خرید را برای همه اقشار فراهم آورند و هم اینکه از اسراف جلوگیری کرده باشند.

لازم به ذکر است بسیاری از برند های ایرانی و خارجی در بازار اقدام به عرضه پوشک های فله ای می نمایند. پس بهتر است حساسیتی بر ایرانی و یا خارجی بودن برند پوشک نداشته باشید و فقط راحتی و سلامت کودکتان را در نظر داشته باشید.

مای بی بی فله ای

خرید آنلاین پوشک مای بی بی فله ای

حال که برند مورد نظر پوشک فرزندتان را انتخاب نموده اید برای خرید چندین روش خواهید داشت.

یکی از روش های خرید حضوری است که با توجه به ترافیک و مشغله کاری حتما سخت و طاقت فرسا خواهد بود و زمان زیادی از شما می گیرد.

روش دیگر یا بهتر است بگوییم بهترین روش خرید اینترنتی یا آنلاین پوشک فله است. به این صورت که شما محصول خود را انتخاب می نمایید و با ثبت سفارش، پوشک مای بی بی فله ای مورد نظرتان را در منزل در کوتاه ترین زمان ممکن دریافت می کنید.

در این نوع خرید شما با صرف کمترین زمان ممکن و با صرفه جویی در هزینه ها میتوانید زمان بیشتری را با خیالی آسوده در کنار فرزند دلبندتان سپری نمایید.

باباسلمان (گروه تجاری بازرگانی بازار) با ارائه پوشک فله ای برترین برند ها شما را در مدیریت هزینه های منزل یاری می کنیم و با خیالی آسوده از سلامت فرزندتان بهترین خرید را خواهید داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 16 =