سفره یکبارمصرف عمده

امروزه استفاده از سفره یکبارمصرف بسیار افزایش داشته است و می‌توان از آن در مکان‌ها و مناسبت‌های گوناگون بهره برد. افرادی که در محیط‌های صنعتی مشغول به فعالیت هستند و یا سالانه مناسبت‌های زیادی را برگزار می‌کنند، می‌توانند این سفره‌ها را به‌صورت عمده خریداری ‌کنند؛ زیرا در این صورت قیمت نهایی کاهش پیدا خواهد کرد. خرید سفره یکبارمصرف عمده می‌تواند همراه با خود مزایای متنوعی داشته باشد.

همین مزایا دست به دست هم داده‌اند تا به آمار فروش این محصول بیفزایند. اگر شما نیز به دنبال خرید این دست از محصولات یکبار مصرف هستید، پیشنهاد می‌کنیم حتماً با این مزایا آشنا شوید. آشنایی با این مزایا به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید خرید موفقیت‌آمیزی را به ثبت برسانید. لازم به ذکر است ازآنجایی‌که این دست از سفره‌ها در طرح‌ها و رنگ‌های گوناگون وجود دارند، پس دست شما در خرید باز است. تا انتهای مطلب همراه ما باشید تا اطلاعات بیشتری را درباره این موضوع به دست بیاورید.

سفره یکبار مصرف عمده

آیا با انواع سفره یکبارمصرف آشنایی دارید؟

یکی از موضوعات اساسی که اهمیت بالایی دارد، انواع سفره یکبار مصرف است. این سفره‌ها را می‌توانید در مدل‌های گوناگونی خریداری کنید که استفاده از آن‌ها در محیط‌های مختلف امکان‌پذیر است. افرادی که به دنبال خرید این محصولات هستند، باید آشنایی کاملی با انواع محصول داشته باشند. لازم به ذکر است هر کدام از سفره‌های یکبارمصرف قادر هستند ویژگی‌های مختلفی داشته باشند. ازآنجایی‌که آشنایی با این ویژگی‌ها اهمیت دارد، در ادامه قصد داریم به بررسی کامل بپردازیم. ما را همراهی کنید.

  • سفره یکبارمصرف مدل طلاکوب یا نقره‌کوب

اولین مدلی که قصد معرفی آن را داریم، طلاکوب یا نقره‌کوب است. استفاده از این سفره‌ها در مجالس رسمی و پذیرایی با انواع غذا ها بسیار رایج است و دلیل آن نیز به شکل و طرح ویژه آن‌ها بر می‌گردد. جذابیت این سفره‌ به‌گونه‌ای است که افراد زیادی جذب خرید آن می‌شوند. روی این سفره‌ها طرح‌های متعددی چاپ می‌شوند که برای این کار به دستگاه چاپ هلیو نیاز است. این سفره‌ها را می‌توانید در دو رنگ طلایی و نقره‌ای خریداری کنید.

قیمت سفره یکبار مصرف عمده - سفره طلاکوب یا نقره‌کوب

  • سفره یکبارمصرف مدل پلی‌استر

اگر بخواهیم به معرفی یکی از محبوب‌ترین سفره‌های یکبارمصرف بپردازیم، مدل پلی‌استر در اولویت قرار می‌گیرد. لازم به ذکر است پلی‌استر از جمله الیاف‌های مصنوعی به‌حساب می‌آید که اگر بخواهیم آن را به چیزی تشبیه کنیم، کاغذ و پارچه مناسب‌ترین گزینه‌ها هستند.

پلی‌استری که در ساخت سفره یکبارمصرف عمده به کار می‌رود، بسیار باکیفیت است؛ اما بااین‌وجود می‌توانید شاهد قیمت بسیار ویژه‌ای باشید. هر چند عوامل مختلفی می‌‌توانند باعث کاهش یا افزایش قیمت‌ها شوند؛ اما به‌طورکلی این سفره‌ها قیمت مناسبی دارند و وقتی که به‌صورت عمده خریداری می‌کنید، قیمت‌ها به طرز چشمگیری کاهش پیدا می‌کنند.

  • سفره یکبارمصرف مدل مجلسی

از دیگر مدل‌های سفره یکبارمصرف می‌توانیم به مجلسی اشاره کنیم. این سفره‌ها به دلیل داشتن ماهیت مجلسی در انواع طرح‌ها و رنگ‌ها قابل سفارش هستند. به دلیل همین قابلیت افراد زیادی خواستار تهیه این نوع از سفره‌ها هستند. فرض کنید برای یک مجلس ختم نیازمند سفره هستید. طبیعتاً نمی‌‌توان در این مجالس از سفره‌هایی با رنگ روشن استفاده کرد؛ به همین دلیل با سفارش رنگ مشکی یا سیاه می‌توان باعث ایجاد احترام شد. در مجالس شادی همچون تولد و عروسی نیز می‌توان از رنگ‌های روشن و مناسب با تم بهره برد.

  • سفره یکبارمصرف مدل شیشه‌ای

بسیاری از افرادی که به دنبال تهیه سفره یکبارمصرف عمده هستند، نوع شیشه‌ای را انتخاب می‌کنند. اگر به‌ظاهر این سفره‌ها توجه کنید، متوجه براق و شفاف بودن آن‌ها خواهید شد. کاربرد عمده این سفره‌ها به‌عنوان رومیزی در مکان‌های مختلف است. از جمله این مکان‌ها می‌توانیم به منازل، رستوران‌ها و همچنین تالارها اشاره کنیم. مقاومت و ضخامتی که این سفره‌ها نشان می‌دهند، بسیار بالا و ایده‌آل است.

نقاط قوت دیگری نیز وجود دارند که می‌توانیم از این محصول نام ببریم. خاصیت ضد آب بودن یکی از آن‌ها است. نکته مهمی که درباره این سفره‌ها وجود دارد، قیمت آن‌ها است. سفره‌های شیشه‌ای یکبارمصرف در مقایسه با سایر مدل‌ها قیمت بیشتری دارند؛ اما با خرید عمده می‌توانید از شدت قیمت‌ها بکاهید.

  • سفره یکبارمصرف مدل پلاستیکی

از محبوب‌ترین سفره‌های یکبارمصرف می‌توانیم به نوع پلاستیکی اشاره داشته باشیم. کارخانه‌ها برای تولید این نوع سفره به ماده اولیه پلی‌اتیلن نیازمند هستند. ازآنجایی‌که مصرف‌کنندگان این سفره تعداد بالایی دارند، به همین علت تولید آن با ضخامت‌ و ابعاد گوناگون صورت می‌گیرد. برخی از آن‌ها نازک و برخی دیگر نیز ضخیم هستند. استفاده از این سفره‌ها در مکان‌های گوناگون رایج است؛ به‌عنوان‌مثال وقتی به گردش یا پیک‌نیک می‌روید، می‌توانید از این سفره‌ها استفاده کنید که حمل راحتی نیز دارند و دیگر نیازی به شستشو نخواهید داشت.

البته اگر از این سفره‌ها می‌خواهید در پیک‌نیک استفاده کنید، به شما پیشنهاد می‌کنیم نوع نازک را انتخاب کنید. استفاده از سفره‌های یکبارمصرف پلاستیکی ضخیم در انواع مجالس مهمانی و ختم رایج است. این سفره‌ها دارای طرح‌های متنوعی هستند؛ به همین علت بهره بردن از آن‌ها را به شدت پیشنهاد می‌دهیم.

  • سفره یکبارمصرف مدل کاغذی

برای خرید سفره یکبارمصرف عمده، مدل کاغذی نیز انتخاب مناسبی است. تولید این سفره‌ها نیز با کمک کاغذ انجام می‌شود. همچنین این سفره‌ها چند لایه هستند و همین باعث مقاومت ویژه آن‌ها شده است. به‌عنوان‌مثال برای تولید لایه زیرین این سفره‌ها از پلی‌اتیلن بهره گرفته شده است.

این لایه می‌تواند باعث جذب رطوبت شود؛ به همین علت آب و سایر مایعات به سطح رویی منتقل نخواهند شد که این یک مزیت بسیار بزرگ است. اگر به‌ظاهر این سفره‌ها نیز توجه کنید متوجه شکل شکیل و زیبای آن‌ها خواهید شد؛ به همین علت استفاده از سفره‌های کاغذی یکبارمصرف را در مراسم‌های مهمانی و انواع مجالس پیشنهاد می‌کنیم.

خرید سفره یکبار مصرف با بالاترین کیفیت - سفره کاغذی یکبار مصرف

مزایا و ویژگی‌هایی که سفره یکبارمصرف دارد

حالا که با انواع سفره یکبارمصرف عمده آشنا شدید، بد نیست مزایا و ویژگی‌های مهم را نیز بدانید. شاید این سؤال برای شما نیز مطرح شود که چرا این سفره‌ها محبوبیت بالایی دارند؟ عوامل مختلفی کنار هم جمع می‌شوند تا این سفره‌ها را برای استفاده مناسب کنند. اگر شما نیز می‌خواهید در زمان خود صرفه‌جویی کنید، می‌توانید از این سفره‌ها استفاده کنید. در ادامه لیستی از این مزایا را با شما به اشتراک گذاشته‌ایم تا بتوانید برای خرید راحت‌تر تصمیم بگیرید؛ پس همراهی کردن ما را از یاد نبرید.

  1. مزیت اول: قیمت این سفره‌ها بسیار مقرون‌به‌صرفه است
    اجازه دهید اول با قیمت این سفره‌ها شروع کنیم؛ زیرا قیمت یکی اصلی‌ترین پارامترهایی است که خریداران به آن نگاه ویژه‌ای دارند. همان‌طور که می‌دانید یا احتمالاً تجربه دارید، قیمت سفره‌های چند بار مصرف مانند پارچه‌ای و… از یکبارمصرف بالاتر است. ازآنجایی‌‌که این سفره‌ها دائماً در معرض آسیب قرار دارند، ضررهای زیادی را ممکن است به شما وارد کنند.
    زمانی که سفره‌های یکبارمصرف را خریداری می‌کنید، دیگر با این مشکلات روبه‌رو نخواهید شد؛ زیرا با هر بار استفاده آن‌ها را دور می‌اندازید. همچنین به دلیل قیمت پایینی که این سفره‌ها دارند، مشکلی با هر بار استفاده و دور انداختن نخواهید داشت. اگر می‌خواهید خرید شما با کمترین قیمت ممکن انجام شود، به شما روش عمده را پیشنهاد می‌کنیم. فروشگاه باباسلمان سفره‌های یکبارمصرف را با نازل‌ترین و بهترین کیفیت به فروش می‌رساند؛ ازاین‌رو اگر می‌خواهید خرید شما موفقیت‌آمیز شود، با این مجموعه در ارتباط باشید.
  2. مزیت دوم: باعث صرفه‌جویی در زمان خواهد شد
    به مزیت دیگری از سفره یکبارمصرف می‌پردازیم. زمانی که از سفره‌های پارچه‌ای و… استفاده می‌کنید، بعد از تمام شدن کارها باید آن‌ها را با کمک یک دستمال پاک کنید. همچنین برای رعایت بهداشت نیاز است هر چند وقت یک بار نسبت به شستشوی آن‌ها اقدام کنید. همین موارد باعث می‌شوند بخش بزرگی از زمان شما هدر برود. برای اینکه بتوانید در زمان خود صرفه‌جویی کنید، مناسب‌ترین سفره‌ها همین یکبارمصرف هستند. شما با هر بار استفاده می‌توانید آن‌ها را جمع کرده و راهی سطل زباله کنید. به همین راحتی!
  3. مزیت سوم: بهداشتی بودن آن‌ها بر هر کسی آشکار است
    یکی از مهم‌ترین چیزهایی که باید به آن‌ها توجه داشت، بهداشت است. با کمک سفره یکبارمصرف می‌توانید به بهداشت دست پیدا کنید. سفره‌های پارچه‌ای و… در طول روز بارها مورد استفاده قرار می‌گیرند و برای چندین بار روی زمین پهن می‌شوند.
    همین موضوع ایجادکننده آلودگی است؛ درحالی‌که سفره‌های یکبارمصرف با هر بار استفاده دور انداخته می‌شوند؛ پس نیازی نیست نگران جذب میکروب توسط آن‌ها باشید. البته لازم به ذکر است اگر این سفره‌ها از مواد مرغوب ساخته نشوند، می‌توانند خطرات زیادی با خود به همراه داشتند؛ به همین دلیل نقش تولیدکننده اهمیت بالایی دارد. اگر به دنبال سفره‌های بهداشتی و باکیفیت هستید، پیشنهاد ما به شما فروشگاه باباسلمان است.ابعاد و ضخامت گوناگون سفره‌های یکبار مصرف
  4. مزیت چهارم: از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند
    یکی از مهم‌ترین مزیت‌هایی که سفره‌ کاغذی یکبارمصرف به خود اختصاص داده‌اند، تنوع بالای آن‌ها است. همان‌طور که در بخش بالا مطالعه کردید، این سفره‌ها انواع گسترده‌ای دارند و از آن‌ها می‌توان در مکان‌های مختلف بهره برد. به دلیل تنوع بالا بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند برای خانه و یا محل کار خود از آن‌ها بهره ببرند.
    تنوع سفره‌ کاغذی یکبارمصرف فقط به طرح محدود نمی‌شود؛ بلکه مربوط به رنگ نیز است. همچنین شما در صورت نیاز می‌توانید این سفره‌ها را به‌صورت سفارشی تهیه کنید. به‌عنوان‌مثال اگر برای مجلس ختم به سفره نیاز دارید، می‌توانید رنگ مشکی یا تیره درخواست کنید. علاوه بر این موضوع جنس‌های مختلفی از این سفره‌ها موجود هستند که می‌توانید از آن‌ها بهره ببرید که به‌صورت کامل در مطالب بالا به معرفی آن‌ها پرداختیم.

چه عواملی روی قیمت سفره کاغذی یکبارمصرف تأثیرگذار هستند؟

همان‌طور که اشاره کردیم قیمت یکی از مهم‌ترین پارامترها هنگام خرید سفره یکبارمصرف عمده است. عوامل مختلفی وجود دارند که می‌توانند روی کم یا زیاد شدن قیمت این سفره‌ها تأثیر بگذارند. درصورتی‌که قصد دارید این سفره‌ها را به‌صورت عمده خریداری کنید، پیشنهاد می‌دهیم حتماً با این پارامترها آشنا شوید. در ادامه لیستی از این فاکتورها را برای شما خواهیم آورد تا بدانید موقع خرید چه چیزهایی را باید در نظر بگیرید.

عوامل تاثیرگذار بر قیمت نهایی سفره‌های یکبار مصرف

کیفیت محصول روی قیمت تأثیرگذار است

بدون شک مهم‌ترین عاملی که می‌تواند باعث شود سفره یکبارمصرف با افزایش قیمت مواجه شود، کیفیت است. سفره‌های یکبارمصرف باید با مواد مرغوب تولید شوند. در این صورت کیفیت بالایی خواهند داشت و همچنین بهداشتی خواهند بود. اگر بهداشت و کیفیت این سفره‌ها پایین باشند، سلامت مصرف‌کنندگان تهدید خواهد شد؛ پس باید به دنبال مکان مناسب برای خرید بود. فروشگاه باباسلمان با ارائه بهترین سفره‌های یکبارمصرف می‌تواند نیاز شما را برآورده کند. فقط کافی است برای خرید تماس بگیرید.

به نوع سفره نیز توجه کنید

نوع سفره یکبارمصرف عمده نیز روی قیمت اثرگذار است. همان‌طور که مشاهده کردید این سفرها انواع مختلفی دارند و هر کدام ویژگی‌های گوناگونی از خود به نمایش می‌گذارند. همین امر در قیمت‌ها باعث ایجاد تفاوت خواهد شد. در بین انواع سفره‌ها، نوع شیشه‌ای به دلیل مقاومت و ظاهر خاصی که دارد قیمت بیشتری را به خود اختصاص داده است. برای اینکه بتوانید شاهد به‌صرفه‌ترین قیمت‌ها باشید، خرید عمده را پیشنهاد می‌دهیم.

جنسی که سفره یکبارمصرف به خود اختصاص داده است

به یکی دیگر از پارامترهایی که روی قیمت سفره یکبارمصرف عمده تأثیر می‌گذارد، رسیدیم. این سفره‌ها در جنس‌های مختلفی تولید می‌شوند. همین باعث مشاهده کیفیت‌های متفاوت خواهد شد. اگر به دنبال مصارف روزانه هستید، می‌توانید از نوع پلاستیکی استفاده کنید که قیمت چندان بالایی نیز ندارد؛ اما اگر به فکر مقاومت و زیبایی هستید، نوع شیشه‌ای انتخاب مناسب‌تری است و البته قیمت بالاتری نیز دارد. هر چند اگر به‌صورت عمده خریداری کنید، قیمت‌ها به طرز چشمگیری برای شما کاهش پیدا خواهند کرد.

سفره‌ها جنس‌های مختلفی دارند

ضخامت و ابعاد بیشترین تأثیرگذاری را دارند

سفره یکبارمصرف عمده را می‌توان در دو نوع ضخیم و نازک تهیه کرد. همین موضوع روی افزایش یا کاهش قیمت بسیار اثرگذار است. درصورتی‌که بخواهید سفره‌هایی با ضخامت بالا تهیه کنید، نیازمند پرداخت هزینه بیشتری خواهید بود. هر چند این هزینه بسیار ارزش دارد؛ زیرا از دوام آن‌ها مطمئن خواهید شد. اندازه نیز می‌تواند تأثیرگذاری خود روی قیمت را اعمال کند. هر چقدر به متراژ بیشتری از این سفره‌ها نیاز داشته باشید، هزینه‌ها نیز افزایش پیدا خواهند کرد؛ به همین علت قبل از اینکه برای خرید پیش‌قدم شوید، به‌صورت دقیق نیازهای خودتان را تعیین کنید.

تولیدکننده و فروشنده نیز تأثیر خود را خواهند گذاشت

از نقش تولیدکننده و فروشنده روی افزایش یا کاهش قیمت سفره‌های یکبارمصرف نمی‌توانیم گذر کنیم. تولیدکننده‌ها بر اساس موادی که هنگام ساخت استفاده می‌کنند، قیمت متفاوتی را روی محصول اعمال خواهند کرد. قاعدتاً با افزایش کیفیت، قیمت‌ها نیز به‌صورت صعودی خواهند بود.

البته لازم به ذکر است تولیدکننده‌هایی نیز وجود دارند که با وجود استفاده از مواد نامرغوب قیمت بسیار بالایی را برای محصولات خود در نظر می‌گیرند. در این شرایط شما تنها باید به دنبال معتبرترین‌ها باشید. باباسلمان همان فروشگاهی است که شما را به سمت بهترین خرید راهنمایی‌ می‌کند. اگر به دنبال باکیفیت‌ترین سفره یکبارمصرف عمده هستید، می‌توانید خرید خود را از باباسلمان انجام دهید. بهترین‌ها منتظر شما هستند.

تاثیر تولیدکننده و فروشنده روی قیمت سفره یکبار مصرف

اگر به دنبال خرید سفره‌های یکبارمصرف هستید، توجه به این نکات را از یاد نبرید

آن دسته از افرادی که می‌خواهند بهترین خرید را برای خود رقم بزنند، باید توجه به یک سری از نکات را در اولویت قرار دهند. در واقع این نکات مشتریان را به سمت یک خرید موفقیت‌آمیز هدایت خواهند کرد. از مهم‌ترین نکات موجود می‌توانیم به لیست زیر اشاره داشته باشیم که هر خریداری باید نسبت به آن توجه داشته باشد:

  • ابعاد و ضخامت مناسب:
    انتخاب هر کدام از این موارد بستگی به نیاز و کاربرد شما دارد. به‌عنوان‌مثال اگر به دنبال سفره‌ای مناسب برای پیک‌نیک، مصرف روزانه و گردش هستید می‌توانید از نوع نازک استفاده کنید. اگر برای مجالس به دنبال سفره هستید باید ابعاد و ضخامت بیشتری را سفارش دهید؛ زیرا دوام و راحتی در این شرایط اهمیت بالایی دارند.
  • کیفیت چاپ:
    روی سفره‌های یکبارمصرف طرح‌های مختلفی چاپ می‌شوند. این طرح‌ها باید از کیفیت بالایی برخوردار باشند؛ به‌گونه‌ای که هنگام استفاده شاهد کم‌رنگ شدن آن‌ها نباشیم. رنگ و شفافیت سفره‌ها به چاپ بستگی دارند. در این شرایط باید به دنبال معتبرترین فروشنده‌ها باشید.
  • قیمت خرید:
    افرادی که قصد خرید سفره یکبارمصرف عمده را دارند، باید به قیمت نهایی نیز توجه نشان دهند. همان‌طور که مشاهده کردید عوامل مختلفی می‌توانند تنوع در قیمت‌ها را باعث شوند. از عوامل تأثیرگذار روی قیمت می‌توانیم به جنس، نوع سفره، ابعاد و ضخامت اشاره کنیم. هر چقدر سفره در ایده‌آل‌ترین حالت خود باشد، به همان اندازه نیز شاهد بیشتر شدن قیمت‌ها خواهید بود.

سفره یکبار مصرف

کاربردهای سفره‌های یکبارمصرف چیست؟

یکی دیگر از مباحث مهم دررابطه‌‌با کاربرد سفره کاغذی یکبارمصرف است. از این سفره‌ها می‌‌توان در مکان‌های مختلف و برای کاربردهای متنوع بهره برد. همان‌طور که اشاره کردیم این سفره‌ها می‌توانند باعث صرفه‌جویی در زمان و هزینه شوند؛ ازاین‌رو یکی از بهترین انتخاب‌ها برای دانشجویان خواهد بود. این محصولات علاوه بر راحتی قیمت مناسبی نیز دارند.

امروزه برای برگزاری مهمانی‌ها و دورهمی‌های شلوغ از این سفره‌ها استفاده می‌شود؛ زیرا راحت‌تر می‌توان نسبت به جمع کردن آن‌ها اقدام کرد. علاوه بر این اگر قصد دارید به پیک‌نیک و گردش بروید، استفاده از این سفره‌ها یکی از بهترین انتخاب‌ها خواهد بود. اما بسیاری از افراد می توانند در استفاده های روزمره برای راحتی کار از سفره یکبارمصرف عمده در کنار دیگر محصولات یکبارمصرف استفاده کنند.

با تمامی این توضیحات احتمالا قصد داشته باشید دست به خرید سفره یکبارمصرف بزنید. فروشگاه ها و مکان های مختلفی وجود دارند که می‎‌توانند کمک کرده و شما را به سمت یک خرید موفقیت‌آمیز راهنمایی کنند. مجموعه باباسلمان را می توان در بین بهترین انتخاب‌ها برای خرید قرار داد. فروشگاه باباسلمان محصولات خود را با بالاترین کیفیت موجود به فروش می‌رساند. همچنین قیمت مناسب یکی دیگر از مزایایی است که در این مجموعه ارائه می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × چهار =